Aihe: Puu 3:sen korvaaminen 16 asteisella hybridillä - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][5]
KilpailuaSuomalaista

Puu 3:sen korvaaminen 16 asteisella hybridillä

Etusivu Foorumit Välineet Puu 3:sen korvaaminen 16 asteisella hybridillä

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Moro! Ajatuksena olisi korvata puu3 hybridillä, koska sillä on vaan aivan liian vaikea lyödä. Hybridi olisi paljon monikäyttöisempi maila muutenkin ja raffista lyöminen olisi helpompaa. Erityisesti Cobra Baffler kiinnostaa, koska omistin kerran aikaisemmin yhden ja sillä oli todella hyvä lyödä. Lofteja löytyy laaja valikoima. Cobra Baffler DWS 1/R 16.0 Loft Cobra Baffler DWS 2/R 18.0 Loft Cobra Baffler DWS 3/R 20.0 Loft Cobra Baffler DWS 4/R 23.0 Loft Cobra Baffler DWS 5/R 26.0 Loft Cobra Baffler DWS 6/R 29.0 Loft Onko kenelläkään kokemuksia 16 asteisesta Bafflerista tai muista merkeistä puu 3:sen korvaajana? Itse lyön rauta4:llä noin 160m ja draivit on keskimäärin 220m. Tuohon väliin sopisivat varmaankin 16 ja 20 asteiset hybridit.

Moi,

Ei ihan suoraan vastausta kysymykseesi, mutta itse hankin tälle kaudelle 18 asteisen Bafflerin parantamaan väylältä etenemistä. On kyllä hieno maila lyödä ja toimii ainakin minulla.

Voin suositella tuota 23 asteista mailaa kun itselläni jo toista kautta semmoinen löytyy.Itselläni se on noin 170-190m matkalla aika optimi maila ja helppo lyödä.

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #309398 kohteessaPuu 3:sen korvaaminen 16 asteisella hybridillä

Etusivu Foorumit Välineet Puu 3:sen korvaaminen 16 asteisella hybridillä