Etusivu › Foorumit › Kilpagolf & harjoittelu › Sopiiko kyytiin?
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Onko kellään tietoa, kokemusta sopiiko 6-sarjaisen BMW coupen takaluukkuun bägiä tai jopa kahta?
toveri kirjoitti: (21.12.2014 8:21:48)
Onko kellään tietoa, kokemusta sopiiko 6-sarjaisen BMW coupen takaluukkuun bägiä tai jopa kahta?Tottakai on tietoo ja kokemusta – sopii hyvin kaksikin bägiä, pienellä sovittelulla myös kaksi sähkökärriä..
MarX kirjoitti: (21.12.2014 10:19:01)
toveri kirjoitti: (21.12.2014 8:21:48)
Onko kellään tietoa, kokemusta sopiiko 6-sarjaisen BMW coupen takaluukkuun bägiä tai jopa kahta?Tottakai on tietoo ja kokemusta – sopii hyvin kaksikin bägiä, pienellä sovittelulla myös kaksi sähkökärriä..
Kiitoksia infosta. Voisinko vielä udella käyttökokemuksia? Itseäni arveluttaa talvi, onko ainoa järkevä vaihtoehto ympärivuotiseen käyttöön neliveto?
Meikä ajellut reilun 10 vuotta takatuupparibemulla, eikä ole mitään ongelmia ilmaantunut. Munchenin poijjaat ovat onnistuneet ihan hyvin elektronisten apujen kanssa, jos kädet meinanneet loppua. Toki iX on aina parempi vaihtoehto.
Bägi(e)n kanssa Rinta-Joupille kokeilemaan!
Bemari on perinteisesti koteloinut takapaksin pilalle. Minulle sopiminen tarkoittaa sitä, että bägi mahtuu ilman mailojen (draiveri) poisottamista poikittain. Se tarkoittaa min. 125 cm:n leveyttä, joka on tarjolla vain hyvin harvoissa autoissa. Ulospäin suureltakin näyttävä auto tuottaa tämän tästä pettymyksen, kun irtomailoja pyörii lukuisia muiden tavaroiden seassa.
Chip Greenside kirjoitti: (28.12.2014 15:56:46)
Bemari on perinteisesti koteloinut takapaksin pilalle. Minulle sopiminen tarkoittaa sitä, että bägi mahtuu ilman mailojen (draiveri) poisottamista poikittain.Joo, näin se menee, meikäkin joutuu aina pelaamaan tullessa ottamaan ensin bägin takapaksista ja sitten ajurin > laittamaan sitten ajurin bägiin ja sama homma päinvastaisessa järjestyksessä himaan lähtiessä. Toistaiseksi olen jaksanut toimia em. tavalla.
toveri kirjoitti: (21.12.2014 10:53:42)
MarX kirjoitti: (21.12.2014 10:19:01)
toveri kirjoitti: (21.12.2014 8:21:48)
Onko kellään tietoa, kokemusta sopiiko 6-sarjaisen BMW coupen takaluukkuun bägiä tai jopa kahta?Tottakai on tietoo ja kokemusta – sopii hyvin kaksikin bägiä, pienellä sovittelulla myös kaksi sähkökärriä..
Kiitoksia infosta. Voisinko vielä udella käyttökokemuksia? Itseäni arveluttaa talvi, onko ainoa järkevä vaihtoehto ympärivuotiseen käyttöön neliveto?
Tuohon vetoisuuteen sen verran, itsellä kolmas neliveto menossa eikä paluuta ole enään vajaisiin. Täältä vahva suositus nelivedolle.
Kyllä takavedolla pärjää hyvinkin. Itsellä ollut puolenkymmentä eri mallista bemaria, kaikki pelkällä takavedolla. Mutta..
Tällä hetkellä nelivetoinen ja täytyy sanoa, että kyllä sitä on helppo arvostaa nyt kun lumi ja talvi tuli tänne eteläänkin..Taika Rauta kirjoitti: (28.12.2014 20:52:46)
Tuohon vetoisuuteen sen verran, itsellä kolmas neliveto menossa eikä paluuta ole enään vajaisiin. Täältä vahva suositus nelivedolle.Vähän samanlaisia juttuja kuin ilmastointi, Cruise Control tai automaattiloota.
Niinkauan kun ajaa ilman niitä, ne tuntuvat ylimääräiseltä hömpältä. Mutta erehdypä kerran käyttämään…Parti kirjoitti: (29.12.2014 12:20:28)
Taika Rauta kirjoitti: (28.12.2014 20:52:46)
Tuohon vetoisuuteen sen verran, itsellä kolmas neliveto menossa eikä paluuta ole enään vajaisiin. Täältä vahva suositus nelivedolle.Vähän samanlaisia juttuja kuin ilmastointi, Cruise Control tai automaattiloota.
Niinkauan kun ajaa ilman niitä, ne tuntuvat ylimääräiseltä hömpältä. Mutta erehdypä kerran käyttämään…Jos on ilmastointi, cruise control, automaattiloota ja neliveto niin kyllä pitäisi jo sopia kyytiin.
Chip Greenside kirjoitti: (29.12.2014 15:48:20)
Parti kirjoitti: (29.12.2014 12:20:28)
Taika Rauta kirjoitti: (28.12.2014 20:52:46)
Tuohon vetoisuuteen sen verran, itsellä kolmas neliveto menossa eikä paluuta ole enään vajaisiin. Täältä vahva suositus nelivedolle.Vähän samanlaisia juttuja kuin ilmastointi, Cruise Control tai automaattiloota.
Niinkauan kun ajaa ilman niitä, ne tuntuvat ylimääräiseltä hömpältä. Mutta erehdypä kerran käyttämään…Jos on ilmastointi, cruise control, automaattiloota ja neliveto niin kyllä pitäisi jo sopia kyytiin.
Itse luonnehtisin että alkaisi olla jo sopivampaa kyytiä.
Ja farmari!
Brockwell kirjoitti: (28.12.2014 22:58:12)
Kyllä takavedolla pärjää hyvinkin. Itsellä ollut puolenkymmentä eri mallista bemaria, kaikki pelkällä takavedolla. Mutta..
Tällä hetkellä nelivetoinen ja täytyy sanoa, että kyllä sitä on helppo arvostaa nyt kun lumi ja talvi tuli tänne eteläänkin..6 talvea nelivedolla ja en vaihda pois! Kyllä vajaallakin pärjää, mutta ero on siinä ilmeessä kun kotitiellä on 20 cm lunta ja naapuri kaivaa autolle koloa ja manaa että on duunissa niin myöhään…itse hymyilee suupielet korviin asti ja miettii pitäisikö painaa edes esp pois päältä sympatiasta.
No nyt Se nelivetoinen on koeajettu. Muuta ei oikein jäänyt mieleen kuin Se että seuraava kulkine oli Se mikä tahansa niin nelivetoinen Se ainakin on.
toveri kirjoitti: (30.12.2014 13:48:15)
No nyt Se nelivetoinen on koeajettu. Muuta ei oikein jäänyt mieleen kuin Se että seuraava kulkine oli Se mikä tahansa niin nelivetoinen Se ainakin on.No mutta, osta hevonen!
– Se lähtee aina käyntiin heti, eikä niin ankaraa pakkasta olekaan, ettei lähtisi.
– Se on ekologinen.
– Se on riippumaton polttoaineen hinnasta.
– Se ei pelkää lunta eikä jää jumiin jyrkkäänkään mäkeen.
– Sillä saa kulkea myös pyöräteillä.
– Se on perin halpa uuteen nelivetoautoon verrattuna, ja vähän käytettyynkin.
– Sen voi syödä, kun se ei enää toimi.
Heppa, järkiostos!
KL kirjoitti: (30.12.2014 17:57:55)
toveri kirjoitti: (30.12.2014 13:48:15)
No nyt Se nelivetoinen on koeajettu. Muuta ei oikein jäänyt mieleen kuin Se että seuraava kulkine oli Se mikä tahansa niin nelivetoinen Se ainakin on.No mutta, osta hevonen!
– Se lähtee aina käyntiin heti, eikä niin ankaraa pakkasta olekaan, ettei lähtisi.
– Se on ekologinen.
– Se on riippumaton polttoaineen hinnasta.
– Se ei pelkää lunta eikä jää jumiin jyrkkäänkään mäkeen.
– Sillä saa kulkea myös pyöräteillä.
– Se on perin halpa uuteen nelivetoautoon verrattuna, ja vähän käytettyynkin.
– Sen voi syödä, kun se ei enää toimi.
Heppa, järkiostos!
Kiitos annistasi tähän ketjuun. Se on varmaan mielestäsi linjassa toiseen ketjuun jossa peräät käytöstapoja.
Minun kaveri piirissä autolle on tapana antaa nimi, sillä autolla on ehkä suurempi merkitys kuin tavis kansalaiselle. Ennen ostopäätöstä auto on ’Se’ aivan kuten on vaimoni golf jolla on kulkuvälineen arvo itselleni.
Olen jo osakkaana hevosessa joten toinen ei ole preferoitu vaihtoehto.
toveri kirjoitti: (30.12.2014 19:07:41)
KL kirjoitti: (30.12.2014 17:57:55)
toveri kirjoitti: (30.12.2014 13:48:15)
No nyt Se nelivetoinen on koeajettu. Muuta ei oikein jäänyt mieleen kuin Se että seuraava kulkine oli Se mikä tahansa niin nelivetoinen Se ainakin on.No mutta, osta hevonen!
– Se lähtee aina käyntiin heti, eikä niin ankaraa pakkasta olekaan, ettei lähtisi.
– Se on ekologinen.
– Se on riippumaton polttoaineen hinnasta.
– Se ei pelkää lunta eikä jää jumiin jyrkkäänkään mäkeen.
– Sillä saa kulkea myös pyöräteillä.
– Se on perin halpa uuteen nelivetoautoon verrattuna, ja vähän käytettyynkin.
– Sen voi syödä, kun se ei enää toimi.
Heppa, järkiostos!
Kiitos annistasi tähän ketjuun. Se on varmaan mielestäsi linjassa toiseen ketjuun jossa peräät käytöstapoja.
Minun kaveri piirissä autolle on tapana antaa nimi, sillä autolla on ehkä suurempi merkitys kuin tavis kansalaiselle. Ennen ostopäätöstä auto on ’Se’ aivan kuten on vaimoni golf jolla on kulkuvälineen arvo itselleni.
Olen jo osakkaana hevosessa joten toinen ei ole preferoitu vaihtoehto.
Löydän hevoselle vain kaksi käyttötarkoitusta: Näyttelijänä lännenelokuvissa ja meetvurstin raaka-aineena.
toveri kirjoitti: (30.12.2014 19:07:41)
Kiitos annistasi tähän ketjuun. Se on varmaan mielestäsi linjassa toiseen ketjuun jossa peräät käytöstapoja.Täysin linjassa. En herjannut ketään, vaan kirjoitin huumoriksi tarkoitetun viestin. Lukijasta riippuen se joko upposi tai ei uponnut.
toveri kirjoitti: (30.12.2014 19:07:41)
Minun kaveri piirissä autolle on tapana antaa nimi, sillä autolla on ehkä suurempi merkitys kuin tavis kansalaiselle. Ennen ostopäätöstä auto on ’Se’ aivan kuten on vaimoni golf jolla on kulkuvälineen arvo itselleni.Omassa kaveri piirissä ni ei autolle ole tapana antaa nimeä, koska auto on pelkkä horisontaali hissi eikä mikään perheen jäsen. Olen tosin nähnyt joidenkin kuorma auton kuljettajien laittaneen jonkin nimen siihen tuuli lasin sisä puolelle, mutta olen kuvitellut sen olevan kuljettajan eikä kuorma auton nimen.
KL kirjoitti: (30.12.2014 20:59:00)
toveri kirjoitti: (30.12.2014 19:07:41)
Minun kaveri piirissä autolle on tapana antaa nimi, sillä autolla on ehkä suurempi merkitys kuin tavis kansalaiselle. Ennen ostopäätöstä auto on ’Se’ aivan kuten on vaimoni golf jolla on kulkuvälineen arvo itselleni.Omassa kaveri piirissä ni ei autolle ole tapana antaa nimeä, koska auto on pelkkä horisontaali hissi eikä mikään perheen jäsen. Olen tosin nähnyt joidenkin kuorma auton kuljettajien laittaneen jonkin nimen siihen tuuli lasin sisä puolelle, mutta olen kuvitellut sen olevan kuljettajan eikä kuorma auton nimen.
Mulla oli kerran autona Sirpa (nimi muutettu). Se lähti aina käyntiin ja antoi hyvät kyydit.
Chip Greenside kirjoitti: (30.12.2014 21:15:27)
KL kirjoitti: (30.12.2014 20:59:00)
toveri kirjoitti: (30.12.2014 19:07:41)
Minun kaveri piirissä autolle on tapana antaa nimi, sillä autolla on ehkä suurempi merkitys kuin tavis kansalaiselle. Ennen ostopäätöstä auto on ’Se’ aivan kuten on vaimoni golf jolla on kulkuvälineen arvo itselleni.Omassa kaveri piirissä ni ei autolle ole tapana antaa nimeä, koska auto on pelkkä horisontaali hissi eikä mikään perheen jäsen. Olen tosin nähnyt joidenkin kuorma auton kuljettajien laittaneen jonkin nimen siihen tuuli lasin sisä puolelle, mutta olen kuvitellut sen olevan kuljettajan eikä kuorma auton nimen.
Mulla oli kerran autona Sirpa (nimi muutettu). Se lähti aina käyntiin ja antoi hyvät kyydit.
Katos vaan, sullakin on ollut ’Sirpa'(nimi muutettu heh, heh..). Mä hankin sen uutena, ostit sen sitten varmaan Rinta-Joupilta käytettynä? Mun piti se vaihtaa pois, kun tuli katsastuksessa päästöjen kanssa ongelmia.
Chip Greenside kirjoitti: (30.12.2014 21:15:27)
Mulla oli kerran autona Sirpa (nimi muutettu). Se lähti aina käyntiin ja antoi hyvät kyydit.
Sirpa Kyrö?
KL kirjoitti: (30.12.2014 20:59:00)
toveri kirjoitti: (30.12.2014 19:07:41)
Minun kaveri piirissä autolle on tapana antaa nimi, sillä autolla on ehkä suurempi merkitys kuin tavis kansalaiselle. Ennen ostopäätöstä auto on ’Se’ aivan kuten on vaimoni golf jolla on kulkuvälineen arvo itselleni.Omassa kaveri piirissä ni ei autolle ole tapana antaa nimeä, koska auto on pelkkä horisontaali hissi eikä mikään perheen jäsen. Olen tosin nähnyt joidenkin kuorma auton kuljettajien laittaneen jonkin nimen siihen tuuli lasin sisä puolelle, mutta olen kuvitellut sen olevan kuljettajan eikä kuorma auton nimen.
Tällaisia kommenntteja kuulee jatkuvasti niiltä ihmisiltä joiden autossa on n. 200 hv vähemmän käytössä.
toveri kirjoitti: (31.12.2014 17:46:03)
KL kirjoitti: (30.12.2014 20:59:00)
toveri kirjoitti: (30.12.2014 19:07:41)
Minun kaveri piirissä autolle on tapana antaa nimi, sillä autolla on ehkä suurempi merkitys kuin tavis kansalaiselle. Ennen ostopäätöstä auto on ’Se’ aivan kuten on vaimoni golf jolla on kulkuvälineen arvo itselleni.Omassa kaveri piirissä ni ei autolle ole tapana antaa nimeä, koska auto on pelkkä horisontaali hissi eikä mikään perheen jäsen. Olen tosin nähnyt joidenkin kuorma auton kuljettajien laittaneen jonkin nimen siihen tuuli lasin sisä puolelle, mutta olen kuvitellut sen olevan kuljettajan eikä kuorma auton nimen.
Tällaisia kommenntteja kuulee jatkuvasti niiltä ihmisiltä joiden autossa on n. 200 hv vähemmän käytössä.
Eikös enemmänkin niiltä, jotka on lopen kyllästyneitä siihen, että edes alkeellisimpia yhdyssanoja ei osata vaikkapa kaveripiirissä?
-
JulkaisijaArtikkelit
Etusivu › Foorumit › Kilpagolf & harjoittelu › Sopiiko kyytiin?