-
JulkaisijaArtikkelit
-
Mistä mahtaisi saada ostettua samanlaiset harjoittelu ’tikut’ kuin suurella osalla pga-tour pelaajista. Tässä videossa näkyy villegasin https://www.youtube.com/watch?v=29ndTH3ST9k
Sä et sitten tainnu olla ihan ekana jonossa kun ruutia keksittiin?
Lavantauti kirjoitti: (2.8.2009 17:52:44)
Sä et sitten tainnu olla ihan ekana jonossa kun ruutia keksittiin?Sulla ei taida olla koskaan mitään rakentavaa sanottavaa??? Häh??!?
sardiini kirjoitti: (2.8.2009 18:35:22)
Sulla ei taida olla koskaan mitään rakentavaa sanottavaa??? Häh??!?Jos joku on niin urpo ettei löydä tästä maailmasta suoraa tikkua, niin pokaaliko sille pitäisi sinun mielestäsi antaa?
Lavantauti kirjoitti: (2.8.2009 19:43:36)
sardiini kirjoitti: (2.8.2009 18:35:22)
Sulla ei taida olla koskaan mitään rakentavaa sanottavaa??? Häh??!?Jos joku on niin urpo ettei löydä tästä maailmasta suoraa tikkua, niin pokaaliko sille pitäisi sinun mielestäsi antaa?
Älä ny hemmetti pilaa jonkun hyvää bisnestä. Aattele suoria tikkuja ja maali päälle. Golfkäyttöön myytynä saa euron palikasta 69,99 hmm…. taalaa.
Oootko sä jo yli 15 vai alle kolmefemma kun ei näkyny suurissa skaboissa Talmassa, entäs KL?
Kenttä aika makeeeessa kunnossa!Vihdoinkin!
Mestiksien jälkeen tulee taas talvi.
Kuinkas mestikset?Ei kai vaan saikkua?veltto kirjoitti: (2.8.2009 20:32:22)
Oootko sä jo yli 15 vai alle kolmefemma kun ei näkyny suurissa skaboissa Talmassa, entäs KL?
Kenttä aika makeeeessa kunnossa!Vihdoinkin!
Mestiksien jälkeen tulee taas talvi.
Kuinkas mestikset?Ei kai vaan saikkua?Minä kun en ole Talman jäsen, niin en saa osallistua ko. seuran sisäisiin kisoihin.
Ajatus oli ensimmäistä kertaa mennä kotiseuran MID-kisoihin, mutta talvella leikattu jalka alkoi torstaina pahasti vihoitella, ja kun niin maanantaina kuin perjantainakin on tärket kisat, niin jätin sovinnolla väliin. Mestikset kuitenkin vielä siintävät silmissä, neljä kierrosta kahdessa päivässä…. nam…. jos vain jalka kestää 🙁
veltto kirjoitti: (2.8.2009 20:32:22)
Oootko sä jo yli 15 vai alle kolmefemma kun ei näkyny suurissa skaboissa Talmassa,Ei mua oteta noihin kisoihin vielä ensi vuonnakaan. Mä oon ihan vauva.
Talma alkaa olla ihan kondiksessa, joo. Eikä pitäisi olla näillä näkymin mestisten aikana saikkuakaan. Kentäennätystä lähdetään hakemaan, ainakin Masterin puolelta…
kokolihapihvi kirjoitti: (1.8.2009 22:56:02)
Mistä mahtaisi saada ostettua samanlaiset harjoittelu ’tikut’ kuin suurella osalla pga-tour pelaajista. Tässä videossa näkyy villegasin
https://www.youtube.com/watch?v=29ndTH3ST9kOdotat talvea, ja nyysit tienvarresta pari punasta aurauskeppiä, jossa se valkoinen heijastintarra päässä. Ala myymään kavereillekin 🙂
Ihan oikeesti – järki mukaan!
Toi äskeinen ei toimita ku jenkkilään, tosta linkistä saat kotiin toimitettuna.
Tuolla Linnan terassin vieres olleesta bägistä sojotti tikku jossa luki Gucci. Tai ainakin ne äijät puhu italiaa.
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)