Aihe: SK Golf Challenge 2009 - Golfpiste.com

15.9.–22.9. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[17][23]
KilpailuaSuomalaista

SK Golf Challenge 2009

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu SK Golf Challenge 2009

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 77)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • ts

-no eagle- kirjoitti: (12.8.2009 12:41:16)

Pekka Pelimies kirjoitti: (11.8.2009 20:41:44)
    Taisi vähän olla kipsissä ekalla kiepillä ja kenttäkin uudehko tuttavuus Suomenmestarille. Vasta kisaviikolla kävi tutustumassa hän.

Kipsiin mäkin siellä menin muutama vuosi sitten…greenit oli tosi nopeat ja bägin vetäminen mäkimaastossa alkoi käydä työstä.

Aamiainen ja kämppä oli spitzenklasse myös….siis kenttääkään ei voi moittia.

Jumankeka… nyt nous Jugi ihan uuteen arvoon mun silmissä. Se on pelannu CT:llä!!!1

Arkkitehdeillä on vissiin paremmat suhteet kuin tv-juontajilla.

KL

Prboy kirjoitti: (12.8.2009 9:59:19)
    Kaikenkattavasta kuvauskiellosta (kuin myös kännyköistä) huomautettiin noin varttitunnin välein lähtöpaikan kuulutuksessa. Vaati erinomaista taitoa olla sitä kuulematta tai siitä välittämättä.

Meikä lienee muiden vaivojen ohella myös kuuro, sillä eipä moista kieltoa kuulunut, vaikka vietin aikaa sekä lauantaina että sunnuntaina siinä viereisen anniskelupaikan teranssilla.

ts kirjoitti: (12.8.2009 13:06:56)
    Jumankeka… nyt nous Jugi ihan uuteen arvoon mun silmissä. Se on pelannu CT:llä!!!1

Eiku Vanajanlinnassa keltaisilta. Kiva kenttä..paljon mäkiä..Ruuhikosken veroinen kunnonkehittäjä.

Aika paljon saisivat maksaa mulle että pelaisin CT:llä tai ET:llä…tai edes PGA majorissa, mutta jos pääsisin Tikrun kanssa samaan flaittiin voisin harkita pelaamista ilmaiseksi….jos pääsisin jakamaan pottia….saattais kilpailuvietti herätä.

ts

-no eagle- kirjoitti: (12.8.2009 14:37:52)

Eiku Vanajanlinnassa keltaisilta. Kiva kenttä..paljon mäkiä..Ruuhikosken veroinen kunnonkehittäjä.

Aika paljon saisivat maksaa mulle että pelaisin CT:llä tai ET:llä…tai edes PGA majorissa, mutta jos pääsisin Tikrun kanssa samaan flaittiin voisin harkita pelaamista ilmaiseksi….jos pääsisin jakamaan pottia….saattais kilpailuvietti herätä.

Ois kyllä hienoa nähdä, kunTiikeri kerrankin murenis kierroksella totaalisesti. Pääsisköhän alle 100

ts kirjoitti: (12.8.2009 14:43:19)

-no eagle- kirjoitti: (12.8.2009 14:37:52)

Ois kyllä hienoa nähdä, kunTiikeri kerrankin murenis kierroksella totaalisesti. Pääsisköhän alle 100

Tuskin pääsis, mutta mun enkka on 65 yli parin kerhon mestiksissä toisella saman päivän kierroksella 2007. Sitä vois jo kutsua totaaliseksi murtumiseksi. Ekalla ysillä meinasin vielä nöyryyttää paikallista prota.

-no eagle- kirjoitti: (12.8.2009 14:48:23)
    …mun enkka on 65 yli parin kerhon mestiksissä toisella saman päivän kierroksella 2007. Sitä vois jo kutsua totaaliseksi murtumiseksi. Ekalla ysillä meinasin vielä nöyryyttää paikallista prota.

Sä olet kyllä totaalisesti suurten numeroitten mies.

Ekalla ysillä meinasin vielä nöyryyttää paikallista prota.

Mää kerran nöyryytin paikallista proota ekalla ysillä. Tosin en linnassa ja vain kahen reijän matkalla. Mut kuiteski kahen lyönnin markinaalilla ja kenttäkin taipui allani. Pääsisinkös määkin ny siihe tiikerin flaittiin mukaan?

EFC kirjoitti: (12.8.2009 13:50:19)

Prboy kirjoitti: (12.8.2009 9:59:19)
    Kaikenkattavasta kuvauskiellosta (kuin myös kännyköistä) huomautettiin noin varttitunnin välein lähtöpaikan kuulutuksessa. Vaati erinomaista taitoa olla sitä kuulematta tai siitä välittämättä.

Meikä lienee muiden vaivojen ohella myös kuuro, sillä eipä moista kieltoa kuulunut, vaikka vietin aikaa sekä lauantaina että sunnuntaina siinä viereisen anniskelupaikan teranssilla.

Ehken minäkään olisi kuullut, jos olisin ollut terassilla, mutta kun pahus olin autolla liikkeellä. Vietin aikaa lähtöpaikalla, kun helteessä lampsiminen ei oikein innostanut. Pikku hiljaa vaan rupesi kuulutus jo nyppimään, kun sitä viidettä kertaa kuunteli.

No, olihan sitä lohdullista nähdä, että amattilaisetkin vetelivät toisinaan draivejaan mettien siimekseen.

EFC

Prboy kirjoitti: (12.8.2009 15:19:03)
    Ehken minäkään olisi kuullut, jos olisin ollut terassilla, mutta kun pahus olin autolla liikkeellä. Vietin aikaa lähtöpaikalla, kun helteessä lampsiminen ei oikein innostanut. Pikku hiljaa vaan rupesi kuulutus jo nyppimään, kun sitä viidettä kertaa kuunteli.

Jännä juttu kun sanoo olevansa terassilla, niin heti oletetaan ryypiskelevän. Autolla minäkin nuo matkat taitoin molempina päivinä ja esim. lauantaina nautin terassilla ensin munkki-kahvit ja sitten hieman myöhemmin grillimakkaran ja limpparia.
    Sunnuntaina oli jo liki etten nauttinut kebaxin kanssa oluen, mutta jonoa oli sen verran paljon, että lähdin seuraamaan Ahokkaan ryhmää vesipullo kaverina….

EFC kirjoitti: (12.8.2009 15:46:28)
    … Sunnuntaina oli jo liki etten nauttinut kebaxin kanssa oluen, mutta jonoa oli sen verran paljon, että lähdin seuraamaan Ahokkaan ryhmää vesipullo kaverina….

Olinkos minä vai menyyssä? Paistettuna vai keitettynä?

Eikun siis niin sitähän mun piti sanoa etten minäkään ryypiskelly vaikka yhten pienen olusen join. Kun olin nääs Vespalla liikenteessä.

Dittis kirjoitti: (12.8.2009 15:07:40)

…mun enkka on 65 yli parin kerhon mestiksissä toisella saman päivän kierroksella 2007. Sitä vois jo kutsua totaaliseksi murtumiseksi. Ekalla ysillä meinasin vielä nöyryyttää paikallista prota.

Muistaakseni yritin 4 kertaa avata ja oikasta doglegiä 17:lla Ruuhikoskella…en vähästä lannistu…10+ lyöntiä ( alle 14 ehkä ). Sitä ei väsyneenä tajunnut, ettei se onnistu väsyneenä.
    Ne kaiffarit muuten pitivät hirveetä kiirettä ja välillä tuli vodaa ja pukeutumiseni tukahdutti mut lopulta tyystin…en vaan saanut enää happea ja sadeasu ei hengittäny yhtään kun alkoi taas paistamaan ja taas satoi jne. Siellä on myös nyrkin kokoisia paarmoja. Tais vuotaa se vanha sontikkakin…nyt on uusi. Pyyhe tais olla märkä myös ja mailat pyöri käsissä. Voi pyhä sylvi mikä katastrofi. Kävelin kuitenkin omin voimin kentältä pois ja sain viimeisen putin sisään…jota pidän voittona sinänsä.

Mää oon aina pitänny itteeni golfin Aku Ankkana, mutta kyllä Jugeli on kuitenkin se oikea ja aito suurten vastoinkäymisten uhri.

-no eagle- kirjoitti: (12.8.2009 16:21:02)

Dittis kirjoitti: (12.8.2009 15:07:40)

Muistaakseni yritin 4 kertaa avata ja oikasta doglegiä 17:lla Ruuhikoskella…en vähästä lannistu…10+ lyöntiä ( alle 14 ehkä ). Sitä ei väsyneenä tajunnut, ettei se onnistu väsyneenä.
    Ne kaiffarit muuten pitivät hirveetä kiirettä ja välillä tuli vodaa ja pukeutumiseni tukahdutti mut lopulta tyystin…en vaan saanut enää happea ja sadeasu ei hengittäny yhtään kun alkoi taas paistamaan ja taas satoi jne. Siellä on myös nyrkin kokoisia paarmoja. Tais vuotaa se vanha sontikkakin…nyt on uusi. Pyyhe tais olla märkä myös ja mailat pyöri käsissä. Voi pyhä sylvi mikä katastrofi. Kävelin kuitenkin omin voimin kentältä pois ja sain viimeisen putin sisään…jota pidän voittona sinänsä.

Kyllä sää olet melkonen selittelyn ammattilainen. Tajuatko edes itse mitä soopaa kirjoittelet koko ajan? Oletkohan koskaan pelannut kierrosta, ettei jotain vaivaa tai vikaa olisi ollut…ei ei ei ei ei…..älä vastaa, kiitos.

Mozze kirjoitti: (12.8.2009 20:28:30)
    Kyllä sää olet melkonen selittelyn ammattilainen. Tajuatko edes itse mitä soopaa kirjoittelet koko ajan? Oletkohan koskaan pelannut kierrosta, ettei jotain vaivaa tai vikaa olisi ollut…ei ei ei ei ei…..älä vastaa, kiitos.

Niin tuo tyylilaji ei taida sopia sinulle.

En ole pelannut kuin kaksi peräkkäistä ysiä 1 yli parin pelkillä raudoilla 1998. Sen jälkeen on ollut hieman huonompaa tulosta. Siihen aikaan myös kiersin 3 x 18 kierrosta kevyesti päivän aikana ( tosin en varmaan Ruuhikoskella).

Miksi sitten kysyt jos et halua vastausta ?

kebax kirjoitti: (12.8.2009 15:09:59)

Ekalla ysillä meinasin vielä nöyryyttää paikallista prota.

Mää kerran nöyryytin paikallista proota ekalla ysillä. Tosin en linnassa ja vain kahen reijän matkalla. Mut kuiteski kahen lyönnin markinaalilla ja kenttäkin taipui allani. Pääsisinkös määkin ny siihe tiikerin flaittiin mukaan?

Mä olin kerran avauksen jälkeen samassa lyöntimäärässä paikallisen pron kanssa.

EFC

-no eagle- kirjoitti: (13.8.2009 11:10:03)
    Siihen aikaan myös kiersin 3 x 18 kierrosta kevyesti päivän aikana ( tosin en varmaan Ruuhikoskella).

Ei varmaan pitäis kysyä, mutta kysyn silti Jukilta: Mikäs ihme tossa Ruuhikosken kentässä nyt niin rasittavaa on? Ohan noita korkeuseroja nyt muuallakin eikä kukaan valita!

ts

. Ekalla ysillä meinasin vielä nöyryyttää paikallista prota.

Kyllähän sä nöyryytitkin ja huolella. Ainakin jos oot siltä tunteja ottanu. Tosin tässä tapauksessa syy ei taida olla Pron..

EFC kirjoitti: (13.8.2009 11:39:52)

-no eagle- kirjoitti: (13.8.2009 11:10:03)
    Siihen aikaan myös kiersin 3 x 18 kierrosta kevyesti päivän aikana ( tosin en varmaan Ruuhikoskella).

Ei varmaan pitäis kysyä, mutta kysyn silti Jukilta: Mikäs ihme tossa Ruuhikosken kentässä nyt niin rasittavaa on? Ohan noita korkeuseroja nyt muuallakin eikä kukaan valita!

Ne on erittäin jyrkkiä ne ylämäet 14-17:lla ( välilevyni oli arka tulehtumaan ja lihakset heikot vielä selkäsairauden jäljiltä…2003-5 käytin talvisin kyynärsauvoja ) ja sitten se keli…sataa paistaa ja hieman liikaa kledjuja mukana ja ei kurantteja…osa vaihtoi kuivaa kenkää ja vaatetta 18:n jälkeen..lisäksi vedin jonkun lohikeiton välipalaksi ja tais tulla ähky…ja painoni oli 105 kiloa nyt 97-98.
    7 reiän jälkeen oli lyönnin etu prolla ja sitten 8:lla lähestymiseni ei osunut greenille…good bye alamäki chippi jne. 9:llä vastatuuli drive oli syvällä raffissa.

-no eagle- kirjoitti: (13.8.2009 12:12:56)
    7 reiän jälkeen oli lyönnin etu prolla ja sitten 8:lla lähestymiseni ei osunut greenille…good bye alamäki chippi jne. 9:llä vastatuuli drive oli syvällä raffissa.

Käytit sitten loppujen 11 reiän aikana melkein 65 ylimääräistä lyöntiä, olettaen että pelasitte about par-vauhtia pron kanssa. Olet sä huikee kaveri.

Sori tämäkin ot, mutta taisi ketjun aihe jo olla historiaa…

ts

Historiaahan se on koko kisa. Jatkokaan ei näytä pahalta eccolla

Mitäs siä taas poksutellaan?

Dittis kirjoitti: (13.8.2009 13:16:50)

-no eagle- kirjoitti: (13.8.2009 12:12:56)

Käytit sitten loppujen 11 reiän aikana melkein 65 ylimääräistä lyöntiä, olettaen että pelasitte about par-vauhtia pron kanssa. Olet sä huikee kaveri.

Sori tämäkin ot, mutta taisi ketjun aihe jo olla historiaa…

Kisassa pelattiin 4 x 9 eli 2 x 18 koloa…vikalla 18:lla tuli 65 yli..ekalla noin puolet vähemmän.

-no eagle- kirjoitti: (13.8.2009 13:55:55)
    Kisassa pelattiin 4 x 9 eli 2 x 18 koloa…vikalla 18:lla tuli 65 yli..ekalla noin puolet vähemmän.

Tarkistin asian; 46+68 oli kuulemma mun eka kierros tossa 2007 kisassa.

Eli mahdollisesti yhteistulos oli 65 yli 2 kiekan jälkeen ( tulospalvelussa on vain 36 parasta 3 kiekan jälkeen ja kellään ei ole yhden kiekan tulos yli 102 ).

ts

-no eagle- kirjoitti: (13.8.2009 14:54:47)

-no eagle- kirjoitti: (13.8.2009 13:55:55)

Tarkistin asian; 46+68 oli kuulemma mun eka kierros tossa 2007 kisassa.

Eli mahdollisesti yhteistulos oli 65 yli 2 kiekan jälkeen ( tulospalvelussa on vain 36 parasta 3 kiekan jälkeen ja kellään ei ole yhden kiekan tulos yli 102 ).

Miten hemmetissä tämmönen kilpagolfia käsittelevä ketju voi päästä tähän jamaan, että yks päästää sekasin oleva latelee päättömiä lukuja tauluun.

Jukka sulle on ihan oma ketju perustettu, niin voisitko oikeesti lakata sekoilemasta niissä ketjuissa, missä on sentään edes vähän asiaa joukossa.

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 77)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #225257 kohteessaSK Golf Challenge 2009

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu SK Golf Challenge 2009