Aihe: Seurojen liittymismaksut? - Golfpiste.com

19.5.–26.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][15]
KilpailuaSuomalaista

Seurojen liittymismaksut?

Etusivu Foorumit Yleistä Seurojen liittymismaksut?

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Olen vaihtamassa kotikenttääni toiseksi täällä pääkaupunkiseudulla. Tarkoituksena on vuokrata pelioikeus. Jotenkin tuntuisi luontevalta vaihtaa myös seura ja osallistua kokonaisvaltaisesti uuden kotikentän toimintaan. Tuntuu vain turhalta maksaa toista sataa euroa liittymismaksua. Jos vaihdan taas seuraa, menee maksamani liittymismaksu hukkaan, ja jos palaan samalle kentälle joudun maksamaan sen uudestaan. Onko tälle käytännölle muuta perustelua kuin seurojen ikuinen rahantarve ja ahneus?

ERG:ssä ajattelimme olla vähemmän ahneita.

KL

Myös Talmassa liittymismaksu on kertaluonteinen. Sen kun on kerran maksanut, jäseneksi pääsee aina uudelleen maksamalla jäsenmaksunsa, vaikka olisikin välillä ollut muulla jäsen tai ei jäsen missään.

KL

Noodle kirjoitti: (29.3.2010 15:06:11)
    Onko tälle käytännölle muuta perustelua kuin seurojen ikuinen rahantarve ja ahneus?

Arvaukseni on, että sillä yritetään sitouttaa jäsen ko. seuraan. Liittymismaksu voi olla jonkinlainen kynnys seuraa vaihtavan näkökulmasta.

Vaihdoin itse seuraa tänä vuonna.
    Tällä hetkellä on monta seuraa kun tarjoaa jäseneksi ilman liittymismaksua.

Minä en ymmärrä mitä liittymismaksulla saa ja mihin se perustuu.

MattMa kirjoitti: (29.3.2010 18:32:02)

Liittymismaksuilla rakennettiin kenttiä. Virvikissä muistaakseni joku mainititsi sen olleen aikoinaan 12.000 mk (vai olikohan sittenkin 20000mk), siitä se on sitten alentunut ja nyt sitä ei käytänössä enää ole. Korjatkoon joku jos meni pieleen.

Nimetön

MattMa kirjoitti: (29.3.2010 18:32:02)

se perustuu haluun rajoittaa jäseneksi hakevia edes hieman, jotta hakemuksia saataisiin henkilöiltä joilla on muutakin itressiä jäsenyydelleen kuin pelkkä tarve tasoituskortille (tosin toisissa seuroissa nämä ovat erityisen tervettulleita lypsylehmiä)

sitten hieman näsäviisastelua sillä liittymismaksulla saa jäsenyyden seuraan.

liittymismaksu perustuu ihan samaan kuin jäsenmaksukin, seuran päättävän elimen päätökseen

lisäksi kannattaa muistaa etteivät läheskään kaikki seurat ota jäsenikseen kuin kotikenttänsä osakkeenomistajia, muille (esim vuokralaisille) on tarjolla vain vuosijäsenyys.

PG

Parti kirjoitti: (29.3.2010 15:20:38)
    ERG:ssä ajattelimme olla vähemmän ahneita.

Katoppas! Tarjous vuodelle 2010: liittymismaksu 0 euroa! Mille tilille sen voi maksaa? 😉

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #465526 kohteessaSeurojen liittymismaksut?

Etusivu Foorumit Yleistä Seurojen liittymismaksut?