Aihe: Season Golf petti - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Season Golf petti

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Season Golf petti

Esillä 19 viestiä, 26 - 44 (kaikkiaan 44)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #247724 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

hömö kirjoitti: (17.10.2006 9:17:40)
    Itsekin kyseisessä paikassa kerran melkein harjoitelleena on pakko lisätä, ettei taida olla asiakaspalvelu Klingbergillä ihan kohdallaan. Saavuin yhtenä iltana halliin, jossa jengi veteli tyytyväisenä palloja ja mulle sanottiin, että ’et saa enää palloja, menee kymmenen minuutin päästä kiinni, et ehdi enää lyödä niitä ja joudun sit päivystämään täällä yli ajan. Sanoin, että jos lyön muutaman pallon, kun oon kaukaa tullut ja lähden heti, kun panette kiinni, mutta edes se ei sopinut.

Olitpa hyvin ottanut asioista selvää. Lähdet kaukaa katsomaan paikkaa, jonka aukioloajoista et edes ottanut selvää. Sitten vaadit palloja viimeiseksi kymmeneksi mituutiksi. Tuossa ajassa normaali ihminen ei edes ehdi lämmitellä lyömistä varten. Jos olisit saanut korin palloja, olisit varmaan vaatinut, että minun saatava lyödä nämä, kun kerran olen maksanut.

Minä olen käynyt Seasonin hallissa neljän talven aikana tuommoiset pari sataa kertaa. Usein olen talvella paikalla heti aukeamisen aikoihin, jotta varmaasti mahdun lyömään. Muistan minä yhden kerran, kun halli avattiin 10 minuttia myöhässä. Useimmiten olen päässyt kymmenen minuuttia ennen aikojaan sisään.

#247725 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

En ymmärrä mitä ihmeellistä tässä on. Olen törmännyt vuosien varrella useissakin paikoissa siihen, että kovien sateiden jälkeen ovat ranget kiinni, koska palloja ei pääse lammikoiden ja pehmeän maan takia keräämään, vaikka säde loppuisikin.

Satuin nimittäin itse käymään tuona lauantai-iltapäivänä ystävämyynnissä ja pois lähtiessäni tokaisin kaverille, että onkohan niillä pallonkerääjillä snorkkelit hommattuna.
    Tuntuu aika kokemattomalta lähteä tuollaisessa tilanteessa rangelle soittamatta ensin, että paikka on todella auki.

Lisäksi tämän tapahtuman perusteella on epäoikeudenmukaista arvostella yrittäjän suhtautumista asiakkaaseen. Luulen, että moni tämänkin palstan lukijoista kävelisi mieluummin työttömyyskassalle kuin ryhtyisi yrittäjäksi ja kuuntelisi hömöjen tai clapien tapaisia ’kuningaskuluttajia’.

Clapille vielä, että tässä tapauksessa yrittäjä todellakin kantaa seuraukset vastoin kuin monissa muissa liikuntapalveluissa (myös Golfsatama), joissa tullaan myös sinun kukkarollesi.

#247726 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

varapallo kirjoitti: (17.10.2006 22:54:47)
    En ymmärrä mitä ihmeellistä tässä on. Olen törmännyt vuosien varrella useissakin paikoissa siihen, että kovien sateiden jälkeen ovat ranget kiinni, koska palloja ei pääse lammikoiden ja pehmeän maan takia keräämään, vaikka säde loppuisikin.

Nythän ei ollut siitä kyse koska pallot oli kerätty ennen sulkemista.

Satuin nimittäin itse käymään tuona lauantai-iltapäivänä ystävämyynnissä ja pois lähtiessäni tokaisin kaverille, että onkohan niillä pallonkerääjillä snorkkelit hommattuna.

Sinähän se varsinainen sutkauttelija olet

Tuntuu aika kokemattomalta lähteä tuollaisessa tilanteessa rangelle soittamatta ensin, että paikka on todella auki.

Tuntuu melko typerältä vierittää edes osasyytä asiakkaan harteille tässä tapauksessa

Lisäksi tämän tapahtuman perusteella on epäoikeudenmukaista arvostella yrittäjän suhtautumista asiakkaaseen.

Epäoikeudenmukaista? Arvosteluni perustui molempien osapuolten kertomuksiin tapahtuneesta, joita ei toinen osapuoli ainakaan virheellisiksi väittänyt. Minun mielestäni arvosteluni oli erittäin oikeudenmukaista koska se perustui faktoihin. Ainoa onneton yhteensattuma (yrityksen puolesta) oli se, että yksi asiakkaista sattui olemaan sellainen, joka avautuu yleisellä palstalla. En usko, että sitä otettiin ’riskikartoituksessa’ huomioon. En minä ainakaan aio Season Golfia tämän vuoksi millään tavoin syrjiä, uskon, että asiasta on otettu opiksi.

Luulen, että moni tämänkin palstan lukijoista kävelisi mieluummin työttömyyskassalle kuin ryhtyisi yrittäjäksi ja kuuntelisi hömöjen tai clapien tapaisia ’kuningaskuluttajia’.

Toivottavasti kävelisi. Itse ryhdyin yrittäjäksi yli 10 vuotta sitten ja sillä tiellä olen edelleen. Olen aina mielelläni kuunnellut kuningaskuluttajien palautetta, kuluttaja kun on edelleen kuningas.

#247727 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

clap kirjoitti: (17.10.2006 23:30:15)

Tuntuu melko typerältä vierittää edes osasyytä asiakkaan harteille tässä tapauksessa

Koko päivä satanut vettä ja iltapäivällä erittäin runsaasti, niin onhan se nyt tietenkin päivänselvää, että vesisateen loppuessa vähän ennen sulkemisaikaa paikka pitää luonnollisesti olla auki. Tämähän on perusasia kaikkien ulkoharrastuslajien kanssa, tottakai. Ikinä ei kannata tälläisessä tilanteessa soittaa ja varmistaa aukioloa. Kaikkien uimarantojen vesiliukumäet ja jäätelökioskitkin ovat auki aina, kun vettä sataa kaatamalla koko päivän. Kyllähän se nyt on ihan hölmöä, jos joku voisi ajatella jotenkin muuten…

#247728 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Hörhö kirjoitti: (17.10.2006 23:51:10)
    Tämähän on perusasia kaikkien ulkoharrastuslajien kanssa, tottakai. Ikinä ei kannata tälläisessä tilanteessa soittaa ja varmistaa aukioloa. Kaikkien uimarantojen vesiliukumäet ja jäätelökioskitkin ovat auki aina, kun vettä sataa kaatamalla koko päivän.

Hyvä pointti, ikinä en ole vesiliukumäelle tai jäätelökioskille soittanut aukioloa varmistaakseni.

#247729 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

clap kirjoitti: (17.10.2006 23:30:15)

Koko päivä satanut vettä ja iltapäivällä erittäin runsaasti, niin onhan se nyt tietenkin päivänselvää, että vesisateen loppuessa vähän ennen sulkemisaikaa paikka pitää luonnollisesti olla auki. Tämähän on perusasia kaikkien ulkoharrastuslajien kanssa, tottakai. Ikinä ei kannata tälläisessä tilanteessa soittaa ja varmistaa aukioloa. Kaikkien uimarantojen vesiliukumäet ja jäätelökioskitkin ovat auki aina, kun vettä sataa kaatamalla koko päivän. Kyllähän se nyt on ihan hölmöä, jos joku voisi ajatella jotenkin muuten…

…. puhumattakaan huvipuistoista, terassikuppiloista, lavatansseista, golfkilpailuista, mikroautoradoista, Cafe Ursuloista, jne…… TÖRKEETÄ ASIAKKAAN ALIARVIOIMISTA.

Clapi ja hömö voisivat alkaa järjestämään yrittäjille tapakasvatusluentoja, niin saatais tähän maahan kunnon palvelusektori.

#247730 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

varapallo kirjoitti: (18.10.2006 0:20:18)
    Clapi ja hömö voisivat alkaa järjestämään yrittäjille tapakasvatusluentoja, niin saatais tähän maahan kunnon palvelusektori.

Hömöstä en tiedä mutta itse jotain sen suuntaista jo teenkin, tapakasvatus on ehkä hieman väärä termi mutta parempaa palvelua on kuitenkin tarkoitus saada aikaan.

Tämän tyyppiset keskustelut ovat siinäkin mielessä mukavia, että lähes poikkeuksetta saadaan mukaan myös uusia kirjoittajia kuten ihan tätä keskustelua varten rekisteröitynyt varapallo.

#247731 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Nytten kun olen seurannut tätä ketjua ja kerran vähäsen harmistuneena heitin pienen
    kommentinkin, niin alkaa tuntua siltä että kundit onkin tarkkaan harkiten sulkennut paikan aikaisemmin jotta Season Golfia mainitaan täällä tarpeeksi monta kertaa.

Niin koska asia on kyllä niin että meidän jengi ei lopeta Season Golfissa käynnin (huom
    ympärivuotisen) muutamien tällä palstalla esiintyneiden arvostelujen takia enkä usko että moni muukaan.

#247732 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kyllähän se nyt on ihan hölmöä, jos joku voisi ajatella jotenkin muuten…

Sinulla sattui ilmeinen kirjoitusvirhe. Tarkoitit varmaan, että se on ihan hömöä.

#247733 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Asun n. 25 km päässä kyseisestä paikasta eli Stadissa. Tilanne oli vain se, että olin sattumalta sillä suunnalla asioita hoitamassa, kun muistin, että lähellä on uusi halli. Siitä tämä into päästä lyömään muutama pallo.

Kotikentälläni on hyvin toimivat verkkosivut, joilla ilmoitetaan mm. muuttuneista aukioloajoista niin ravintolan, rangen kuin klubitalonkin osalta. Lisäksi ei meillä CM lähde himaan, jos alkaa kaatosade tai ukkonen jyristä. Niille asiakkaille, jotka kuitenkin tulevat paikalle kerrotaan, että kenttä/range on nyt kiinni toistaiseksi ja vieläpä syy sulkemiseen ja arvio siitä, milloin kenttä avataan. Tämä on mielestäni hyvää asiakaspalvelua. Ei asiakaspalvelun perusstandardien rakentaminen ole vaikeaa, sen voi meistä yrittäjistä jokainen todistaa. Jos perusasiat ovat kunnossa, mahdolliset ongelmat tulevat johtamisesta, jonka haaste on oman väen sitouttaminen laadukkaaseen palveluun. Tässä tapauksessahan tj itse myönsi sanoneensa, että pankaa pillit pussiin. Se oli paha virhe ja kriittikki siitä on täysin ansaittua.

Voin olla vaativa asiakas myönnän sen, mutta kun saan hyvää palvelua, olen valmis maksamaan siitä kunnon korvauksen. Enkä koskaan vaadi kohtuuttomia tai mitään sellaista, mitä yrittäjä ei ole sitoutunut osaltaan tekemään. En vaadi palvelua esimerkiksi huoltoasemalla, jossa ilmoitetaan olevan itsepalvelu, mutta kysyä saa…:)

#247734 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

hömö kirjoitti: (18.10.2006 9:03:53)
    Asun n. 25 km päässä kyseisestä paikasta eli Stadissa.

Mua ihan ahdistaa, kun nykyisin Stadia pidetään Helsingin synonyyminä. Oisit vaan ihan rohkeasti laittanut, että asut Itä-Helsingissä.

#247735 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Sulla oli hyvä kirjoitus. Taidan tosiaan olla outo, kun oletan paikan olevan auki sen mukaisesti, mitä yrittäjä itse julkisesti ilmoittaa. Oliko muuten kyseisessä tapauksessa puhelivastaajaan laitettu viesti; ’olemme sulkeneet tänään sääolosuhteiden vuoksi jo klo 18’. Jos oli, voitaneen kritiikkiä vähän lieventää ja toivoa, että Pelle ottaisi opiksi.

Itse tosin olisin maksanut pojille sen tunnin palkan klo 19 saakka ja korjannut verkkosivuille oikean säännöllisen aukioloajan. Jos sitten valitaan tällainen kuluja minimoiva strategia, olisi syytä lisätä sivuille tieto, että normaaliin aukioloon voi tulla sääolosuhteista johtuvia muutoksia. Meille tyhmille asiakkaille voisi vielä lisätä tekstin; ’Voit tarkistaa päivän aukioloajat puhelinpalvelustamme nro..:)’

#247736 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tässähän jää asiakkaat kohta retuperälle, kun joutuu koko ajan vastaamaan rajuihin syytöksiin:). Juu, kuulosti niin hienolta tuo stadi, kun olen lähes koko ikäni asunut merellisessä espoossa. Jokunen vuosi tosin meni stadissa (kelpaako eira mielestäni aika ahtaaseen määrittelyysi?), mutta nyt olen päässyt taas maalle merelliseen aurinkolahteen. Hauskat vihreät trikoot muuten sulla, seuraan sivuja ihan aktiivisesti, mutta saa nyt jäädä vähäksi aikaa kirjoittelu, kun meinaa jäädä koukkuun:)

En muuten ihmettele yhtään KL:n ym. aktiivien kiivasta kirjoittelua, kyllähän tää tempaa helposti mukaansa.

No lievennetään vähän, kyllä asiakas saattaa joskus olla oikeassa, varaudutaan siihen ainakin.

#247737 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ihan noin tuli mieleeni, että olisiko paljoakaan järkeä ko. rangen olla auki klo 20.00 saakka ottaen huomioon valoisan ajan. Kun ei ole siellä rangella valonheittimiä silleesti, että näkis kunnolla mihin suuntaan ne pallot ees lähtee :-). En minä ainakaan tykkää pimeässä palloja lyödä.

Olen kyllä KL:n linjoilla siinä, että olisi ehkä ollut järkevintä ottaa ensin yhteyttä kyseiseen yritykseen ja kertoa mielipahasta, jonka turha paikalle saapuminen aiheutti. Varmasti olisi mielipaha lievittynyt, kun oletettavasti olisi jotakin hyvitystä saanut, kuten pillimehun tai rangepalloja. Mutta ehkä mielipaha lievittyi myös sillä, kun pääsi avautumaan tälle foorumille…

Hallin aukeamista (pimeiden iltojen iloksi) odotellen nimim. ’Vilukissa’

#247738 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

clap kirjoitti: (18.10.2006 1:20:53)
    Tämän tyyppiset keskustelut ovat siinäkin mielessä mukavia, että lähes poikkeuksetta saadaan mukaan myös uusia kirjoittajia kuten ihan tätä keskustelua varten rekisteröitynyt varapallo.

Niin, mistäs sinä sen voisit tietää, mutta jos katsot hakutoiminnolla, niin nimimerkkini löytyy useita kertoja. On tullut jo pari vuotta seurattua ja välillä kommentoituakin. Pienen tauon jälkeen teki mieli taas kommentoida, mutta unohdin salasanani ja kas kummaa, en saanut sitä ylläpidoltakaan, koska sähköpostiosoitteeni on muuttunut. Mutta nohätä, rekisteröidyin uudelleen ja sain pidettyä vielä vanhan nimimerkkinikin.

Hyvä yritys kuitenkin, clap.

#247739 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

hömö kirjoitti: (18.10.2006 9:03:53)
    Asun n. 25 km päässä kyseisestä paikasta eli Stadissa. Tilanne oli vain se, että olin sattumalta sillä suunnalla asioita hoitamassa, kun muistin, että lähellä on uusi halli. Siitä tämä into päästä lyömään muutama pallo.

Olet 25 km:n päässä kotoa hoitamassa muita asioista illalla kymmentä vaille kymmenen ja päätät poiketa lyömään palloja. Kun hetken mielijohteesta yhtäkkiä päätät keksiä tällaisen ajanvietteen, kuinka voit olla noin katkera, jos huomaat paikan oleva juuri sulkeutumassa.

Yritit vielä vedota caddiemasteriin valehtelemalla tulleesi varta vasten kaukaa, jne. Tietenkin tässä voit kertoa oman versiosi miten haluat, koska caddiemaster tuskin muistaa tapausta, eikä voi puolustautua.

Hömö, jos sinulla asiakkaana on palveluyrittäjää kohtaan sellainen ase kuin Internet (ja tässä tapauksessa golfpisteen keskustelupalsta) eikä käytännössä mitään vastuuta sanoistasi, voisin pyytää samaa suoraselkäisyyttä kuin Season golfin toimitusjohtajalla, syyttele omalla nimelläsi.

#247740 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kirjoititko hetken mielijohteesta vai vakaan pitkän harkinnan tuloksena? Epäilyni on vahva. Sanoisin jopa jyrkkä ehkä. Koita nyt hyvä mies rauhoittua. Pelle mokasi, kun laittoi paikan kiinni liian aikaisin. Yksi asiakas pettyi niin, että kirjoitti tänne. Toinen melkein asiakas kirjoitti oman mielipiteensä aiempaan asiakaspalvelukokemukseensa tukeutuen. Yksi periaatteen mies, pari saivartelijaa, tj itse ja jokunen nokkela kynämies osallistuivat keskusteluun. Siinä koko case. Kun sussa on virtaa, panosta seuraavaksi vaikka siihen, että ilmoitat tällä palstalla ensimmäisenä kuka ministereistä ei ole maksanut TV-lupaa, vaikka todistettavasti katsoo Euroopan Touria, lähes joka lauantai 🙂

#247741 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

No niin nyt kun kiireiltäni ehdin niin oli tilaisuus kurkkia tähänkin forumiin.

Pitänee aloittaa nöyrällä anteksipyynnöllä niille henkilöille jotka ovat allekirjoittaneen
    toilailuista kärsineet tässä kaikkina vuosina kun olen golfhommissa ollut.

Aloitin Koffin vanhassa kaljavarastossa 1993 syksyllä talviharjoituspaikalla, homma jatkui samassa osoitteessa syksyllä 1995 mutta Season Golfin kuplahallilla, sama
    halli siirrettiin Suomenojalle jatkettiin keskeltä ja avattiin tammikuussa 2006.
    Oli mukava saada range ja halli samaan osoitteeseen, sitä asiakkaatkin kiittelivät.

Kesinä 1994 – 1996 tuli pyöritettyä Gumböle Golfin rangea ja silloista pientä par 3
    kenttää.

Avajaispäivästä 12.04 1997 olin kesäisin Nevada Bobissa golfvälineitä myymässä sekä
    golfmailoja korjaamassa syksyyn 2002.

Keväällä 2003 Season Golf avasi rangen Suomenojalle ja siitä lähtien olen vaikuttanut
    siellä.

Hoidin myös Season Golfin asemakaavamuutos projektia Sumenojalle joka kaatui
    KHO ssa tunnetuin seurauksin.

Voin syvällä rintaäänellä sanoa että kokemusta on ja siitä olen ylpeä.

Kokemusta on myös monenlaisesta asiakaspalautteesta niin haukkuja kun kehuja mutta enimmäkseen sellaisesta joka tullaan sanomaan suoraan, sitä nimittäin arvostan.

Tähän lopuksi haluan kiittää kaikkia niitä jotka ovat antaneet palutetta Season Golfin
    toiminnasta, me yritämme parhaamme kuten tähän saakka.

Hyvää syksyä toivottaen

Pelle Klingberg ja Seasonin muu henkilökunta

PS halli aukeaa kohtapuolin

http://WWW.SEASONGOLF:FI

#247742 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ei tässä mitään selkään puukottamista ole tapahtunut. Tämähän on puskaradiota parhaimmillaan!

Esillä 19 viestiä, 26 - 44 (kaikkiaan 44)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #247712 kohteessaSeason Golf petti

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Season Golf petti