Aihe: Rory auttaa maailman lapsia - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Rory auttaa maailman lapsia

Etusivu Foorumit Yleistä Rory auttaa maailman lapsia

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 167)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Voi kun olisi edit

Parti kirjoitti: (16.1.2013 15:42:47)
    rahaa myös oman rahapussinsa ulkopuolelta.

KL kirjoitti: (16.1.2013 15:33:37)
    Ja kuten tässäkin ketjussa on nähty, kansa on riittävän tyhmää nielläkseen moisen eleen suurena hyväntahdon osoituksena.

u made my day. u r da man !!!

Chip Greenside kirjoitti: (16.1.2013 14:52:02)

JuKo kirjoitti: (16.1.2013 14:40:46)

fukke diise saisse kirjoitti: (16.1.2013 14:25:24)

JuKo kirjoitti: (16.1.2013 7:43:48)
    Edelleenkään kukaan ei ole tuonut esiin mitään faktoja veronkierrosta tai muusta vastaavasta.

Ei vai

Asuinpaikan valinta ei ole sellaista veronkiertoa mistä aloitit viestiketjun, eli säätiön kautta hankittavaa veroetuutta. Asuinpaikan valinta lienee ihmisen perusoikeuksia, ainakin EU:ssa vapaan liikkuvuuden periaate on jo pitkään ollut voimassa. Pohjois-Irlanti lienee yhtä otollinen paikka kuin Suomen Lappi jos hakee leipänsä pääasiassa USA:sta

Eri asia on sitten hyväksytäänkö veroparatiisit, minä en ainakaan.

Mikäli ei ymmärrä tätä asiakokonaisuutta, niin ei sitten vaan ymmärrä. Kyse on vähän samanlaisesta tapauksesta kuin jos vähävaraisen perheen pojasta tulisi yht’äkkiä multimiljonääri ja hän muuttaisi pikimmiten pois kotoa eikä maksaisi kotiin enää mitään. Sitten hän ’antaisi’ toisten keräämää rahaa hyväntekeväisyyteen häviävän pienen summan, eikä itseltään senttiäkään ja julistautuisi Jeesukseksi.

Ei kuitenkaan kannata julistautua Moosekseksi ja lakiensa mukaan tuomita toista asoista joista ei ole TARKEMPAA tietoa. Nyt mennään lähes hevosmiesten uutistoimiston tiedon pohjalta.

fukke diise saisse kirjoitti: (16.1.2013 15:46:47)

Ja kuten tässäkin ketjussa on nähty, kansa on riittävän tyhmää nielläkseen moisen eleen suurena hyväntahdon osoituksena.

u made my day. u r da man !!!

Just for the record: On aika omahyväistä nimetä toinen näkökulma asiaan tyhmyydeksi. Siitä saa helposti sellaisen käsityksen että asettaa itsensä toisten yläpuolelle.

Rory sen sijaan päätti huutokaupata bägejä, joista hän itse ei maksa senttiäkään. Ja kuten tässäkin ketjussa on nähty, kansa on riittävän tyhmää nielläkseen moisen eleen suurena hyväntahdon osoituksena.

Tämänkin voi nähdä toisessa valossa. Se toinen näkökanta on se että Rory antaa oman persoonansa käyttöön keräämällä rahaa myös on rahapussinsa ulkopuolelta.
    Jos minä antaisin oman bägini huutokauppaan hyväntekeväisyyden puolesta, siitä saisi ehkä 10 euroa. Röryn bägistä joku ulkopuolinen maksaa hieman suuremman summan. Joku pörhö saa hienon muisto-esineen kartanoonsa pölyttymään ja lapset saavat kaipaamansa rahallista tukea. Mikä v***u tässä kuviossa korpeaa teitä nillittäjiä?

No harmittaa niin vietävästi kun eukko ihailee Roryn luonnonkäkkäröitä, miljoonia, panosta hyväntekeväisyyteen ja kyselee heti perään että miksei sinusta tullut mitään vaikka joka päivä yrität sen golhvin kanssa sutia ja tuttaville päteä!

Parti kirjoitti: (16.1.2013 15:54:02)
    Just for the record: On aika omahyväistä nimetä toinen näkökulma asiaan tyhmyydeksi. Siitä saa helposti sellaisen käsityksen että asettaa itsensä toisten yläpuolelle.

Mikä v***u tässä kuviossa korpeaa teitä nillittäjiä?.

Parti, sä putosit just jalustalta.

Sattumalta löysin erään toisen golfarin säätiön. Sehän nyt tietysti on ihan eri kun Roryn koska se on suosikki. Arvaa kenen?
    ’At the XXXXX XXXXX Foundation, we provide thousands of underserved scholars with the opportunity to attend college. Too many students live in a world of low expectations and feel college is out of their reach. Our programs change that. They provide critical support, educational resources and tuition assistance to thousands of first-generation students around the country.

Nothing is more powerful at combating poverty than an education, and you can help!

Join our mission by providing a vital end-of-year, tax-deductible gift and as a gesture of our appreciation, we’ll email you a personalized, digitally-signed photo of XXXXX in recognition of your generosity.

Happy Holidays!

– XXXXX & the XXXXX XXXXX Foundation

Onhan se hienoa kun saa koneella allekirjoitetun KUVAN. Eikä verojen väistelystä tietoakaan.

fukke diise saisse kirjoitti: (16.1.2013 16:08:52)
    Parti, sä putosit just jalustalta.

Kiitos. Se on viimeinen paikka jossa mä haluaisin olla.

fukke diise saisse kirjoitti: (15.1.2013 14:32:09)
    Aika mahtipontinen Jeesus on syntynyt tähän maailmaan.

Mut oikeesti. Ymmärrät Fukke varmaan että moni ajattelee että sulla läikähti hieman yli tässä kommentissa. Raamatulliset mittasuhteet jonkun golfarin tekemisistä?

Tiikeri käyttää ilotyttöjä jokapäiväisenä leipänä.
    Peliriippuvainen Daly hassaa omaisuutensa korttipöydässä.
    Useat US-PGA:n isot nimet kokevat Barackin epätoivotuksi presidentiksi.

Tätä taustaa vasten en näe suurena eettisenä ongelmana sitä että Rory antaa bäginsä huutokaupattavaksi köyhien lapsien hyväksi.

KL

Rory sen sijaan päätti huutokaupata bägejä, joista hän itse ei maksa senttiäkään. Ja kuten tässäkin ketjussa on nähty, kansa on riittävän tyhmää nielläkseen moisen eleen suurena hyväntahdon osoituksena.

Tämänkin voi nähdä toisessa valossa. Se toinen näkökanta on se että Rory antaa oman persoonansa käyttöön keräämällä rahaa myös oman rahapussinsa ulkopuolelta.

Parti, Rory ei antanut yhtään mitään omasta rahapussistaan, etkö sitä huomannut?

Hieno ele olisi mielestäni ollut sellainen, että Rory olisi luvannut hyväntekeväisyyteen vaikkapa saman summan kuin minkä bägin ostaja bägistä maksaa. Oman persoonan antaminen johonkin käyttöön kun ei maksa mitään, mutta pois annettu raha on pois omasta pussista, verohelpotustenkin jälkeen ainakin edes vähän, mutta siitähän tyhmä kansa ei ole kiinnostunut.

Btw, nuo hyväntekeväisyystilaisuudet mitä luultavimmin kuuluvat johonkin sopimukseen jonkun tahon kanssa, joten Rory ainoastaan teki rahaa tuolla ’eleellään’, edelleenkään antamatta mitään pois.

Mutta ei se mitään, kuten jo kirjoitin, Roryn touhu ei kummoisesti poikkea muiden ökyrikkaiden touhuista. Julkisuuden persoonia käytetään täysillä hyväksi ja pääasia on, että joku tarpeessa oleva saa rahaa, kuten Rory ja ne muut ökyrikkaat. Samalla joku oikeasti tarvitsevakin voi saada jotakin 😉

Paljon mielenkiintoisempi keskustelunaihe kuin Roryn eleet olisi mielestäni se, kuinka moraalisesti ja eettisesti hyväksyttävää on sanoutua irti demokratiasta ja laatia omat sääntönsä. Siitähän ökyrikkaiden veronkierrossa on kyse, he haluavat itse päättää mihin veropennosensa suuntaavat. Valtiothan eivät tätä toimintaa uskalla kitkeä pois, koska aina löytyy joku toinen valtio, joka avosylin ottaa vastaan ökyrikkaita veropakolaisia.

KL kirjoitti: (16.1.2013 16:43:08)

Rory ei antanut yhtään mitään omasta rahapussistaan, etkö sitä huomannut?

Paljon mielenkiintoisempi keskustelunaihe kuin Roryn eleet olisi mielestäni se, kuinka moraalisesti ja eettisesti hyväksyttävää on sanoutua irti demokratiasta ja laatia omat sääntönsä. Siitähän ökyrikkaiden veronkierrossa on kyse, he haluavat itse päättää mihin veropennosensa suuntaavat. Valtiothan eivät tätä toimintaa uskalla kitkeä pois, koska aina löytyy joku toinen valtio, joka avosylin ottaa vastaan ökyrikkaita veropakolaisia.

Mistäs löytyy tämän ensimmäisen väitteen perusteet?

Jälkimmäisestä kappaleesta olen täsmälleen samaa mieltä.

KL

JuKo kirjoitti: (16.1.2013 16:49:19)

Fukken aloitusviestistä. Siitähän tässä kaiketi keskustellaan.

Parti, Rory ei antanut yhtään mitään omasta rahapussistaan, etkö sitä huomannut?

Mun äo on reilusti yli 60 joten hoksasin tämän heti.

Mulle kerrottiin että tyypillisesti ideat tällaisiin tempauksiin syntyvät usein siellä rahoja saavassa päässä. Siellä on isompi motivaatio kun lapsia kuolee kirjaimellisesti käsiin ja rahaa pitäisi saada jostain.
    Rorylle ja kaikille muille julkisuuden massi-ihmisille tulee varmaan useampikin viesti per päivä näissä puitteissa.
    Massi-ihminen voi joko ignorata pyynnön, kirjoittaa shekin yksityisesti tai nostaa pyynnön julkisuuteen oman statuksensa kautta. Julkisuus tuo paljon enemmän rahaa kohteelle kuin se oma yksityinen shekki.

Tutustukaa aluksi vaikka Sean Pennin panokseen Haitin katastrofin suhteen.

KL kirjoitti: (16.1.2013 17:00:00)

Kuten olen jo todennut täällä huudellaan hevosmiesten uutistoimiston tietojen perusteella. Se että Fukke kirjoittaa jossain jotain ei ole (välttämättä) faktaa, kuten ei minunkaan kirjoitukseni. Kaipailin asiasta faktaa, sitähän mä kysyin?

Toinen kateuden sokaisema. Voit lohduttautua sillä että olet tämän ensimmäisen mielestä ’da män’, kun olet samaa mieltä hänen kanssaan. 🙂

KL

Parti kirjoitti: (16.1.2013 17:04:00)
    Massi-ihminen voi joko ignorata pyynnön, kirjoittaa shekin yksityisesti tai nostaa pyynnön julkisuuteen oman statuksensa kautta. Julkisuus tuo paljon enemmän rahaa kohteelle kuin se oma yksityinen shekki.

En ole lainkaan eri mieltä tuosta. Tosin se kaipaamani neljäs vaihtoehto puuttuu tuosta, siis se, että massi-ihminen näyttää esimerkkiä ja kaivaa kuvettaan julkisesti.

Tarkoituksen oikeellisuudestahan tässä ei puhuttu, vaan keinoista.

KL

JuKo kirjoitti: (16.1.2013 17:05:32)

Kuten olen jo todennut täällä huudellaan hevosmiesten uutistoimiston tietojen perusteella. Se että Fukke kirjoittaa jossain jotain ei ole (välttämättä) faktaa, kuten ei minunkaan kirjoitukseni. Kaipailin asiasta faktaa, sitähän mä kysyin?

Et kysynyt, kysyit perusteita. Jos haluat faktaa, kysy faktaa.

KL kirjoitti: (16.1.2013 17:27:21)
    En ole lainkaan eri mieltä tuosta. Tosin se kaipaamani neljäs vaihtoehto puuttuu tuosta, siis se, että massi-ihminen näyttää esimerkkiä ja kaivaa kuvettaan julkisesti.

Oikeesti. Tiedät kyllä itsekin miten meistä jokainen funtsii hemmosta joka kertoo julkisesti lahjoituksestaan hyväntekeväisyyteen: ”V***u mitä julkisuudenhakua”.

Ei välttämättä kovin helppo laji auttaa muita ihmisiä ilman laukaisemasta nenään isoa hernettä mielensä-pahoittaja-armeijassa.

KL kirjoitti: (16.1.2013 17:28:13)

Sä oot hauska, tai sitten…..

KL kirjoitti: (16.1.2013 17:28:13)
    [

meinasin itsekin unohtaa näitä älyttömyyksiä lukiessani: lue viesti nro 51, siellä perättiin faktaa jo aikoja sitten.

Jos sä haluut faktaa niin etsi faktaa. Minä olen kertonut mitä tiedän ja muokannut mielipiteeni sen mukaan. Jos joku tietää enemmän ja tuo näkökantansa järkevästi esiin, olen valmis muuttamaan mielipidettäni.

Mitä tulee lasten asian markkinointiin, aika naurettavaa kuvitella Roryn saavan sillä jotain aikaan. Miehellä on kyllä julkisuusarvoa, mutta jos joku on tajunnut lasten tarvitsevan apua vasta Roryn mainostamisen jälkeen, sellainen ihminen ei varmaankaan pysty auttamaan yhtään ketään.

Rory on myynyt itsensä julkisuuteen ja ottaa siitä hyödyn. Siihen kuuluu myös se, että muut huonommin palloa lyövät saavat olla hänestä mitä mieltä haluavat ja esittää mielipiteensä esim. keskustelupalstoilla. Sitä oikeutta ei jaeta tasoituksen tai tulojen perusteella.

Ja jos jollakin ei ole mielipiteellensä perusteluja, osoittaa epäkypsyyttä ryhtyä nälvimään toisten keskustelijoiden vaimoista tai muista tekemisistä. Sdriver ….. tiedätkö että jos ei ole mitään tuomista keskusteluun, saa olla myös hiljaa.

Paljon on hurskasta ilmaa maailman parantamisen ympärilä. Varsinkin kun puhutaan toisten rahoista.

Uskon että näistä nillittäjistä ei ole monikaan lahjoittanut rahaa hyväntekeväisyyteen.

Täällä
    Itse viestikejun innoittamana lahjoitin rahaa linkin kohteeseen. Haastan kaikki tämän ketjun lukijat mukaan. Jos sinulla on rahaa pelata golfia, sinulla on rahaa auttaa köyhiä lapsia.

fukke diise saisse kirjoitti: (16.1.2013 19:00:04)

Jos sä haluut faktaa niin etsi faktaa. Minä olen kertonut mitä tiedän ja muokannut mielipiteeni sen mukaan. Jos joku tietää enemmän ja tuo näkökantansa järkevästi esiin, olen valmis muuttamaan mielipidettäni.

Mitä tulee lasten asian markkinointiin, aika naurettavaa kuvitella Roryn saavan sillä jotain aikaan. Miehellä on kyllä julkisuusarvoa, mutta jos joku on tajunnut lasten tarvitsevan apua vasta Roryn mainostamisen jälkeen, sellainen ihminen ei varmaankaan pysty auttamaan yhtään ketään.

Rory on myynyt itsensä julkisuuteen ja ottaa siitä hyödyn. Siihen kuuluu myös se, että muut huonommin palloa lyövät saavat olla hänestä mitä mieltä haluavat ja esittää mielipiteensä esim. keskustelupalstoilla. Sitä oikeutta ei jaeta tasoituksen tai tulojen perusteella.

Ja jos jollakin ei ole mielipiteellensä perusteluja, osoittaa epäkypsyyttä ryhtyä nälvimään toisten keskustelijoiden vaimoista tai muista tekemisistä. Sdriver ….. tiedätkö että jos ei ole mitään tuomista keskusteluun, saa olla myös hiljaa.

Jos ja kun halutaan esittää jotain asiaa vakuuttavasti on syytä nojautua faktoihin. Sellainen kun tuppaa olemaan maan tapa niin opiskelussa kuin työpaikoillakin. Mitähän yliopiston proffakin sanoisi jos perusteeksi tokaisisi, etsi faktat itse, tää on mun mielipide. Sanoit kertoneesi mitä tiedät. Ei pidä paikkaansa, kerroit miltä sinusta tuntuu. Ei ensimmäistäkään faktaa.

Mitä tulee lasten asioiden markkinointiin niin kaikki julkisuus asian puolesta on hyvä, pääasia että asiasta puhutaan ja pidetään aihe pinnalla. Ihan markkinoinnin perusasia. En tiedä mistä olet saanut Ärrän muotoisen patin perseeseesi, mutta kannattaisi käydä puhkaisemassa se pikaisesti.

Tietysti henkilöstä saa olla mitä mieltä haluaa. Sinun perusteillasi arvelisin että top 50 golfarin joukossa kukaan ei yllä sinun kriteereihisi.

JuKo kirjoitti: (16.1.2013 19:14:21)
    [Jos ja kun halutaan esittää jotain asiaa vakuuttavasti on syytä nojautua faktoihin. Sellainen kun tuppaa olemaan maan tapa niin opiskelussa kuin työpaikoillakin. Mitähän yliopiston proffakin sanoisi jos perusteeksi tokaisisi, etsi faktat itse, tää on mun mielipide. Sanoit kertoneesi mitä tiedät. Ei pidä paikkaansa, kerroit miltä sinusta tuntuu. Ei ensimmäistäkään faktaa.

Mitä sinä hourit. Jos katsot alustustani, kerroin ensin mitä olin lukenut Golfpisteen artikkelista, jonka voit hyvin tarkistaa tältä sivustolta. Sen jälkeen kerroin tämän artikkelin perusteella muodostaminen mielipiteen, jonka myös esittelin vain mielipiteenäni.

Toisessa veropakolaisuutta koskevassa kommentissani laitoin linkin lehteen, josta asian luin.

Jos nämä eivät ole hyväksyttäviä tietolähteitä, niin eihän tällä palstalla voi kukaan kertoa yhtään mitään.

fukke diise saisse kirjoitti: (16.1.2013 19:37:53)

JuKo kirjoitti: (16.1.2013 19:14:21)
    [Jos ja kun halutaan esittää jotain asiaa vakuuttavasti on syytä nojautua faktoihin. Sellainen kun tuppaa olemaan maan tapa niin opiskelussa kuin työpaikoillakin. Mitähän yliopiston proffakin sanoisi jos perusteeksi tokaisisi, etsi faktat itse, tää on mun mielipide. Sanoit kertoneesi mitä tiedät. Ei pidä paikkaansa, kerroit miltä sinusta tuntuu. Ei ensimmäistäkään faktaa.

Mitä sinä hourit. Jos katsot alustustani, kerroin ensin mitä olin lukenut Golfpisteen artikkelista, jonka voit hyvin tarkistaa tältä sivustolta. Sen jälkeen kerroin tämän artikkelin perusteella muodostaminen mielipiteen, jonka myös esittelin vain mielipiteenäni.

Toisessa veropakolaisuutta koskevassa kommentissani laitoin linkin lehteen, josta asian luin.

Jos nämä eivät ole hyväksyttäviä tietolähteitä, niin eihän tällä palstalla voi kukaan kertoa yhtään mitään.

Vielä kun näytät missä puhutaan säätiön veronkierrosta ja siitä että Rory on sijoittanut sinne vain 5 ilmaista bägiä. Nuo mainitsemasi olen jo itsekin käsitellyt.

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 167)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #422313 kohteessaRory auttaa maailman lapsia

Etusivu Foorumit Yleistä Rory auttaa maailman lapsia