Aihe: Superin pelioikeustarjous - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][3]
KilpailuaSuomalaista

Superin pelioikeustarjous

Etusivu Foorumit Yleistä Superin pelioikeustarjous

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Onko kallista… 10 pelioikeutta 219 € ja 20 pelioikeutta 419 €. Kenttiä käytössä ainakin yhdeksän, kuulemma lisää tulee?! Tsekkaa jos et usko

NO eipä kuulosta pahalta hinnalta, mutta toi linkki ei auennu mulla ainakaan =)

Ei kallista, mutta eipä ole hääppöiset kentätkään sijainniltaa. Vuosaarta lukuunottamatta. Harva pelaa Meri-Teijon etäisyydellä. Viimekaudelta vielä ilmeni että ne lähemmät kentät oli täynnä jo heti varausten alussa. Eli joutuu tietämään tosi tarkkaan ja reilusti etukäteen milloin pelaa. 🙁

Noh, kenelle sijainnit ovat huonoja, kenelle ei.

Tuossa ’Viimekaudelta vielä ilmeni että ne lähemmät kentät oli täynnä jo heti varausten alussa. Eli joutuu tietämään tosi tarkkaan ja reilusti etukäteen milloin pelaa. :(’
    kommentissasi sekoitit superin varmaankin siihen toiseen juttuun. Tuollahan näkee varaustilanteet netistä ja itse viime vuoden kesälomalla heinäkuussa varasin pelejä esim. vuosaareen samana päivänä!

Oletko itse Juhizzz kokeillut Supergolfia?

KL

Ei tuo huonolta vaikuta, jos haluaa vierailla muutamilla muillakin kentillä kuin sillä omallaan. Hiukan kuitenkin häiritsi tuo markkinointihenkinen löpinä, kuten:

”Pelikierrokset eivät ole henkilökohtaisia, eli voit käyttää ne yhdessä perheesi tai ystäviesi kanssa.”

Myöhemmin kuitenkin sanotaan, että osakkeen käyttäjän tulee olla Supergolfin jäsen, eli se kymppi pitää maksaa jokaisen, joka noilla pelioikeuksilla pelaa.

Kyllä Kurk, Hill Side, Kotojärvi, Porvoo ja Ruukki kaikki ovat ihan kohtuullisen ajomatkan päässä, jos aikoo kerran tai kaksi kesässä käydä. Wiurilan ja Meri-Teijon voi vaikka pelata samana päivänä molemmat. Ja jälkimmäisessä tulee kuitenkin käytyä kevään ensi kierros vetäisemässä.

’itse viime vuoden kesälomalla heinäkuussa varasin pelejä esim. vuosaareen samana päivänä!’ Jos pelailee vain heinäkuussa niin mikäs siinä. Se kun on hiljaisin peliaika ja minne vain saa aikoja samana päivänä… samaa tuskin voi sanoa kesäkuusta tai elokuusta… Lisävaihtoehdoksi toki ihan jees, mutta ainoaksi ei ehkä kuitenkaan. Vaan mitä lähempänä se enemmän tulee pelattua.

Sekoitin joo siihen toiseen joka on jo täyteen buukattu ja Tarkemmin ajateltuna: Tää ideahan on ihan hyvä… Voi jopa pysyä hyvänä jos ei ’yli-buukata’…

tällä hetkellä maalistarjouksena 10kpl 235erkkiä ja 20kpl 439erkkiä

TJEU

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #492875 kohteessaSuperin pelioikeustarjous

Etusivu Foorumit Yleistä Superin pelioikeustarjous