Aihe: Sporting News Fantasy Golf - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Sporting News Fantasy Golf

Etusivu Foorumit Yleistä Sporting News Fantasy Golf

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 69)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Avasin tänne uuden ketjun – oikealla otsakkeella…. Liityin itse tähän ja siellä on jo muitakin. Noniin, pistin liigan pystyyn tuonne Sporting Newsille. Ei mikään estä, etteikö voi pelata sekä Yahoota että Sporting Newsiä, mutta mielestäni tuossa Sporting Newsin systeemissä on paljon enemmän haastetta ja järkeä, kun ei voi valita aina vaan kaikkein parhaita tiimiinsä. Tuolla saa näköjään 4 miljoonaa alkurahaa ja Tiger maksaa jo 2,5 miljoonaa, niin lienee selviö että hommassa on hieman enemmän haastetta. Pelaajia valitaan neljä, joten keskivertopelaajan saapi käyttää miljoonan, miljoonan pelaajista heitettäköön esimerkkeinä Camilo Villegas ja Daniel Chopra. Kannattanee lukea myös noi pisteytyssäännöt läpi, ne on erilaiset kuin Yahoolla. Alla linkki fantasialiigan etusivulle, jossa voi hoitaa rekisteröinnin. Sporting News Fantasy Golf Liigan nimi: golfpiste salasana: kstseba (goldencap 10.1.2007 18:57:13) Näytä profiili | Ilmoita asiattomasta viestistä Liityin mukaan Tämä on tosiaan parempi kuin se Yahoo. Kausikin katkeaa Us Openiin, joten saadaan pelata pari kisaa tänä vuonna. Minulle sopii pallopanos. Sovitaanko ettei saa ostaa lisää vaihtoja? Tuollahan on siis rajoitettu vaihtokauppojen määrä ja dollareilla saa lisää. (Pool Keisi 11.1.2007 9:32:00) Näytä profiili | Ilmoita asiattomasta viestistä

Sovitaanko pallopanoksesta että kukin lähtee mukaan pallonhankintakykyknsä mukaisilla palloilla?

Eli reilun ja hyvän urheilu-/kilpailuhengen mukaisesti voittajalle lähetetään kolme palloa vapaan valinnan, taloudellisen aseman ja omantunnon valintaperustein.

Itse kisaan voi sitten osallistua toki ilman pallopanostakin. Tällöin paras panoksella mukana oleva saa pallot.

Sporting News Fantasy Golf

Liigan nimi: golfpiste
    salasana: kstseba

Heh, kai nyt pallojen laadulla ja merkillä on jotain väliä? Pallot on vaan vittumaisia lähettää postissa, kun ne ei mene kirjekuoressa, postikuluja joutuu joka tapauksessa maksamaan sen 6-7 euroa mikä menee pienimmästä paketista. Mä voin silti olla mukana, kun kerran season 1 päättyy U.S. Openiin, niin sittenhän palloja kerkee vielä mukavasti käyttää loppukauden ajan. Kaikki jotka lähtee pallopanoksella mukaan niin luonnollisesti olis kiva jos ilmoittaa ennen kauden alkua siitä. Itse voin laittaa panokseksi 3 pallon sleeven Srixonin upouusia AD333 palloja. Tässä on hyvin aikaa vielä hioa sääntöjä sun muita juttuja ennen kuin tuo kausi alkaa.

Niin – peräänkuulutan tässä nyt edelleen sitä urheiluhenkeä. Minusta voidaan vain sopia että pallopanos on 3 kpl uusia palloja. Sitähän ei edes tiedä mitä palloja täällä pohjolan perukoilla on kesällä juuri silloin saatavilla… Posteissa, R-kioskeilla etc on hyvät ja helpot pakettien lähettämismahdollisuudet, joten kolmen pallon lähettäminen kyllä onnistuu. Maksaa tosiaan muutaman euron, mutta tässähän ei nyt ole mistään taloudellisen edun tavoittelusta kyse. Vaan hauskasta pienestä sivuvedosta.
    Pallopaketit ovat varmasti voittajalle mieluisia ja niitä tosiaan ehtii sitten loppukesästä käyttämään.

Toki panoksessa mukana oleminen täytyy ilmoittaa ennen kauden alkua. Itse olen siis pallopanoksessa mukana. Ja jos jostain syystä en voita, niin lähetän tappiosta suivaantuneena sellaisia ’kilpailupalloja’.

Juu, mulla sattuu olemaan laatikollinen noita Srixoneita valmiina, niin voin laittaa niistä yhden sliivin sivun tätä hommaa varten. Mitäköhän herra mahtaa tarkoittaa ’kilpailupalloilla’? Jos toivomuksen saa esittää, niin kukaan ei laita panokseksi Bilteman palloja, niitä ei käytä erkkikään =)

Kuten jo tuonne toiseen ketjuun mainitsin, en ota osaa tähän pallopanokseen. Ehkä en luota itseeni tai sitten en vain pelaa uhkapelejä. =)

(11.1.2007 11:01:48)
    Sovitaanko ettei saa ostaa lisää vaihtoja? Tuollahan on siis rajoitettu vaihtokauppojen määrä ja dollareilla saa lisää.

Joo, ehdottomasti samaa mieltä.

Ja vielä sääntöehdotuksia:

Eli yksi joukkue per manageri

Juu, tietenkään ei saa ostaa vaihtoja, itseltäni unohtui ja yksi joukkue per naama.

Siis pitääks tonne eka rekisteröityy ja sitte painaa jostain sisään? Valitse osavaltio? no minkäs laitoitte?

Pitää rekisteröityä, ja koita vaikka jättää se state-kohta ’Please Select’:ksi, jos se ei onnistu (required), niin laita arvalla joku niistä. En muista mitä itse olen laittanut/kysyttiinkö aikaisemmin edes sitä, kun olen rekisteröitynyt joskus pari vuotta sitten.

Viikko aikaa…

En ole mukana pallopanoksessa… Saan kuitenkin parempia palloja korruptiolahjoina! Ja korruptio sopii minulle paremmin kuin syntinen uhkapeli.

t. Poksu alias SaisPa

GWS

Juu, ollaan mukana kisassa, mutta jätän myös pallojen tavoittelun muille.

Niinpä, viikko aikaa. Siksipä voisikin nyt olla hyvä, että kaikki jotka ovat mukana ’hurjalla’ panoksella, niin voisivat sen ilmoittaa ja myöskin joukkueensa nimen. Kun eilen katselin, niin ihan mukavannäköisesti lähtenyt porukkaa mukaan ainakin vähintään ilman panosta. Ne vaikka, jotka ovat pallopanoksessa mukana niin voisivat vaikkapa laittaa tuolla fantasialiigan sivulla kaikille liigan jäsenille viestin, että ovat mukana. Ja ennen ensi viikon torstaina alkavaa turnausta siis.

mukana peleissä mutta ilman pallopanosta.

Mukana, pallopanos käy…

Lauri

Joukkue: Lauri

Pallopanoksella mukana, joukkue TeeJiis

Nostetaanpas vielä kerran.

Kausi alkaa siis kahden päivän päästä (1.2.2007). Tarkka aikaraja on Thu. 02/01 07:00AM. Onkohan tuo itärannikon aikaa? No anyway, pistäkää kiireesti joukkue kasaan, jos haluatte vielä mukaan. Kannattaa valinnoissa muistaa, että vaihtoja ei saa ostaa lisää, joten niitä on olemassa vain kaksi noin aluksi. Lisäähän niitä saa kaksi kpl joka viikon lopussa.

t. Tuleva voittaja 🙂

Mihin siel pitää syöttää se Liigan nimi: golfpiste ja salasana: kstseba?

Mukana ollaan ja pallopanos käy!

Jengi: TikuTaku

Pokke kuittaa…

VIELÄ EHTII…

Löylykauha kirjoitti: (30.1.2007 14:56:57)
    Mihin siel pitää syöttää se Liigan nimi: golfpiste ja salasana: kstseba?

goldencap kirjoitti: (24.1.2007 10:47:39)
    …. Siksipä voisikin nyt olla hyvä, että kaikki jotka ovat mukana ’hurjalla’ panoksella, niin voisivat sen ilmoittaa ja myöskin joukkueensa nimen. …

Mukana ollaan joukkueella puunelonen – panoksena maine ja kunnia, ei siis pallopanoksella.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 69)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #483361 kohteessaSporting News Fantasy Golf

Etusivu Foorumit Yleistä Sporting News Fantasy Golf