Aihe: Spreiaus=täystuho - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][4]
KilpailuaSuomalaista

Spreiaus=täystuho

Etusivu Foorumit Yleistä Spreiaus=täystuho

Esillä 22 viestiä, 26 - 47 (kaikkiaan 47)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Merinorsusta en tiedä, mutta omalta osaltani voin vakuuttaa, ettei minulla ole mitään tekemistä Golf Coatin kanssa. Kunhan yritän etsiä tapaa, jolla saisin pidettyä kantobagin kuivana, jos sade yllättää kesken kierroksen.

Veit jalat suustani:) Tähän foorumiin pitäisi saada jonkinlainen credibility indicator esim. nickin viestien lkm tms. näkyville. Turhan usein näkyy noita ’tuoreiden’ nickien debatteja.

Tosin tuo merinorsun viimeisin viesti kuulostaa kyllä aika uskottavalta selitykseltä:P

Nimetön

Merinorsulla ei ole mitään viestejä ennen tätä threadia. Vaikuttaa mainosmieheltä. Huono yritys.

Kirjoittaakohan Ditto viestinsä tänne varpaillaan, kun hänellä on spraypullo toisessa kädessä ja uudet kengät toisessa kirjoittaessaan viestinsä?

No vitsi vitsinä, vakavasti puhuen kaipaisin seniorilta kommenttia siihen oliko pullot mahdollisesti mennyt sekaisin.

Mitä noiden tuotteiden tarpeellisuuteen tulee, niin eiköhän periteisillä konsteillakin pärjää. Kengät olen käsitellyt ihan tavallisella kenkärasvalla, joskus myös suojasprayllä.

Kärrybägin suojaa helpoimmin perintesellä muovisella sadesuojalla, kantobägin ongelmana sadekelissä on mielestäni enemmänkin kostean bägin kantaminen selkää vasten. Siksi käytän kovemmalla sateella kärryä ja muovista sadesuojaa vaikka muuten kannan bägiä.

Vaikka kelien mukaan sopivat varusteet ovatkin tärkeitä auttavat oikea asenne ja iloinen mieli sateen yllättäessä varmasti enemmän kuin kaiken maailman spray-tuotteet.

Minä en ole mainosmies. Tiedän vain kokemuksesta että sprayt toimii ei muuta.

Outoja kommentteja vedenpitävyydestä havaittavissa:)

Tavallista kenkää ei saa lankilla vedenpitäväksi (saati ihmesprayllä) kun tuppaa vuotamaan saumoista. Gore Tex on vedenpitävä, jos vaatekappale hoidetaan asianmukaisesti. Vain oikea kyllästysaine tai käsittely auttaa Goreen. Textiili tai bägi, joka ei ole alunperin tehty vedenpitäväksi vuotaa saumoista jne, tähän ei sprayt tms. auta.

Nimetön

Toivottavasti kantobägin spreijaaminen suojaa myös sen Gore tex -takin – sellasen sprayn kun saiski minkä avulla vois sateellakin kantaa bägiä ilman että tulis takista läpi!

565

Minäki ostin ko. spreitä pari pulloa, yhden bägiä varten ja toisen tekstiileille. Bägin olen käsitellyt kertaalleen. Sekä yhden golfhatun ja yhden päällystakin (ei golftakki). Mitään vikaa tuotteista en ainakaan vielä ole huomannut. Bägi on siisti samoin takki ja hattu. Tosin mihinkään todelliseen ’tulikokeeseen’ tai paremminkin vesikokeeseen en ole vielä joutunut mutta pieniä testejä olen tehnyt. Niissä aineet ainakin näytti toimivan hyvin.

Jos sateessa lähden pelaamaan tai sade on odotettavissa, niin varmaankin valitsen kärryn ja sadesuojan. Mutta usein sade alkaa myös kentällä ollessa. Eikä kärryä siihen hätään mistään saa. Joten on hyvä, että kantobäki pitää edes jonkin verran vettä. Ja tätä tarkoitusta varten ostin ne spreit. Enkä epäile niiden toimivuutta. (Ainakaan vielä).

Kirjoitat tosi hyvin varpaillasi. 🙂

Se että vesi menee sateella takin selkämyksestä läpi kantobagin kanssa, johtuu siitä, että bagin painon vaikutuksesta vedenpaine takin selkämyksessä kasvaa, jolloin se pääsee läpi joskus jopa kunnon gore tex takistakin. Tätä vastaan voi olla vaikea taistella. En sitten tiedä, auttaisiko jokin tekstiilispray suihkutettuna paikallisesti selän tienoolle lisäämään takin vedenpitävyyttä riittävästi.

Tosin takeissa ja takeissa lienee vedenpitävyydessä eroa. Itse pelasin maaliskuussa kantobagillä ulkomailla kierroksen, jonka aikana alkoi sataa reippaasti noin kolmen tunnin ajaksi. Käytin Rukan gore tex -takkia, eikä se päästänyt yhtään vettä sisään selästäkään. Mutta suojaamaton kantobagi oli läpimärkä ja seuraava ilta ja yö meni bagiä kuivatellessa. Mutta Merinorsun kokemusten kannustamana ajattelin kokeilla tuota spraytä bagiin.

Tosin kaiken varalta olen hankkinut myös erikseen kantobagiin suunnitellun sadesuojan. Sen ongelma vain on, että sen pukeminen bagin ympärille on suhteellisen hidas operaatio, jonka suorittaminen kovassa sateessa ei kiehdo.

Mahtoi naapurit vittuuntua koko yön kestävään hiustenkuivaimen hurinaan? Vai uuniinko työnsit pää kerrallaan?

Avasin ja tyhjensin bagistä kaikki taskut yms. ja otin hupun ja mailat pois. Käänsin hotellihuoneen lämmityshanikan lähes tappiinsa. Kuuma oli nukkua, mutta bagi ja varusteet olivat aamulla kuivat seuraavaa kierrosta varten.

Eikö Senior nyt voisi vastata, unohtuiko kakkulat päästä ja tuli suihkutettua kenkiin grippikitkaa kuten m-norsu täällä epäilee.

Jos Seniorin alkuperäinen väite pitää paikkansa, niin eiköhän tällä casella menesty missä tahansa kuluttajansuojainstanssissa.

Nimetön

Sellasen takin tosiaan kun jostain sais ettei vesi mene läpi kantobägin kanssa (itsestäänselvän syynkin kun kiltisti kerroit), niin ois aika jees. Mutta ehkä varmempi keino on sateen uhatessa lähteä rundille kärryjen kanssa. Kesällä muutenkin mukavampi pelata kun ei tarvii kantaa bägissä kolmea litraa vettä -kevyempi se vetää on 😉

Pyydettynä vastauksena vielä kerran: minulla oli Yyterissä pelireissulla mukana vain yksi pullo. Siinä oli tummankeltainen etiketti ja teksti ’Golf Shoe spray’.

Käsittelin kengät n. tunti ennen kilpailua ja kuivatin huolellisesti.

Neljää muuta spray-pulloa en sitten koskaan avannut enkä käyttänyt, mutta muistan kyllä että Grip & Glove pullossa etiketti oli tummanpunainen. Sekaannus siis näiden välillä on mahdoton.

Itse asiassa: kaikki hyvät golfkengät ovat tänä päivänä jo ostettaessa täysin vedenpitäviä, joten koko spray-sekoilu on hätävarjelun liioittelua.

Millekään muulle valituslinjalle en rupea koska todistusaineisto, pirun kalliit Foot Joyt ja viisi pulloa sprayta ovat jo T:reen kaatiksella.

Tervehdys Senior ja muut keskusteluun osallistuneet !

Palattuani myyntimatkalta tänään 19.30 ehdin vihdoinkin kommentoimaan käytyä keskustelua. Voisitko Senior lähestyä allekirjoittanutta henkilökohtaisella e-maililla, niin toteaisimme yhdessä mistä on kysymys. Tunnemme vastuumme tuotteistamme ja odotamme palautetta kehittääksemme toimintojamme.

Ruusut ja risut voi aina lähettää suoraan osoitteella: aki.kuivaniemi@golfcoat.fi

Haluan palkita kaksi erilaisen näkemyksen omaavaa kommentoijaa Golf Coat tuotelahjalla (ei sprayta), jotka voi noutaa Peuramaa golfin caddiemasterilta (Akin kotiseura) käyttämällä nimimerkkiä salasanana. Onneksi olkoon merinorsu ja jäsen XXL (syököhän tässä nopeat hitaat ?). Jätän palkinnot pe 06.05. klo. 09.30 noudettavaksi, sillä tiiaan ulos 09.40 Vanhalle Peuralle.

Pyrimme kehittämään nopeassa tahdissa www-sivujamme antaaksemme käyttövinkkejä ja opastusta tuotteidemme osalta.

Jos haluat henkilökohtaista opastusta tuotteisiin, niin tule Stockmanin argoshalliin joko perjantaina 13.5. klo 11-19 tai lauantaina 14.5. klo 10-18.

Mukavaa golfkautta toivottaen, Aki

Annan arvoa äsken tulleelle tahdikkaalle puhelinsoitollesi – kaikki on välillämme ok. Hyvää golfkesää.

PS. Kovin herkästi Golfpiste luovuttaa nimimerkkien oikeat henkilötiedot eteenpäin vaikka Golf Coat näemmä onkin sama kuin Golfpiste.

Propsit, hieno sisääntulo asianomistajalta. En varmaan koska käytä tuotteitasi (mistä vaimo on aivan raivoissaan), koska pelaan aina kentän, välineet ja olosuhteet sellaisina kuin ne ovat. Sade tai vesi on vain yksi haitta, johon suhtaudun filosofisesti. Paikat ja pelit kastuu, mitä sitten?Sataa lunta tai vettä, mitä siten? Miksi pitäisi aina lyödä sametilta? Tekisi mieli muistuttaa yksi lause golfin säännöistä.? En sitä sano, mutta se ei ei liity millään muotoa tv:n sääprofeettojen povaamiin olosuhteisiin.

Jos ajatellaan enemmistön kannalta, tuote ja idea on todella mahtava, puhutaan vaihteeksi spray-pulloista ja sisällöistä. Teflon kait lienee ydin?

Tervehdys Senior !

Golfpiste comilla tai Golf Coat Oy:llä ei ole mitään tekemistä keskenään, kuten he (golfpiste.com) eivät ole luovuttaneet mitään tietoja yhdestäkään nimimerkistä (ei kävisi mielessäni edes kysyä).

Todellakin olen itse henkilökohtaisesti toimittanut Golfpiste.com kaupan tuotteet asiakkaillemme ja olet yllättäen tilaavista asiakkaista ainut, joka on miespuoleinen ja tilannut Tampereelta (viestisi tampereen kaatis). Taisin kysyä soittaessani käytätkö nimimerkkiä senior ? Vastauksen tiedät itsekin.

Joten viestintäsalaisuuksia ei ole loukattu eikä tulla koskaan loukkaamaan.

t. Aki

Voisitko Aki nyt vastata tähän peruskysymykseen muuta kuin, että ’kehitämme jatkuvasti tuotteitamme’ Tarkoittaako tuo sitä, että Seniorin väite pitää paikkansa eikä kenkäspraytä voi käyttää ainakaan ennen kuin olette ehtineet ’kehittää tuotetta’.

Kuten aiemmin jo totesin, olen potentiaalinen asiakas. Itse asiassa olin jo melkein lähdössä ostamaan kenkäspräyn, kun huomasin tämän ketjun.

Siis Akille yksinkertainen kysymys: Voinko sprayata nahkakenkäni turvallisesti tuotteellanne vai en? Voiko toimenpiteen tehdä myös virheellisesti, jolloin seuraa Seniorin ongelmat?

Tervehdys Ryderman !

Tottakai voit spreijata nahkakenkäsi ilman pienintäkään vaaraa.

Parhaan lopputuloksen saat, kun sekä kengät että spraypullo ovat noin +20 c eli huoneenlämpöisiä.

Koetan saada mahdollisimman nopeasti nettisivuillemme käyttövinkkejä tuotteista.

Kuulostaa hyvältä tuotteelta

mutta miten tuotteesi eroaa jo kaupoissa olevista vastaavista kenkäsuojista. Olen käyttänyt niitä ja ollut tyytyväinen miksi vaihtaisin?

Esillä 22 viestiä, 26 - 47 (kaikkiaan 47)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #352615 kohteessaSpreiaus=täystuho

Etusivu Foorumit Yleistä Spreiaus=täystuho