Aihe: Sähkökäyttöinen golfkärry - Golfpiste.com

21.7.–28.7. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[17][25]
KilpailuaSuomalaista

Sähkökäyttöinen golfkärry

Etusivu Foorumit Yleistä Sähkökäyttöinen golfkärry

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Hei, etsiskelen sähkökäyttöistä golfkärryä. Onko joku teistä tilannut, törmännyt sivustoihin, joista saisi edullisesi sähkökäkärryn. Suomessa MOCAD3 Sähkökäyttöinen golfkärry maksaa yli 500 euroa ja netistä tilattuna olen löytänyt tuotteen 280 euron hintaan. (Mikä hintaero!) Lithium akulla hinta on tietenkin kalliimpi. Muutkin mallit kiinnostavat, jos jollakulla on käyttökokemuksia toimivasta kärrystä. Kiitollisuudella otan vinkkejä vastaa;)!

Mulla on ollut halpa ja hyvä sähkökärry nyt viimeiset noin kuusi vuotta; se halpa kesti kolme vuotta (kun muisti joka kevät ostaa uuden akun) ja se hyvä on pelittänyt siitä asti paremmin kuin pendoliinon klosetti. Eli mä ainakin väsähdin painimaan ison ja painavan p…skan kanssa ja hommasin kunnon kärryn. Ehkä vähän hintava, mutta jos paljon pelaa niin ei se satu.

J-P Salakari

KL

J-PS kirjoitti: (9.7.2011 18:38:41)
    Mulla on ollut halpa ja hyvä sähkökärry nyt viimeiset noin kuusi vuotta; se halpa kesti kolme vuotta (kun muisti joka kevät ostaa uuden akun) ja se hyvä on pelittänyt siitä asti paremmin kuin pendoliinon klosetti. Eli mä ainakin väsähdin painimaan ison ja painavan p…skan kanssa ja hommasin kunnon kärryn. Ehkä vähän hintava, mutta jos paljon pelaa niin ei se satu.

J-P Salakari

’Ehkä vähän hintava’ …. hinta siis päälle kolme tonnia…

Kieltämättä hyvän näköisiä pelejä, ei siinä mitään.

No, elämä on… ja jos haluaa halvan ja hyvän niin tarttee hommata kaksi. Mutta valintojahan nää on, niin kuin elämä yleensäkin.

J-P

Minulla on ollut 15 vuoden aikana useita eri valmistajien sähkökärryjä, mm. PowaKaddy (2 kpl), HillBilly (2 kpl) ja yksi halpis, oliko se Biltemasta. Viimeksi ostin netin kautta runsas vuosi sitten GoKart kärryn http://www.gokartgolf.eu/ . Tähän olen ollut tyytyväinen, on hintansa arvoinen. Kevyt, mukava käytössä ja menee pieneen tilaan. Suosittelen.

opencor kirjoitti: (10.7.2011 20:24:03)
    Minulla on ollut 15 vuoden aikana useita eri valmistajien sähkökärryjä, mm. PowaKaddy (2 kpl), HillBilly (2 kpl) ja yksi halpis, oliko se Biltemasta. Viimeksi ostin netin kautta runsas vuosi sitten GoKart kärryn http://www.gokartgolf.eu/ . Tähän olen ollut tyytyväinen, on hintansa arvoinen. Kevyt, mukava käytössä ja menee pieneen tilaan. Suosittelen.

Nii-in, ei se mun kärry sitten niin kallis olekaan, vai mitä? Ja aikaa meni saman lopputuloksen (kevyt, mukava, pieni etc.) saavuttamiseksi vain noin viidennes! 😉

J-P

J-P Salakari

Olen viimeiset viikot pelannut Saksassa, ja olen täällä nähnyt noita kymmenittäin pelaajilla. Kiinnitin niihin huomiota, kun todella monilla sellaiset oli, mutta nyt vasta tajusin mistä on kysymys. Suomessa en ole toistaiseksi nähnyt.

J-P Salakari

Olen itsekin miettinyt sähkökärryn hankkimista ja selaillut erilaisia sivuja. Tuota saksalaista merkkiä en ole aikaisemmin nähnyt mutta täytyy sanoa, että onhan tyylikkäään näköinen kärry. Tosin hintava, kuten asia on jo tälläkin palstalla huomioitu. Olisin kysynyt kahta asiaa kun tästä aiheesta jo keskustellaan. Miten kärryt ja niiden sähkölaitteet (akku, ohjaimet, vipstaakit, namikat) kestävät sadetta. Voiko sähkökärryjä käyttää sateessa, kovassakin sateessa, pitääkö niitä suojata jollain tavalla. Entä takuut ja korjaukset. Onko kärryillä virallisia maahantuojia, jotka olisivat varautuneet myös kärryjen korjaamiseen. Suuri hintaero ulkomailta tilattuihin verrattuina houkuttelee miettimään muualta ostamista. Toisaalta jos maahantuoja antaa takuun ja on järjestänyt huoltopalvelun niin täytyyhän siitäkin jotain maksaa.

Hei,
    kiitoksia vastaukista. Opencorille kysymys: ostitko kärryn netin kautta? Miten on takuun ja korjauksien kanssa netin kautta tilattuna. Kärry näyttää käyttökelpoiselta ja hintakin on sopiva minulle;). Onko kärryssäsi tavallinen vai lithium akku? Miten akun lataus tapahtuu, laitetaanko latautumaan aina kierroksen jälkeen? Oletko tilannut laukun ja muita tarvikkeita. Sivustoilla luvataan laitteelle myös palautusoikeus, jos ei ole tuotteeseen tyytyväinen, oletko joutunut palauttamaan mitään.

Kiitos vastaukista etukäteen!

Hei,
    Ostin kärryn netistä ja hintaan sisältyi kuljetus kotiovelle. Toimi hyvin ja nopeasti. Minulla on tavallinen akku. Se on samalainen kuin vanhan HillBillyn akku eli painaa vain noin puolet PowaKaddyn akusta. Standardiakku, joita saa Suomesta akkuliikkeistä, jos täytyy uusia. Akku täytyy ladata joka kierroksen jälkeen, niin kuin yleensä muissakin kärryissä. En tilannut muita tarvikkeita kuin kärryn. Yhteydenotto myyjään toimi moitteettomasti netin kautta vastaukset tulivat heti. Jouduin viime kesänä pyytämään uuden nopeudensäätöpotentimetrin kun alkuperäinen vähän reistaili. Lähettivät sen välittömästi takuuna ja hyvät ohjeet sen vaihtamiseksi. Olisivat sen tehtaallakin vaihtaneet ja maksaneet kulut, mutta siinä olisi mennyt niin kauan aikaa, että en halunnut olla ilman kärryä parhaimpana peliaikana. joten vaihdoin varaosan itse.

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #438537 kohteessaSähkökäyttöinen golfkärry

Etusivu Foorumit Yleistä Sähkökäyttöinen golfkärry