Aihe: Sporting News Fantasy Golf - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Sporting News Fantasy Golf

Etusivu Foorumit Yleistä Sporting News Fantasy Golf

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 69)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Noniin, eli omien laskujeni mukaan pallopanoksella ovat ilmoittautuneet Pool Keisi, goldencap, Lauri ja Teejiis? Onko muita? Jos muita on muita niin ilmoittautukoon joko tänne tai sisäisellä postilla koko liigalle Sporting newsin sivuilla ja ilmoittautumisen takarajaksi sovittakoon klo 16 huomenna, se lienee aika kun ensimmäinen ryhmä lähtee liikkeelle.

Löylykauha kirjoitti: (30.1.2007 14:56:57)
    Mihin siel pitää syöttää se Liigan nimi: golfpiste ja salasana: kstseba?

En muista tarkkaan enää mistä tuo liigaan liittyminen löytyy, mutta jos olet jo rekisteröitynyt, niin mene oman joukkueesi sivuille. Itselläni näkyy ainakin Help/Info-kohdassa vaihtoehto Change League.

goldencap kirjoitti: (31.1.2007 13:03:25)
    Noniin, eli omien laskujeni mukaan pallopanoksella ovat ilmoittautuneet Pool Keisi, goldencap, Lauri ja Teejiis? Onko muita? Jos muita on muita niin ilmoittautukoon joko tänne tai sisäisellä postilla koko liigalle Sporting newsin sivuilla ja ilmoittautumisen takarajaksi sovittakoon klo 16 huomenna, se lienee aika kun ensimmäinen ryhmä lähtee liikkeelle.

Minäkin olen mukana!!

Mukana ollaan, ilman panosta kuitenkin. Joukkue Golf Italia

Mie oon messissä iliman palloja.

Mukana ollaan täältä jenkeistä käsin! Vaihto-opiskeluja tekemässä Knoxvillen kaupungissa, Tennesseen osavaltio. Täällä onkin Golf Channel 🙂

joukkueen nimi: Big & Easy

Freddie kirjoitti: (31.1.2007 18:36:57)
    Mukana ollaan täältä jenkeistä käsin! Vaihto-opiskeluja tekemässä Knoxvillen kaupungissa, Tennesseen osavaltio. Täällä onkin Golf Channel 🙂

joukkueen nimi: Big & Easy

Sano Johnny Knoxvillelle terveisiä =D Sinä et varmaan ole pallopanoksella mukana?

Voin kyllä olla pallopanoksella mukana. Todennäköisesti olen Suomessa kesäkuun lopulla, viimeistään syyskuun alussa. Mutta jokatapauksessa voitte lähettää mulle ne pallot sitten kun olen taas kotimaassa 🙂

Noniin, nyt saatiin kausi käyntiin ja mukana pallopanoksella siis joukkueet Pool Keisi, Lauri, TeeJiis, TikuTaku, Big & Easy ja goldencap. Tuostahan voittaja saa sopivasti 15 palloa, joilla jo muutaman kierroksen pääsee lätkimään. Hurjan alun jälkeen johdossa minä ja Lauri yhden lyönnin erolla perässä TeeJiis ja Big & Easy, siis pallopanoksella mukana olevista. Toi näyttäis olevan ihan kiva pistesysteemi, luulen että kisa pysyy tasaisena läpi kauden, kun tuon isompia eroja ei yhdellä kierroksella tule.

…13 lyöntiä ykkösen ja hännänhuipun välillä…yhdellä kierroksella.

Tuli vasta tsekattua toi pistesysteemi, eli enköhän vaihtojen jälkeen saa petrattua tuosta 12 alle tuloksesta. Eagleja kehiin!

Joo,
    ja aika mukavan helppoa seuratakin.
    Itse värkkäsin jo mittavan Excelin pistelaskua helpottamaan
    kunnes huomasin sen turhuuden.

iigeleitä pojat iigeleitä….

ps. luulen tämän viestiketjun kasvavan aika hyviin lukemiin

shanny kirjoitti: (2.2.2007 11:37:01)
    …13 lyöntiä ykkösen ja hännänhuipun välillä…yhdellä kierroksella.

Tuli vasta tsekattua toi pistesysteemi, eli enköhän vaihtojen jälkeen saa petrattua tuosta 12 alle tuloksesta. Eagleja kehiin!

Joo, 13 lyöntiä, mutta katoppa hännänhuipun pelaajavalinnat, tasan yksi pelaaja turnauksessa mukana, joka vielä pelasi huonon kierroksen.

Huomenta.

Oli jännä katsoa eilen kisaa, mukava lisäjännitys aina kun oma mies putasi birkkua.

Vaihdoin vielä ennen viimeistä kierrosta ’väärään’ hevoseen, sen verran hienosti Baddeley puttasi lopun, että olisi pitänyt olla tiimissä.

Tseppiä kaikille ja hyvät valinnat Pebble Beachin kisaan…

Lauri

Itse päätin vaihtoja säästellä, vaikka Holmesin John jäikin cutin ulkopuolelle, kun tän Sporting newsin muiden fantasialiigojen kokemuksen perusteella vaihdot on kullanarvoisia sitten kun niitä todella tarvitaan. Tätä golf fantasya en ole aikaisemmin pelannut, että en sitten tiedä miten tässä on. Ihmettelin kuitenkin että kuinka paljon samoja pelaajia porukka täällä oli valinnut joukkueisiinsa tietämättään toistensa valinnoista.

Samaa mieltä vaihdoista, niitä tosiaan kannattaa hieman jemmata.
    Vaikka itsekin (hätä)päissäni yhden vaihdon tein…

Fingerroos ’ajatteli’ ratsastavansa useamman kisan eteläafrikkalaisella orillaan – noh, Trevor hyytyi jo ekalla kierroksella. Pitänee jatkossa turvautua aikamiehiin.

goldencap kirjoitti: (5.2.2007 14:07:49)
    Itse päätin vaihtoja säästellä, vaikka Holmesin John jäikin cutin ulkopuolelle, kun tän Sporting newsin muiden fantasialiigojen kokemuksen perusteella vaihdot on kullanarvoisia sitten kun niitä todella tarvitaan. Tätä golf fantasya en ole aikaisemmin pelannut, että en sitten tiedä miten tässä on. Ihmettelin kuitenkin että kuinka paljon samoja pelaajia porukka täällä oli valinnut joukkueisiinsa tietämättään toistensa valinnoista.

Tuo Holmesin nimi vaikuttaa tutulta, eikös sillä ole se iso draiveri?

Eikös melkein kaikilla USPGA Tourin pelaajilla ole iso draiveri?

Tuossa muuten lueskelin Sportingnewsiä,Pebble Beachin kisa on Pro-Am ja näin ollen vain neljännen kierroksen tuloksista tulee pisteitä. FYI

Lauri H. kirjoitti: (7.2.2007 11:06:00)

Tuo Holmesin nimi vaikuttaa tutulta, eikös sillä ole se iso draiveri?

Olet oikeassa, sillä on aivan HELEVETIN ISO DRAIVERI, puhumattakaan draivista =D

TJ-Golf kirjoitti: (7.2.2007 12:43:51)
    Tuossa muuten lueskelin Sportingnewsiä,Pebble Beachin kisa on Pro-Am ja näin ollen vain neljännen kierroksen tuloksista tulee pisteitä. FYI

Arvaapa huomasinko minäkin tuon vasta sen jälkeen kun olin perkule mennyt yhden vaihdon tuhlaamaan, tai no en nyt tiedä oliko se ’tuhlausta’ mutta kuitenkin. En ymmärrä, mikä helkutin idea tuossa on, että ekojen kierroksien tuloksia ei lasketa koska kyseessä on kuitenkin PGA tourin kisa ja tuossahan jaetaan pisteitä lyöntimäärien eikä suinkaan sijoitusten tai muiden systeemien perusteella. Miten se vaikuttaa asiaan, että mukana on amadöörejä?

No niin,
    Eka osa skabasta valmiina ja toinen osa alkaa jo kolmen päivän päästä.

Koko kisan vei manageri nimimerkilllä OverTheTop, onnittelut!
    Kaiken kaikkiaan osallistujia oli 28

Palloliigassa olivat mukana:
    Pool Keisi, Lauri, TeeJiis, TikuTaku, Big & Easy ja goldencap

Sen voitto sattui allekirjoittaneelle

Tein uuden liigan samoilla tunnareilla tolle season kakkoselle:

Season 2

Jengillä mukaan

No niin,
    Eka osa skabasta valmiina ja toinen osa alkaa jo kolmen päivän päästä.

Koko kisan vei manageri nimimerkilllä OverTheTop, onnittelut!
    Kaiken kaikkiaan osallistujia oli 28

Palloliigassa olivat mukana:
    Pool Keisi, Lauri, TeeJiis, TikuTaku, Big & Easy ja goldencap

Sen voitto sattui allekirjoittaneelle

Tein uuden liigan samoilla tunnareilla tolle season kakkoselle:

Liigan nimi: golfpiste
    salasana: kstseba

Season 2

Jengillä mukaan

Mukana ollaan tällä jaksolla!

Tiimi: Raivaajat

Onko tälle jaksolle joku panos tulossa? (esim. pallopanos)
    Jos on, niin mitenkäs ja mistä se laitetaan, vai miten se toimii?
    Itse voin sillä ainakin mukana olla.

Mukana ollaan taas, enkä edelleenkään lähde pallopanokseen mukaan, jos sellaista on. (vaikka menihän tuo 1. season mukavasti)

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 69)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #483340 kohteessaSporting News Fantasy Golf

Etusivu Foorumit Yleistä Sporting News Fantasy Golf