Aihe: Roska- tai mainospostia tämän sivuston kautta? - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][4]
KilpailuaSuomalaista

Roska- tai mainospostia tämän sivuston kautta?

Etusivu Foorumit Yleistä Roska- tai mainospostia tämän sivuston kautta?

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kun olen jättänyt ostoilmoituksen golfpiste.com – sivuille, olen silloin tällöin saanut saanut mainospostia ilmoittamaani sähköpostiosoitteeseen. Tänään esimerkiksi kaksi epämääräistä, joiden liitteitä en tietenkään avannut. Myykö joku osoitettani vai kopioiko joku osoitteet sivuilta?

tmv

En tiedä onko tämän sivuston kautta, mutta eilen ja tänään omaan postilaatikkooni oli ilmestynyt mainospostia joltain ’Suomi Sports AY’ -nimiseltä firmalta. Kaupan pelkkiä kloonimailoja. Pistin välittömästi kyselyn menemään mistä osoitteeni on listoille päätynyt. Odotellaan vastausta.

Mulle tuli myös jotain englanninkielistä golf-aiheista spämmiä hivenen rekisteröitymisen jälkeen. Pisti oikein silmään niiden tavallisten seasta. Eivät kylläkään myyneet mitään ihmelääkettä driverin varren pidentämiseen joten jätin avaamatta.

On nykyään ihan terveellistä sähköpostihygieniaa olla käyttämättä oikeaa sähköpostiosoitetta ainakaan sen oikein kirjoitetussa muodossa missään julkisella forumilla. Netti on täynnä kaikennäköistä hakurobottia, jotka poimivat juuri keskustelu ja ostetaan/myydään -palstoilta kaikken datan joka näyttää sähköpostiosoitteelta spämmereiden listoille. Ja kun se osoite kerran päätyy jollekin 2 miljoonan osoitteen listalle jota spammerit sitten kauppaavat keskenään eteenpäin, on taistelu jo hävitty.

Kyseinen avoin yhtiö Suomi Sport on lähestynyt minuakin, ilmeisesti tuolta pörssistä löytämällään osoitteella. Ei minusta ainakaan asiakasta saa spammaamalla.

Joo on mulla sen verran itsesuojeluvaistoa, etten käytä oikeaa osoitetta rekisteröitymisiin. Nuo golfspämmit pistivät vaan silmään muun bulkin joukossa kun en ennen ole sellaisia saanut. Eli aikamoinen yhteensattuma…

tmv

Melkoisen ei-yllättävää. Tiedusteluun osoitteeni saamisesta tietokantaansa ei vastattu (ainakaan toistaiseksi) ollenkaan. Antaa todella hyvän kuvan ko. firman toiminnasta…

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #346004 kohteessaRoska- tai mainospostia tämän sivuston kautta?

Etusivu Foorumit Yleistä Roska- tai mainospostia tämän sivuston kautta?