Aihe: Supergolf.fi toimiiko? - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][7]
KilpailuaSuomalaista

Supergolf.fi toimiiko?

Etusivu Foorumit Yleistä Supergolf.fi toimiiko?

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Liityin tänään supergolf.fi:n jäseneksi. Haluaisinkin sivuston käyttäjiltä tietoja kuinka hyvin pelioikeuksien varaaminen on onnistunut? Erityisesti onko vapaita pelioikeuksia ollut riittävästi? Entä iltalähdöt? Nopealla silmäilyllä vaikuttaa siltä kuin pelioikeuksia varailtaisiin varmuuden vuoksi 2vk etukäteen ja peruutellaan sitten jos ei huvitakaan pelata (erityisesti viikonloput) Onko näin? Mutta miten mahtaa olla ’pienenpien’ kenttien laita joilla pelioikeuksia on vain 3 tai 4. Pahoin pelkään että kaverin saaminen mukaan samalla päivällä on vaikeaa, varsinkin kun en ole ajetellut varata aikoja kahta viikkoa etukäteen. Taitaa olla toiveajattelua päästä kaverin kanssa pelaamaan iltalähdön ottamalla?? (Erityisesti Tawast golf)

Vai että kaverin kanssa pitäis päästä tawastiin pelaamaan ja vielä iltalähdöllä. Eiks hauskempaa olis pitää lauantai iltana vuosaaressa parin flightin skabat, kaikki iltalähtöinä ja vielä kaljat päälle?

Itse olen tyytyväisenä pelannut supergolfilla monta vuotta, iltalähtöjä saa satunnaisesti mutta ei kai niiden varaan kannata pelaamista jättää? Jos kerta haluat kaverin kanssa pelaamaan, niin miksi et varaa niitä supergolfin lätkiä koko päiväksi ja sillä selvä?

Toimii. Viime kesänä kävi vielä niin hassusti, että kun oltiin Vierumäen Cookella, nin mä maksoin siitä 35;- ja keveri 25;-, koska oli osakkeen vieraana 🙂

Wilperto83 kirjoitti: (26.4.2008 16:03:20)
    pelioikeuksia varailtaisiin varmuuden vuoksi 2vk etukäteen

Miten kukaan voi suunnitella kaksi viikkoa etukäteen pelinsä? Miksi pitäisi? Outoa.
    Ei kai millään kentällä Suomessa noin täyttä ole.

tgc

Kisoihin ilmoittautuminen alkaa nimenomaan kaksi viikkoa etukäteen. Sopiihan sitä yrittää mukaan vielä pari päivää ennen, mutta turhaa se on.

Joten kymmenettuhannet pelaajat pystyvät aivan mainiosti suunnittelemaan pelinsä kaksi viikkoa etukäteen, koko kesän ajan.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #405721 kohteessaSupergolf.fi toimiiko?

Etusivu Foorumit Yleistä Supergolf.fi toimiiko?