Aihe: Rannekulma aukeaa liian aikaisin - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][6]
KilpailuaSuomalaista

Rannekulma aukeaa liian aikaisin

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Rannekulma aukeaa liian aikaisin

Esillä 25 viestiä, 1,951 - 1,975 (kaikkiaan 2,444)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • ts

Jake2 kirjoitti: (12.1.2014 12:51:13)

Tuo ranteisiin kohdentiuva mittausdata 18 minuutin jälkeen vaikutti sinänsä järkevältä sekä tämä 21 minuutin jälkeen esitetty havainnolliistus. Ei varmaan mitään uutta eikä ihmeellistä, enkä väitä että kaveri osaisi kertoa mitä oikeasti pitää tehdä, mutta voi olla kiinnostava yksityiskohta jollekin.

Ei se ole, koska siitä puuttuu kaikkein olennaisin ja tuossakin eletään rannekulmien harhan vallassa. Laitan sulle privana pienen selityksen asiasta.

B

Lähetytään pikku hiljaa Kwonin tutkimuksen havaintoa.
    Voimme luopua planeharhakäsitteestä. Lapa tulee kaarella suoraa planepintaa pitkin pallolle. Se erkanee planesta kaikissa svingeissä ennemmin tai myöhemmin. Jos erkaneminen tapahtuisi heti impactin jälkeen, todennäköisin syy on duffi tai huono osuma muuten. Rentous ja taspainoisuus ja oikeanlainen kineettinen ketju lienevät perustekijät, jotka myötävaikuttavat parhaiden pelaajien svingikaaren planaarisuuteen.
    Hyvän osuman toistettavuus selittyy parhaiten planekäsitteen kautta.

ts kirjoitti: (12.1.2014 13:09:59)

Jake2 kirjoitti: (12.1.2014 12:51:13)

Tuo ranteisiin kohdentiuva mittausdata 18 minuutin jälkeen vaikutti sinänsä järkevältä sekä tämä 21 minuutin jälkeen esitetty havainnolliistus. Ei varmaan mitään uutta eikä ihmeellistä, enkä väitä että kaveri osaisi kertoa mitä oikeasti pitää tehdä, mutta voi olla kiinnostava yksityiskohta jollekin.

Ei se ole, koska siitä puuttuu kaikkein olennaisin ja tuossakin eletään rannekulmien harhan vallassa. Laitan sulle privana pienen selityksen asiasta.

Miksi? Minä ja moni täällä oltaisi myös kiinnostuneita kuulemaan.

toveri kirjoitti: (11.1.2014 23:04:03)

Henkka kirjoitti: (11.1.2014 22:22:22)

toveri kirjoitti: (11.1.2014 19:57:46)
    Mikä se väitetty vale on?

Missä se ensimmäinen kommenttisi itse aiheesta on? Toisten viestien apinoiminen ja toisten arvostelu ei ole saanut minua oikein ymmärtämään sinun kantaasi. Jo toista kertaa kysyn sitä. Olisitko ystävällinen ja kertosisitko mikä se sinun ajatuksesi tästä rannekulmajutusta on? Tai kerro vaikka koko swingistä joku oma ajatuksesi? Edes joku.

Minähän olen jo kertonut sen, etkö seuraa ketjua?

En ole sellaista huomannut. Valaiseppa meitä.

B

Jake2 kirjoitti: (12.1.2014 1:33:44)
    Kun juttu on karannut tasosovituksiin, niin heitän tänne jotain mittaustietoa rannekulmista.

Kiitos Jake2, erinomainen linkki. Suosittelen. Paljon hyvää asiaa ja tosiasioiden pohjalta. Ei sanaakaan harhoista, idiooteista, tollakoista…

ts

B kirjoitti: (12.1.2014 14:46:54)

Lähetytään pikku hiljaa Kwonin tutkimuksen havaintoa.

Mitäs jos lähestyttäis noita sun valheita kuitnekin ensin? Oletko sen luokan paskahousu, että vastaamaan ei ole niihin kysymyksiin?

ts

MacG kirjoitti: (12.1.2014 15:14:43)

Aivan varmasti olisitte. Minä nyt vaan jaan tuon tiedon fiskuille tuttavilleni, jotka myös oikeesta elämästä täyspäisinä tunnen.

ts

B kirjoitti: (12.1.2014 15:51:31)

Kiitos Jake2, erinomainen linkki. Suosittelen. Paljon hyvää asiaa ja tosiasioiden pohjalta. Ei sanaakaan harhoista, idiooteista, tollakoista…

Niin vaikka koko kineettinen ketju on harhaa joka johtuu huonosti sijoitetuista mittapisteistä käytetyssä laitteessa. Tai itse asiasta hyvistä heidän kannaltaan, koska sillä saadaan haluttuja tuloksia vaikka ne vääriä olisivatkin.

B

Ja mikä tärkeintä. Lapa osaa itse mennä planelle.
    Pelaajan tehtävä on huolehtia siitä, että planen suunta on haluttuun lyöntiin sopiva ja että mailan lapaa ei ’blokata’ planelta pois, mihin usein on syynä huono setup/linjaukset ja ennenkaikkea väärä liikejärjestys.

ts

B kirjoitti: (12.1.2014 16:08:08)

Ja mikä tärkeintä. Lapa osaa itse mennä planelle.
    Pelaajan tehtävä on huolehtia siitä, että planen suunta on haluttuun lyöntiin sopiva ja että mailan lapaa ei ’blokata’ planelta pois, mihin usein on syynä huono setup/linjaukset ja ennenkaikkea väärä liikejärjestys.

Mites B ne kysymykset: Valehtelitko tarkoituksella sanomisistani vai perustuiko se ymmärtämättömyyteen?

B

ts kirjoitti: (12.1.2014 16:10:53)
    Mites B ne kysymykset…

Tunnet varmaan käsitteen tutkimuspyyntö. Odottelen aiemmista keskusteluista virinneiden väitettyjen tutkimuspyyntöjesi etenemistä kuulemisvaiheeseen. Tuntuu olevan hidasta vai oletko valehdellut niistä?
    Voikohan tutkimuspyyntövaleista tehdä tutkimuspyynnön?? :-DDD

ts

B kirjoitti: (12.1.2014 16:44:23)

ts kirjoitti: (12.1.2014 16:10:53)
    Mites B ne kysymykset…

Tunnet varmaan käsitteen tutkimuspyyntö. Odottelen aiemmista keskusteluista virinneiden väitettyjen tutkimuspyyntöjesi etenemistä kuulemisvaiheeseen. Tuntuu olevan hidasta vai oletko valehdellut niistä?
    Voikohan tutkimuspyyntövaleista tehdä tutkimuspyynnön?? :-DDD

Eli et uskalla vastata, koska vastaus olisi epämieluisa sinulle.

Kaiiki tosin osaavat lukea ja voivat todeta sinun täysillä valhedelleen väitteistäni ja jopa laittaneen quoten sanomakseni jota en koskaan ole sanonut.

Itse en ole valehdellut mistään noista, koska minulla on kotikasvatuksessa kerrottu valehtelun olevan väärin. Itse et nähtävästi ole kotikasvatusta ainakaan tuolta osin saanut lainkaan.

Toki olemme kiitolisia tapauksesta, koska se viimeistään selvensi kaikille, että tarkoituksesi on vain vääristellä asiaa näissä keskusteluissa ja yrittää estää oikean tiedon leviämistä.

ts kirjoitti: (12.1.2014 15:57:56)

Aivan varmasti olisitte. Minä nyt vaan jaan tuon tiedon fiskuille tuttavilleni, jotka myös oikeesta elämästä täyspäisinä tunnen.

Aivan pikkaisen tällainen saa ihmisen ärsyyntymään, tuskin ainakaan paljon pinnoja keräät tuosta, vaikka se tuskin edes sinua haittaa.

Itse kuitenkin toivoisin, että jos on valmis antamaan itsestään kuvan, että tietää jostain asiasta jotain mikä voisi auttaa jotain toista eteenpäin, niin olisi sen valmis kertomaan eteenpäin. Muussa tapauksessa en tiedä mitään syytä miksi kertoa olevansa tiedoillaan muiden edellä, siinä vaiheessa mielestäni kannattaa jättää nämä foorumit kokonaan pois ja keskittyä vain opettamaan ihmisiä jotka ovat opeista valmiita maksamaan. En näe mitään syytä pyöriä täällä ja olla mukana väittelyissä, jos ei ole valmis avaamaan omia tietoja.

Niin monesti sinullekin sanout, että oman valmennus filosofiani mukaan autan jokaista valmennettavaa (jalkapallo) joka tulee minulta apua kysymään, en dumaa heti kaikkia kuulijoita idiooteiksi, vaan annan kaikille mahdollisuuden sisäistää idean. Maksullinen opettaminen on eriasia kuin asian avaaminen, sen varmasti jokainen ymmärtää.

Eli kysynkin, voitko asiaa meille muille avata, tuskin suurin osa lukijoista on missään vaiheessa ollut sinua vastaan ja saisivat siitä ajatuksia omaan tekemiseensä. Muussa tapauksessa suosittelen sinua jättämään foorumit ja olemaan provosoitumatta kaikkiin mitä sinulle heitetään.

B

ts kirjoitti: (12.1.2014 16:51:37)
    Toki olemme kiitolisia tapauksesta, koska se viimeistään selvensi kaikille, että tarkoituksesi on vain vääristellä asiaa näissä keskusteluissa ja yrittää estää oikean tiedon leviämistä.

Niinpä niin. Kuitenkin alkaa plane ja kaari löytyä estelyistäni huolimatta. Kaaren suora osa on vieläkin hukassa, enä ole osannut asiassa auttaa, mistä olen pelkästään iloinen.
    :-DD

ts

Mäkeläinen kirjoitti: (12.1.2014 17:17:57)

Eli kysynkin, voitko asiaa meille muille avata, tuskin suurin osa lukijoista on missään vaiheessa ollut sinua vastaan ja saisivat siitä ajatuksia omaan tekemiseensä. Muussa tapauksessa suosittelen sinua jättämään foorumit ja olemaan provosoitumatta kaikkiin mitä sinulle heitetään.

Ehkä mä kuitenkin teen asioista ihan omat päätökseni oman harkintani pohjalta ja ymmärtäen taustoista ehkä hitusen sinua enemmän.

Oletko ajatellut, kuinka paljon taustalla tapahtuu näiden kirjoittelujen perusteella. Siis asioita, jotka eivät koskaan näy täällä?

Oletko ajatellut, kuinka moni ihan oppilaanikin kiinnostuu jotain heittoa pohtimaan ja rakentaa oman ymmärryksensä kautta sitten tekemistään ja ehkä soittaa minulle saadakseen tarkennusta asiaan?

Oletko ajatellut, että heittämällä asioita piilotettujen kysymysten muodossa, herää oikeaa uteliaisuutta ja aivotoimintaa niiden ymmärtämiseksi, joka taas johtaa pysyvään oppimiseen, koska perustuu omaan oivallukseen.

Oletko ajatellut, että em. asioista johtuen, olen tänään vastannut 15 meiliin ja noin 10 puheluun asian tiimoilta. Siis vain tänään. Laskuttamatta niistä penniäkään.

Mitäs jos mä kuitenkin myös pidän oman päätökseni takana sen, kenelle tämän palstan lukijoista lopulta sen tarkemman tiedon jaan?

Veikkaanpa että et, mutta siitä huolimatta en aio jättää tätä palstaa.

ts

B kirjoitti: (12.1.2014 17:24:01)

Niinpä niin. Kuitenkin alkaa plane ja kaari löytyä estelyistäni huolimatta. Kaaren suora osa on vieläkin hukassa, enä ole osannut asiassa auttaa, mistä olen pelkästään iloinen.
    :-DD

Aika onneton rimpuiluyritys tuokin ja perustuu niihin aikaisempiin valheisiisi sanomisestani. Sille taas en voi mitään, että se suora osuus sinulta on edelleen hukassa.

haamu kirjoitti: (12.1.2014 11:35:49)

Swinger? kirjoitti: (12.1.2014 10:55:48)Aika pitkään tästä tasosta jaksettiin vääntää – toivottavasti joku siitä jotain sai. Mutta, ei siitä kai oikein mitään selkeää lopputulosta taideta saada aikaiseksi, niin kuin yhtä oikeaa svingiä ei taida olla olemassa?

Minä sain ainakin monet makeat naurut. OT:nä kiinnostavaa olisi vielä tietää mihin se 4D:n liiketoiminta tyssäsi, vai tyssäsikö se? Vahvaa osviittaa syihin kyllä ketjusta sai.

No aika OT tosiaan koska eikös ts ja 4D mittaustulokset ole ollu koko ajan tätä asiaa oikeaan suuntaan viemässä.

ts kirjoitti: (12.1.2014 15:57:56)

Itse asiassa tämä oli ironiaa ei minua eikä moni täällä kiinnosta pätkän vertaa.

Mitä tulee oikeaan elämään niin kerronpa sulle pienen siikretin, me ollaan tavattu, kätelty jopa….

ts

MacG kirjoitti: (12.1.2014 18:36:41)

Mitä tulee oikeaan elämään niin kerronpa sulle pienen siikretin, me ollaan tavattu, kätelty jopa….

Näin olen myös tulkinnut. Sen verran paljon olet itsestäsi vuosien varrella kertonut, että ei tuo henkilöllisyyden selvittäminen kovin hankala tehtävä ollut.

ts

[
    Itse asiassa tämä oli ironiaa ei minua eikä moni täällä kiinnosta pätkän vertaa.
    ..

Tässä muiden osalta olet kyllä jokseenkin niin väärässä kuin ihminen vain voi olla.

ts kirjoitti: (12.1.2014 17:54:50)

Vaikka tuolla ’omalla’ foorumillas lupasit näin tehdä jo viime Lokakuussa 🙂

ts

MacG kirjoitti: (12.1.2014 18:49:11)

Vaikka tuolla ’omalla’ foorumillas lupasit näin tehdä jo viime Lokakuussa 🙂

Missä mä olen mun omalla foorumilla mitään tuollaista luvannut?

Et kai vaan kuvittele, etä fora olis jotenkin mun foorumi???

Mistä näitä oikeen sikiää??

ts kirjoitti: (12.1.2014 18:42:43)

Näin olen myös tulkinnut. Sen verran paljon olet itsestäsi vuosien varrella kertonut, että ei tuo henkilöllisyyden selvittäminen kovin hankala tehtävä ollut.

Sittenhän tiedät että minun oli äärimmäisen helppoa tarkastaa ja todeta että rikosilmoitus / tutkintapyyntö jonka väität tehneesi minusta on silkkaa puppua. Toisaalta jos sittenkin olet sen tehnyt väärästä henkilöstä, niin sillä taas on aivan varmasti seuraamuksia…good luck Tapio 😀

Mäkeläinen kirjoitti: (12.1.2014 17:17:57)

Ehkä mä kuitenkin teen asioista ihan omat päätökseni oman harkintani pohjalta ja ymmärtäen taustoista ehkä hitusen sinua enemmän.

Oletko ajatellut, kuinka paljon taustalla tapahtuu näiden kirjoittelujen perusteella. Siis asioita, jotka eivät koskaan näy täällä?

Oletko ajatellut, kuinka moni ihan oppilaanikin kiinnostuu jotain heittoa pohtimaan ja rakentaa oman ymmärryksensä kautta sitten tekemistään ja ehkä soittaa minulle saadakseen tarkennusta asiaan?

Oletko ajatellut, että heittämällä asioita piilotettujen kysymysten muodossa, herää oikeaa uteliaisuutta ja aivotoimintaa niiden ymmärtämiseksi, joka taas johtaa pysyvään oppimiseen, koska perustuu omaan oivallukseen.

Oletko ajatellut, että em. asioista johtuen, olen tänään vastannut 15 meiliin ja noin 10 puheluun asian tiimoilta. Siis vain tänään. Laskuttamatta niistä penniäkään.

Mitäs jos mä kuitenkin myös pidän oman päätökseni takana sen, kenelle tämän palstan lukijoista lopulta sen tarkemman tiedon jaan?

Ei oikeastaan ihan hirveästi ihmetyttänyt vastauksesi, osasin jotain tuollaista odottaa.

Ja kyllä, uskon, että kaikki tuo siellä takana tapahtuu, kaiken kaikkiaan tämä on varmasti sinulle myös hyvää mainosta ja tuottaa paljon mielenkiintoa sinua ja 4D:ä kohtaan. Se sinänsä on kyllä mielestäni väärin, koska niin paljon olet esillä mainosmielessä foorumilla joka ei ole siihen tarkoitettu.

Päätät tekemisistäsi itse, se on luonnollisesti täysin hyväksyttävää, kuin myös minun mielipiteeni siitä pidänkö tiedon panttaamisesta vai en. Itselleni foorumi on tiedon hankkimiseen ja viihteeksi, mutta paljon myös sitä, että toivon siellä kirjoitetun tekstin auttavan monia muitakin. Se, että ymmärränkö minä tai monikaan mitä kirjoitat on aivan toinen asia, mutta itse toivon saavani myös siitä itse päättää. Mielestäni mikäli käytät foorumia vain itsesi markkinoimiseen olet väärässä paikassa, tähänkin mielipiteeseen minulla on oikeus.

Minulle sinun on myöskään turha todistella osaavasi jotain paremmin tai koettaa todistaa tietäväsi mistään taustoista yhtään minua enempää, minä tiedän monista asioista hiukan enemmän kuin sinä, mutta silti en lähde sillä yhtään enempää leijumaan. Kukin meistä on joissakin asioissa toista parempi, mutta sinusta se ei tee minua yhtään parempaa.

ts

MacG kirjoitti: (12.1.2014 18:56:47)

ts kirjoitti: (12.1.2014 18:42:43)

Sittenhän tiedät että minun oli äärimmäisen helppoa tarkastaa ja todeta että rikosilmoitus / tutkintapyyntö jonka väität tehneesi minusta on silkkaa puppua. Toisaalta jos sittenkin olet sen tehnyt väärästä henkilöstä, niin sillä taas on aivan varmasti seuraamuksia…good luck Tapio 😀

Tuohan on nimittäin totaalinen valhe ja tutkintapyyntö on jätetty. Varmuuden vuoksi kuitenkin nimimerkkiä kohtaan. Olen sitä jopa täydentänyt hiljakkoin.

Esillä 25 viestiä, 1,951 - 1,975 (kaikkiaan 2,444)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #204762 kohteessaRannekulma aukeaa liian aikaisin

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Rannekulma aukeaa liian aikaisin