Aihe: Rautasetti Thaimaasta? - Golfpiste.com

13.1.–20.1. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[5][2]
KilpailuaSuomalaista

Rautasetti Thaimaasta?

Etusivu Foorumit Välineet Rautasetti Thaimaasta?

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mites, kannattaisiko ostaa rautasettiä ulkomailta livenä ja raahata suomeen, vai tuleeko halvemmaksi tilailla netistä tai marssia lähikauppaan? Lähinnä kesän Thaimaan matkalta ajattelin mailoja katsastaa?

Hinnan suhteen kannattavuus Aasiassa riippuu oman kokemukseni mukaan pääasiassa minkälaisen tarjouksen saa tehtyä tai löytää, mutta huomionarvoisempaa on se, että varsien vastaavan luokituksen (esim. Regular)flex Aasiassa (ainakin Singaporessa myytävät) voi olla länsimaista löysempi, joten tässä kannattaa olla tarkkana. Tietenkin jos kokeillessa tuntuu hyvältä, niin sehän on pääasia.

Hinnan suhteen yleisesti sanoisin, että olen itse löytänyt vain USA:sta selkeästi Suomen tasoa alemman hintatason.

ShoulderTurn kirjoitti: (14.2.2012 22:18:58)
    Hinnan suhteen kannattavuus Aasiassa riippuu oman kokemukseni mukaan pääasiassa minkälaisen tarjouksen saa tehtyä tai löytää, mutta huomionarvoisempaa on se, että varsien vastaavan luokituksen (esim. Regular)flex Aasiassa (ainakin Singaporessa myytävät) voi olla länsimaista löysempi, joten tässä kannattaa olla tarkkana. Tietenkin jos kokeillessa tuntuu hyvältä, niin sehän on pääasia.

Hinnan suhteen yleisesti sanoisin, että olen itse löytänyt vain USA:sta selkeästi Suomen tasoa alemman hintatason.

Jos on löysempi varsi niin kyseessä todennäköisesti piraatti.

Omat kokemukseni taas jenkkilästä että olivat vehkeet niin kalliita että joutui juoksemaan ulos liikkeistä….

lab kirjoitti: (15.2.2012 9:52:34)
    Jos on löysempi varsi niin kyseessä todennäköisesti piraatti.

ei välttämättä, noille kauko-idän markkinoille varsia tupataan tekemään ja kiinnittämään mailoihin eri specseillä kuin ovat nuo harrastahjatkin sielläpäin tehty hieman eri specseillä

eli kannattaa varmistaa että mm. varren jäykkyys, pituus ja lie kulmat ovat ”eur / usa” mitoituksella eikä nipponin.

Olen käynyt muutamia vuosia thaimaassa pelailemassa,ja tunnen/tiedän parisataa golfaria,ja hyvin harvat ovat sieltä ostaneet saati mailoja suomeen raahannu,tietysti he jotka n. kokovuoden asuvat ostavat mailansa sieltä.
    Mun käsityksen mukaan hinnat suunilleen samoja kuin suomessa,eli halvemmalla saa syksyn alemyynnistä kun thaimaasta,lisäksi on se takuukysymys.
    Ai niin,olen yhden TM-driverin ostanu,säätöruuvit osoittautuivat koristeeksi,eli feikki.

Jooseppi kirjoitti: (15.2.2012 15:49:28)

eli kannattaa varmistaa että mm. varren jäykkyys, pituus ja lie kulmat ovat ”eur / usa” mitoituksella eikä nipponin.

Vaikka olisi itse Nipponin mitoituksella varustettu? Itse ostaisin mailat, jotka ovat pituudeltaan, lie-kulmiltaan, varren jäykkydeltään jne. minulle sopivimmat.

Jukcat kirjoitti: (14.2.2012 18:39:17)
    Mites, kannattaisiko ostaa rautasettiä ulkomailta livenä ja raahata suomeen, vai tuleeko halvemmaksi tilailla netistä tai marssia lähikauppaan? Lähinnä kesän Thaimaan matkalta ajattelin mailoja katsastaa?

Ihan aikuistenoikeesti useinmiten EI kannata. Paitsi jos satut tuntemaan golmailojen tekniikkaa ja materiaaleja, tai saat jonkun asiantuntijan mukaan.

Noilla kulmilla menee helposti ’halpaan’ joka ei olekaan niin halpaa. Muutamia sieltä tuotuja settejä nähneenä, asiaa tuntemattomana kiertäisin kaukaa suurimman osan siellä olevaa tarjontaa.

Kipaise kiltisti kotomaassa asiantuntevaan kauppaa joka osaa katsoa sinulle sopuisan setin ja tinkaset hinnat kohdilleen, niin lopputulos on satavarmasti parempi kun kokeile ja erehdy menetelmllä ulkomaillta tai netistä.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #303412 kohteessaRautasetti Thaimaasta?

Etusivu Foorumit Välineet Rautasetti Thaimaasta?