Aihe: Strombergin housuja? - Golfpiste.com

13.1.–20.1. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[5][2]
KilpailuaSuomalaista

Strombergin housuja?

Etusivu Foorumit Välineet Strombergin housuja?

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Pidemmän aikaa jo katellut noita erilaisia Strombergin housuja, jotka näyttää todella hienoilta. Onko jollain kokemuksia Strombergin housuista ja saako noita ostettua Suomesta mistään jälleenmyyjältä? Itsellä ei oo silmään sattunut vielä missään ikinä kait. Mitä nettikauppaa suosittelisitte, jos haluaa ostaa noita Strombergin housuja ystävällisiin hintaan. Kiitos taas jo etukäteen asiasta tietäville!

No jos interwebin ihmeelliseen maailmaan on uskominen – ja miksei olisi on vastaukseni aika murheellinen: Where to buy Stromberg Golf. Hyvältähän tuo mallisto itse asiassa näyttää. Ilmoittele jos ja kun tällaiset itsellesi saat ja kokemuksia omaat.

Katsohan täältä

Jooh on tuohon karttaan tullut törmättyä, kun selailin noita sivuja. Piti silti varmistaa jos jostain näitä Suomesta kuitenkin löytyisi. No ei auta muutakuin laittaa direct-golfista tilaukseen yhdet pöksyt testiksi samalla kun tulee tilattua driveri. Pistän sitten kommentteja tarkemmin asiasta jahka nuo housut joskus toivottavasti saapuvat tänne asti.

Alkuviikosta tuli direct-golf.co.uk:sta nuo Strombergin Quinta 14 housut n. 55€:lla. Ei oo vielä kerennyt pelaamaan noitten kanssa, mutta pienen kokeilun ja näpistelyn perusteella vaikuttaa oikein laadukkailta housuilta niinkuin ajattelinkin. Kooksi valitsin 34/33 eli 34 waist ja pituus 33. Kokona ihan ok ja vastaa suomikokoja kait aika hyvin. Itselle menee housumallista riippuen 32-34 vyötäröstä ja noissa 34 oli ehkä ihan vähän reilu, mutta kuitenkin sopiva. Muutenkin housut vaikuttaa hiukan sellaisilta ’pussihousuilta’ eikä ihan niin tiukat ollut kuin ajattelin itse alunperin. Itse vielä reiluna parikymppisenä tykkää pidellä hiukan napakampia housuja eikä tuollaisia liian pussimaisia.

Antti Kemppinen kirjoitti: (4.6.2011 0:07:15)
    Muutenkin housut vaikuttaa hiukan sellaisilta ’pussihousuilta’ eikä ihan niin tiukat ollut kuin ajattelin itse alunperin. Itse vielä reiluna parikymppisenä tykkää pidellä hiukan napakampia housuja eikä tuollaisia liian pussimaisia.

Niksi-Pirkassa oli kerran vinkki, jotta jos haluaan sellaista hiukan napakampaa mallia housuiksi, niin hankkii sukkahousut:D Vai liittyiköhän se ollenkaan asusteisiin, hmmmm…

Kyllä liittyi. Sukkahousut vedetään vain housujen päälle, ei alle. Erittäin kätevää tuulisella ja kolealla kelillä..

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #304381 kohteessaStrombergin housuja?

Etusivu Foorumit Välineet Strombergin housuja?