Aihe: suunto g6/g9 - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

suunto g6/g9

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu suunto g6/g9

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #172070 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

onko kenelläkään kokemuksia noista suunnon ns.kelloista ? onko vaibn hauskoja leikkikaluja vai pystyykö kunnolla hyödyntämään ko ominaisuuksia: Joululahja toiveissa sellainen kuulemma mutta ei mistään ole pääkaupunkiseudelta löytänyt demokappaletta josta saisi jotain tuntumaa laitteeseen.Tuo g9 nyt taitaa olla vielä esittelemättä suomessa mutta jenkkilästä saa ja melkein samaan hintaan kun täältä tuon g6pron.

#234096 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mulla on molemmat, saat tuon G9:n demoon, jos haluat…

#234097 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

G9 on se vanha laite jossa on GPS eikä swingin analysointia kuten G6:ssa. G9 on jo poistunut tuotannosta jonka takia sitä ei taida enää Suomesta saada. Itsellä on G6 ja hyvä vehje on. Vielä nyt kun vaihdoin siihen observerin metallirannekkeen niin on vielä paremman näköinen kuin vakio nahkahihnalla.

#234098 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mulla on G6 Pro (n. 1v vanha). Mielestäni Suunnon myytipuheet ovat paremmat kuin kello itse. Jos statistiikkaa haluaa kerätä, niin parempiakin vimpaimia löytyy (esim. mScrorecard kännykälle). Käytän kelloa joskus tuloskorttina, mutta en statistiikan keräykseen.

Saatavilla olevat tietokoneraportit ovat käsittämättömän kömpelöitä, eikä Suunto luvannut niihin mitään parannusta. Toisaalta eivät antaneet edes ohjeita, kuinka omia raportteja voisi tehdä. Pattereita kuluu vuodessa nelisen kappaletta, vaikka en kovin aktiivisesti olekkaan kelloa käyttänyt. Intersportista pattereita saa vain tilaamalla (ehkä muualta onnistuisi helpommin?). Kyllästyin aika nopeasti siihen Consistency Indexin mittailuun, kun se luku esim. 10, ei kerro muuta kuin että luku on pienempi kuin esim. 11. Svinginopeuden mittailu on talvella kivempaa svingianalysaattorilla, jossa näkee lyönnistä enemmän asioita kerralla. Rytmin/Tempon harjoitteluun olen havainnut IPodin/metronomin olevan toimivampi.
    Myyn kellon pois jos ostaja ilmoittautuu.

#234099 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Samoilla linjoilla: Ihan mukava laite (ei absoluutiarvojen vaan) lyöntien keskinäiseen vertailuun. Tietokoneohjelmisto ihan suolesta, siihen toivoisi joltakin kunnon tietokantaa, josta voisin jotain maksaakin. Jos koneessasi on vanhoille Nokia puhelimille tarkoitettu PC Suite (löytää kellon puhelimena USB-portista).

Siis G6:een paristoja saa lähes joka marketista, tosin nämä C2032:set on melko usein loppuneet ainakin mun vakio marketista. 4…3 paristoa menee per vuosi.

Tuo metallirannekkeen vaihto oli hyvä idea, pitääpä talvena aikana hoitaa. Nahka versio menee kohta poikki. Mistäs sellaisen löytää? Ja onko jokin kiristys mekanismi? Kellohan pitää olla pelatessa melko tiukalla, muuten tulokset mitä sattuu. Tämän on huomannut, kun nahkaranneke on venynyt.

#234100 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Metallirannekkeen voi tilata esim.tuolta Observerin ranneke Ranneke ei kyllä ole kokonaan metallinen vaan suuri osa siitä on mustaa elastomeeriä.
    Vaihto kannattaa hoitaa kellosepällä. Tuon rannekkeen huono puoli tosin on se että se säädetään alussa sopivaan kireyteen lyhentämällä ranneke sopivan mittaiseksi, eikä sitä voi säätää kireämmälle hetkellisesti kuten vaikio nahkarannekkeen voi. Kun alkuun vain hakee rannekkeeseen sopivan kireyden niin toimii ihan hienosti ja kestää varmasti. Itse tykkään tästä paljon enemmän kuin sitä vakio nahkarannekkeesta.

Kiitos vastauksista !

Tuli tuolla sellossa vastaan -40% alennukset ja oli 1 kpl g6pro myynnissä vielä joten ostin kun HALVALLA sai?! 😉

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #234099 kohteessasuunto g6/g9

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu suunto g6/g9