Aihe: Simulaattorit Jyväskylä - Golfpiste.com

23.6.–30.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[19][23]
KilpailuaSuomalaista

Simulaattorit Jyväskylä

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Simulaattorit Jyväskylä

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Moi Onko Jyväskylän alueella yhtään todella toimivaa simulaattoria. Tähän asti olen törmännyt vain tietokonepelimäisiin ’ simulaattoreihin ’. Mikä ei aja asiaansa. Kävin vasta Paviljongin sokos hotellin yläkerrassa ja petyin pahasti.

Hutungissa.

Hutungin laitteisto on 80 luvulta peräisin, veikkaan. Ja ei toimi. Kaks väylää ja TILT. Vai onko laitteistoa päivitetty kenties.?

Mitä jos katsot niiden sivuilta.

Hutungissa on nykyään flightscopea käyttävä simu, joten sen voinee olettaa toimivan kunnolla, Itse en ole käynyt testaamassa.

Moro

SportsCoach GPS simulaattoria ei ole VIELÄ Jyväskylän alueella.

Etsimme paikallista yrittäjää, jonka kanssa tekisimme yhteistyössä HLR Golf Academy konseptin mukaisen simulaattorikohteen ajanvaraus- ja maksupalveluineen 24/7 periaatteella.

Kiinnostuneet ottakoot yhteyttä:

myynti@golfacademy.fi

Jari Ronkainen

http://www.golfacademy.fi

Ja kyllä, tämä meni myös puolittain mainoksena…

Kysy myös Hotelli Aleksandrasta, siellä ainakin oli simu vielä pari vuotta sitten. Vai onko se juuri siirretty sinne Paviljongin yläkertaan?
    Hyvä vaihtoehto on mennä Killerin palloiluhalliin lyömään yleisövuorolle. Jalkapallohallissa voit lyödä matolta n. 70 metrisiä vetoja kaikilla mailoilla. Tunti 10 euroa, sis.rajattomasti palloja.
    Katso lisää http://www.killerinpalloiluhalli.fi.
    Myös Killerin tennishallissa oli simu vuosi sitten, tosin sellainen analysaattorityyppinen?

Tällä tavoin mainostavat Hutungin simua. Että kai ne on sitä vähän uusineet. Itse tosin olen tyytynyt lyömään matolta, joten kokemusta tuosta simusta ei ole.

’ SIMULAATTORIGOLFIA HUTUNGISSA

Tiesittekö, että Hutungissa on tammikuussa 2013 otettu käyttöön yksi markkinoiden parhaimmista golfsimulaattoreista, josta löytyy pelattavaksi miltei 80 huipputason golfkenttää ’

samkos kirjoitti: (12.2.2013 23:42:16)
    Tällä tavoin mainostavat Hutungin simua. Että kai ne on sitä vähän uusineet. Itse tosin olen tyytynyt lyömään matolta, joten kokemusta tuosta simusta ei ole.

’ SIMULAATTORIGOLFIA HUTUNGISSA

Tiesittekö, että Hutungissa on tammikuussa 2013 otettu käyttöön yksi markkinoiden parhaimmista golfsimulaattoreista, josta löytyy pelattavaksi miltei 80 huipputason golfkenttää ’

Matolta siellä uudessa simulaattorissakin lyödään, lyöntipaikan takana suorituksia havainnoi valkoinen pieni laatikko, jossa lukee FlightScope, jota myös uusi simulaattoriohjelmisto tottelee.

Ok. Kiitti vinkistä. Kävin nääs siellä viime talvena ja kalusto oli 80 lukua

Uusi simulaattori Jyväskylässä: http://www.verabel.fi

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #209401 kohteessaSimulaattorit Jyväskylä

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Simulaattorit Jyväskylä