Aihe: Saatteko oikeasti palvelua? - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Saatteko oikeasti palvelua?

Etusivu Foorumit Yleistä Saatteko oikeasti palvelua?

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Millaisia kokemuksia teillä on pro-shopeista ja golfkaupoista. Saatteko oikeasti palvelua vai iskeekö myyjä teille lähimmät mailat kouraan ja neuvoo siirtymään kassan suuntaan. Upottaako kauppias sinut myyntipuhejargoniin jonka tajuamiseen vaaditaan vähintään kolmen vuoden täyspäiväistä paneutumista golfin tarvikesanastoon. Onko tämä SuperProXC900CC siis todellakin ainoa kannattava hankinta ensimmäiseksi draiveriksi… Kehua saa mutta perustella pitää. Parhaimmat rimanalitukset ja -ylityksetkin voi kertoa jotta saamme me muutkin hieman lievitystä tähän kasvavan (!) lumipeitteen tuskaan.

Kyllä ainakin koen että saan jopa hyvää palvelua golf kaupoissa, en tietenkään kaikissa.
    Omasta mielestäni hyvää palvelua olen saanut seuraavissa pro-shopeissa
    Nurmijärven golf keskusksen pro-shopissa
    Tammerg olfin pro-shopissa
    Hiekkaharjun pro-shopissa

Sekä seuraavissa kaupoissa
    Golf Company Stuurenkadulla Helsinki
    Nevada Bob`s Lauttasaaressa Helsinki
    Golf Planet Löfkullassa Espoo

Aina näistä listoista jää joku puuttumaan mutta nämä tulivat mieleen nopeasti.

Kyllähän se on tietenkin itsestäkin kiinni miten asioihin vaikuttaa.
    Joka vuosi ne tyrkyttää jotain draiveria väyläpuuta, rautamailoja jossain vaiheessa, mutta jokainen itse loppukädessä päättää ostaako niitä vai ei.
    Itse uusin joka vuosi 0-2 mailaa riippuen mikä on tarve. Kyllä kaupoistakin niitä olen kokeiluun ottanut ja jos ollut sellainen kuin halusin, niin olen tarpeeseen myös ostanut.

Kyllä huonoakin palvelua saa esimimerkiksi, gripit asennetaan miten sattuu ja sovituista aikatauluista ei pidetä kiinni ja tälläistä. En rupea mitään kauppaa julkisesti moittimaan kun ei ole tarvetta. Ja on niistä huonoistakin saanut kunnon palvelua.

Onhan sitten noita itsepalvelu kauppoja jos ne miellyttää, joissa saa etsiä/ ’metsästää’ myyjää.

Mutta kaikki ei tietysti ole samoihin asiohin tyytyväisiä.

Ainahan mekin voidaan kysyä esimerkiksi tietoja toisilta täällä olevilta ennen ostopäätöksiä.

Minä käytän vain kahta ja palvelu on ollut poikkesuksetta erinomaista. Olen sitten asiaani esittämässä paikan päällä, tai sitten puhelimitse. Olen toivottoman huono tinkimään, mutta myös hintoja on tarkisteltu pyytämättä.

Kiitos Haagan Golf Center Ja Pitskun Classic Golf.

Oliko tämä mainostamista…ai oli…no niin pitikin.

Allekirjoitan Henkan mielipiteen IHan täysin. Molemmissa on palvelu ollut hyvää. Vasurin mailat ei ole IHan hyllykamaa, mutta parin päivän odotuksella on olen mailani saanut. Rollen golfissa putterinikin lyheni päivässä ja tosi edullisesti. En kehtaa tässä edes tunnustaa, että IHan ilman euroja ;-). Kiitos Rolle!

No hitto vie, sinne pitskun puotiin mää piipahdan täältä skugesta asti 🙂

Vaikkakin Rolle kertoo tuotteistaan IHan asiaakin, niin monasti juttutuokiot lipsahtaa OTn puolelle joskus jopa sulkemisaika on livahtaa ohi 🙂 Rolle on reilu kaveri, Erja kiva mimmi ja pitskun classic golf mukava puoti 🙂

Etenkin pääkaupunkiseudun shopeissa on tullut kierreltyä. Parasta palvelua olen saanut Haagan Golf Centerissä. Kundeilla on ollut aikaa ja asiantuntemusta. Mitään ei ole koskaan tyrkytetty, on saanut kokeilla ja katsella ennen ostopäätöksen tekemistä.

Myös Lauttasaaren Nevadasta on hyviä kokemuksia. Kenttien pro shopeista ainakin Nurmijärvellä saa hyvää palvelua.

Mistäs tää IH nykyään tunkee jokapaikkaan? Mistä se on lyhennös? Tiiän että liittyy niinq IHqsti niIHi OT-juttuIHin, mutq en tiiä niinq tarkemmin.

Otaksumasi asianyhteys on aivan oikea. Tannoisen Tommy Armourin ’Inflaatio’ kirjoituksen jälkeen puolisen tusinaa Clubhouselaista päätti vetäytyä huuhaa ja OT häiriköinnistä, mutta kun osa kirjoittajista lopetti kirjoittelun lähes täysin, niin olemme perustaneet omat suljetut sivustot jossa päätön meno jatkuu. Jotkut kirjoittajat ovat omaksuneet sieltä lisätä tekstin keskelle, tai loppuun IH (Golfin Irralliset Haittatekijät) ja kun jäseniä on nykyään viitisentoista, niin IH vilahtelee täälläkin kirjoituksissa silloin tällöin.

IH ei kylläkään mielestäni varsinaisesti ’tunge’ jokapaikkaan vaan osa klubilaisista vaan lisää sen johonkin kohtaan tekstiä eräänlaisena ’nimimerkkinä’

Asiasta voi kysellä lisää halutessaan osoitteesta:

ihklubi@hotmail.fi

Henkalta lipsahti tuohon osoitteeseen kirotusvIHre eli ihklubi@hotmail.com

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #383421 kohteessaSaatteko oikeasti palvelua?

Etusivu Foorumit Yleistä Saatteko oikeasti palvelua?