30.4.–7.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][5]
KilpailuaSuomalaista

Sopiiko kyytiin?

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Sopiiko kyytiin?

Esillä 12 viestiä, 26 - 37 (kaikkiaan 37)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • KL kirjoitti: (30.12.2014 20:59:00)

    Omassa kaveri piirissä ni ei autolle ole tapana antaa nimeä, koska auto on pelkkä horisontaali hissi eikä mikään perheen jäsen. Olen tosin nähnyt joidenkin kuorma auton kuljettajien laittaneen jonkin nimen siihen tuuli lasin sisä puolelle, mutta olen kuvitellut sen olevan kuljettajan eikä kuorma auton nimen.

    Omassa kin kaveripiirissä on tapana antaa köyhien autoille kin lempinimet, ne on helpompi kohdistaa tyhmempien kaks vetoisten ja ilmastointi vapaiden pelaajien murheiksi.

    ts kirjoitti: (31.12.2014 18:11:27)

    toveri kirjoitti: (31.12.2014 17:46:03)

    KL kirjoitti: (30.12.2014 20:59:00)

    toveri kirjoitti: (30.12.2014 19:07:41)
    Minun kaveri piirissä autolle on tapana antaa nimi, sillä autolla on ehkä suurempi merkitys kuin tavis kansalaiselle. Ennen ostopäätöstä auto on ’Se’ aivan kuten on vaimoni golf jolla on kulkuvälineen arvo itselleni.

    Omassa kaveri piirissä ni ei autolle ole tapana antaa nimeä, koska auto on pelkkä horisontaali hissi eikä mikään perheen jäsen. Olen tosin nähnyt joidenkin kuorma auton kuljettajien laittaneen jonkin nimen siihen tuuli lasin sisä puolelle, mutta olen kuvitellut sen olevan kuljettajan eikä kuorma auton nimen.

    Tällaisia kommenntteja kuulee jatkuvasti niiltä ihmisiltä joiden autossa on n. 200 hv vähemmän käytössä.

    Eikös enemmänkin niiltä, jotka on lopen kyllästyneitä siihen, että edes alkeellisimpia yhdyssanoja ei osata vaikkapa kaveripiirissä?

    Missä täällä on yhdyssanavirhe?

    get in the hole! kirjoitti: (31.12.2014 16:03:50)

    Chip Greenside kirjoitti: (30.12.2014 21:15:27)

    KL kirjoitti: (30.12.2014 20:59:00)

    toveri kirjoitti: (30.12.2014 19:07:41)
    Minun kaveri piirissä autolle on tapana antaa nimi, sillä autolla on ehkä suurempi merkitys kuin tavis kansalaiselle. Ennen ostopäätöstä auto on ’Se’ aivan kuten on vaimoni golf jolla on kulkuvälineen arvo itselleni.

    Omassa kaveri piirissä ni ei autolle ole tapana antaa nimeä, koska auto on pelkkä horisontaali hissi eikä mikään perheen jäsen. Olen tosin nähnyt joidenkin kuorma auton kuljettajien laittaneen jonkin nimen siihen tuuli lasin sisä puolelle, mutta olen kuvitellut sen olevan kuljettajan eikä kuorma auton nimen.

    Mulla oli kerran autona Sirpa (nimi muutettu). Se lähti aina käyntiin ja antoi hyvät kyydit.

    Katos vaan, sullakin on ollut ’Sirpa'(nimi muutettu heh, heh..). Mä hankin sen uutena, ostit sen sitten varmaan Rinta-Joupilta käytettynä? Mun piti se vaihtaa pois, kun tuli katsastuksessa päästöjen kanssa ongelmia.

    Kyllä se oli uusi, eikä tullut sisäänajossakaan mitään ongelmia, meni kuitenkin vaihtoon aika pian, kuten moni muukin jälkeensä tullut.

    ts kirjoitti: (31.12.2014 16:38:36)

    Chip Greenside kirjoitti: (30.12.2014 21:15:27)

    Mulla oli kerran autona Sirpa (nimi muutettu). Se lähti aina käyntiin ja antoi hyvät kyydit.

    Sirpa Kyrö?

    Tais olla. Onneksi ei koskaan tullut vastaan se Mäen Anna!

    Chip Greenside kirjoitti: (2.1.2015 10:26:18)
    Kyllä se oli uusi, eikä tullut sisäänajossakaan mitään ongelmia, meni kuitenkin vaihtoon aika pian, kuten moni muukin jälkeensä tullut.

    Mä taas olen ajellut vanhalla jo pitkän aikaa. Aikanaan hommasin sen ihan uutena. Hyvin on toiminut mitä nyt jousitus alkaa vanhentua ja olkatappeja pitäisi kiristää. Toisaalta kun itsellenikin tullut ikää, niin nuo ajotkin on alkaneet vähentyä.

    VeikkoK kirjoitti: (2.1.2015 13:36:14)

    Chip Greenside kirjoitti: (2.1.2015 10:26:18)
    Kyllä se oli uusi, eikä tullut sisäänajossakaan mitään ongelmia, meni kuitenkin vaihtoon aika pian, kuten moni muukin jälkeensä tullut.

    Mä taas olen ajellut vanhalla jo pitkän aikaa. Aikanaan hommasin sen ihan uutena. Hyvin on toiminut mitä nyt jousitus alkaa vanhentua ja olkatappeja pitäisi kiristää. Toisaalta kun itsellenikin tullut ikää, niin nuo ajotkin on alkaneet vähentyä.

    Nythän taitaa olla niin, että keskustelua tästä aiheesta pitäisi jatkaa ET-lehden parisuhdepalstalla (jos siellä sellainen on).

    ts

    Ballmarker kirjoitti: (2.1.2015 14:02:51)

    VeikkoK kirjoitti: (2.1.2015 13:36:14)

    Chip Greenside kirjoitti: (2.1.2015 10:26:18)
    Kyllä se oli uusi, eikä tullut sisäänajossakaan mitään ongelmia, meni kuitenkin vaihtoon aika pian, kuten moni muukin jälkeensä tullut.

    Mä taas olen ajellut vanhalla jo pitkän aikaa. Aikanaan hommasin sen ihan uutena. Hyvin on toiminut mitä nyt jousitus alkaa vanhentua ja olkatappeja pitäisi kiristää. Toisaalta kun itsellenikin tullut ikää, niin nuo ajotkin on alkaneet vähentyä.

    Nythän taitaa olla niin, että keskustelua tästä aiheesta pitäisi jatkaa ET-lehden parisuhdepalstalla (jos siellä sellainen on).

    Mobilisti vois olla kans oikea paikka. Mä olen autojen ja niiden osien kanssa touhunnu 28 vuotta ja sinä aikana ei ole tullut vastaan olkatappien kiristämisen tarvetta. Mistähän laitteesta moiset kiristettävät löytyy?

    ts kirjoitti: (2.1.2015 14:09:15)
    Mä olen autojen ja niiden osien kanssa touhunnu 28 vuotta ja sinä aikana ei ole tullut vastaan olkatappien kiristämisen tarvetta. Mistähän laitteesta moiset kiristettävät löytyy?

    Luultavasti ne on heti siinä puskureiden yläpuolella?

    Ballmarker kirjoitti: (2.1.2015 14:19:13)

    ts kirjoitti: (2.1.2015 14:09:15)
    Mä olen autojen ja niiden osien kanssa touhunnu 28 vuotta ja sinä aikana ei ole tullut vastaan olkatappien kiristämisen tarvetta. Mistähän laitteesta moiset kiristettävät löytyy?

    Luultavasti ne on heti siinä puskureiden yläpuolella?

    Puskureiden nipoissa on joskus ollut puristamisen tarvetta.

    Chip Greenside kirjoitti: (2.1.2015 15:06:48)

    Ballmarker kirjoitti: (2.1.2015 14:19:13)

    ts kirjoitti: (2.1.2015 14:09:15)
    Mä olen autojen ja niiden osien kanssa touhunnu 28 vuotta ja sinä aikana ei ole tullut vastaan olkatappien kiristämisen tarvetta. Mistähän laitteesta moiset kiristettävät löytyy?

    Luultavasti ne on heti siinä puskureiden yläpuolella?

    Puskureiden nipoissa on joskus ollut puristamisen tarvetta.

    Voitelun puutteessa saattaa niille myös joskus joutua näyttämään henkilökohtaista rasvaprässiä.

    Ballmarker kirjoitti: (2.1.2015 14:02:51)
    Nythän taitaa olla niin, että keskustelua tästä aiheesta pitäisi jatkaa ET-lehden parisuhdepalstalla (jos siellä sellainen on).

    Parisuhdepalstalla?
    Minä ja ts luulimme että keskustelu koskee autoja.

    EFC

    Ballmarker kirjoitti: (2.1.2015 14:02:51)

    Nythän taitaa olla niin, että keskustelua tästä aiheesta pitäisi jatkaa ET-lehden parisuhdepalstalla (jos siellä sellainen on).

    Sorry OT, ET = Ennen Tuonelaa?

Esillä 12 viestiä, 26 - 37 (kaikkiaan 37)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #199543 kohteessaSopiiko kyytiin?

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Sopiiko kyytiin?