Aihe: Salaisen salaista - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][3]
KilpailuaSuomalaista

Salaisen salaista

Etusivu Foorumit Yleistä Salaisen salaista

Esillä 15 viestiä, 26 - 40 (kaikkiaan 40)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Parti kirjoitti: (28.2.2006 12:07:30)
    Nimimerkkiään pystyy muuttelemaan ja ominaisuutta nähtävästi käytetään. Tsekkasin pari viikkoa sitten hieman provohtavan viestin kirjoittajan profiilin. Nimimerkki oli perustettu 2003 tai -04, postauksia kolminumeroinen luku ja silti en muista koskaan nähneeni ko nimimerkkiä.
    Ehdottaisinkin, että profiiliin lisättäisiin laskuri, jossa näkyisi nimimerkin muutosten lukumäärä 😉

Tuo nimimerkin taakse piiloutuminen ei ole täysin aukoton. Eli kun avataan tällainen jonkun nimimerkin profiili, tällaisen profiilin URL:n saa kaivettua selaimesta. Tässä urlissa profiililla on määritetty uid-parametri joka on jokaisella tunnuksella unikki. Mikäli jollakin tunnuksella on ollut eri nimimerkkejä, niin näiden eri nimimerkkejen uid:n arvo on sama.

Eli itselläni on ollut käytössä kaksi nimimerkkiä: Kettu_ ja nyt uuden forumin jälkeen Kettu. Mikäli Kettu_ profiilin avaa vaikkapa ’GP simulaattorili 2006’ ketjusta, niin siinä avataan seuraava URL:

http://www.golfpiste.fi/forum/profile.asp?uid=110423&userName=Kettu_&lang=fi

Jos esim. tämän viestin profiiliani taasen painaa niin kutsutaan sivua:

http://www.golfpiste.fi/forum/profile.asp?uid=110423&userName=Kettu&lang=fi

Eli mikäli haluaa tietää viestin lähettäjän nykyisen nimimerkin poistaa ym. urleista vain turhan userName-kentän.

Kettu kirjoitti: (28.2.2006 16:55:52)
    Eli mikäli haluaa tietää viestin lähettäjän nykyisen nimimerkin poistaa ym. urleista vain turhan userName-kentän.

Tuo ei sittenkään ikäväksemme ole noin. Siinä profiilissa vain näytetään se userName-kentän arvo Nimimerkkinä. Eli vaihtoehtoinen profiilini voisi siis olla vaikka Ketun profiili 🙂

Kettu kirjoitti: (28.2.2006 17:02:20)

Kettu kirjoitti: (28.2.2006 16:55:52)

Tuo ei sittenkään ikäväksemme ole noin. Siinä profiilissa vain näytetään se userName-kentän arvo Nimimerkkinä. Eli vaihtoehtoinen profiilini voisi siis olla vaikka Ketun profiili 🙂

Mutta se numero on joka tapauksessa aina sama? Nyt täytyy siis kelata kaikki nimimerkit läpi ja etsiä vahvistusta salaliittoteorioilleni? Ensi yönä ei nukuta.

Hahaha 😀

Jokos olet päässyt nukkumaan. Tai todennäköisesti et, kun ei ole vielä kommentteja kuulunut 😀

Tämähän se sitten on hupaisa ketju. Tiedän että on vähän newbiepuuhaa kommentoida viestejä hahahhymiöviesteillä, mutta teen sitä nykyään niin harvoin, että suokaa minulle anteeksi kunnoituksenosoitukseni hauskoille jutuille 🙂

Jeesus kun väsyttää. Mutta mun tietokanta on nyt täydellinen ja kyllä kannatti. Tulen valvomaan varsinkin tukimielipiteitä todella ankaralla kädellä jatkossa. Vapiskaa kelvottomat.

Käsittämätöntä, miten täällä aina asiat karkaa käsistä. Uskomatonta miten aina joku pelle kääntää asiat pois itse asiasta. Onko täysin mahdotonta edes yhden kerran pysyä aiheessa, eikä taas kerran alkaa heittämään jotakin kaiken maailman typerää OT läppää. Käsittämättömiä idiootteja täältä palstalta löytyy. Minä seuraan paljon keskusteluja, mutta vasta ensimmäistä kertaa niihin osallistun. Tasoitus on -0,8 ja lyön yli kolmesataametrisiä avauksia (vastatuuleen pakkasella, ylämäkeen), joten ihan turha alkaa selittämään, ettäkö minä en mitään mistään tietäisi.

Koittakaa nyt olla aikuisia ja keskittyä aiheeseen ! Kertakaikkisen surkeaa porukkaa täällä. Hakkaan teidät Meri-Teijossa keväällä mennen tullen !

Eikun siis, jos joskus teidät näkisin sielä, niin hakkaisin teidät kaikki sielä mennen tullen !

Vedähän vähän happea ja herää todellisuuteen. Et sinä noille kavereille pelissä pärjää. Muuta kuin märissä päiväunissasi ehkäpä.

Nimetön

Siinä vaan kun omaa nimimerkkiään vaihtaa, niin kannattaa olla varuillaan… Joku näppäräsorminen nörtti (onkohan täällä semmoisia?) menee ja nappaa sen virallisen nimimerkin itselleen sillä aikaa, kun kirjoittelee jotain salanimellä 😉

Minäkin kirjoittelen välillä pienellä provolla, mutta hymyssäsuin. Opettajaksi eikä suunnannäyttäjäksi ole näillä taidoilla mitä Malmin kuplassa on talvella lyöty. Kentällä kaikki on onneksi toisin : )

Lyödä saa ja suoraan edestä sillä muuten eivät puupäät ymmärrä. Mulle on taivaan sama ottavatko herneet nessuun eikä se mun mielenrauhaa järkytä pätkääkään.

Minä en ole koskaan vaihtanut nimimerkkiä !

Tämä sama on ollut mulla jo 60-luvun puolivälistä lähtien, jolloin Spede oli kova sana. Meidän luokalla oli myös Jude ja Stode.

Henkka kirjoitti: (1.3.2006 16:09:38)
    Minä en ole koskaan vaihtanut nimimerkkiä !

Joko Henkalla on vaan huono muisti tai sitten hän käyttää ei-suositeltavaa trollaamista (aika epätyypillistä hänelle), johon en oiken usko tai toivo hänen syyllistyneen, sillä tokihan moni meistä muistaa IHenkka nimimerkin, joka oli hänen käytössään keväällä 2004.

Käyppä vilkaisemassa muutama viesti alaspäin, ninmerkki Juge:n profiili 😉

Anteeksi. Judge siis tietysti.

Pitkä tauko koko golfpisteestä takana.
    Palasin monien kuukausien jälkeen takaisin.
    Etusivu näytti vanhalta tutulta. Ei mitään uutta…Pari uutista per päivä, joista voi poimia mielenkiintoisimmat.
    Ilokseni huomasin että foorumikin on uudistunut.
    Tämä on ensimmäinen ketju mitä luen uudesta foorumista.
    Taitaa jäädä tän päivän viimeiseksi, ei liikaa golfia kerralla.
    Huomasin tässä ketjussa ainakin yhden uuden palstalaisen…kai niitäkin tulee tasaisin väliajoin lisää. Hyvä niin.
    Kiitos ja anteeks. Päivitin myös profiilini vastaamaan nykypäivää.
    Jatkan provoilua omaan tahtiini. Nyt jos joku tunnistaa ja hermostuu jutuistani, niin saa tulla ottamaan painimatsia kentällä kohdatessa.
    Koitan olla hellä 😉

Esillä 15 viestiä, 26 - 40 (kaikkiaan 40)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #492656 kohteessaSalaisen salaista

Etusivu Foorumit Yleistä Salaisen salaista