-
JulkaisijaArtikkelit
-
Tässä dramatiikkaa greenillä. Vardon ihmeissään
Hämärästi muistelen, että vasta paljon myöhemmin otettiin käyttöön pallon merkkaaminen greenillä.
Olen kuitenkin sisällyttänyt lähipelitreeneihini stymie-harjoitukset, joilla saa palloon osumisen jäätävän hyvin kohdalleen, jos ei yritä osua palloon – sa.
Pekka Pelimies kirjoitti: (20.10.2013 1:23:33)
Hämärästi muistelen, että vasta paljon myöhemmin otettiin käyttöön pallon merkkaaminen greenillä.Toivottavasti. Tai sitten minun pitää ilmoittaa kotiseurani tasoitustoimikunnalle että kilpa- ja tasoituskierrokseni ovat kaikki hylätyjä ja tasoitukseni pitää pikaisesti palauttaa lukemaan 54. Ai sitä suffeleiden määrää ensi kesänä..
Henkka kirjoitti: (20.10.2013 13:57:39)
Hämärästi muistelen, että vasta paljon myöhemmin otettiin käyttöön pallon merkkaaminen greenillä.Toivottavasti. Tai sitten minun pitää ilmoittaa kotiseurani tasoitustoimikunnalle että kilpa- ja tasoituskierrokseni ovat kaikki hylätyjä ja tasoitukseni pitää pikaisesti palauttaa lukemaan 54. Ai sitä suffeleiden määrää ensi kesänä..
Päin vastoin. Rangaistukseksi usean vuoden huijaamisesta tasoitukseksesi määrätään +7,3. Lisäksi erikseen määrätään, ettei AHR-tarkistus vaikuta sinun tasoitukseessi, jottei se pääse turhan päiten nousemaan liian nopeasti 😀
Hämärästi muistelen, että vasta paljon myöhemmin otettiin käyttöön pallon merkkaaminen greenillä.Tuolla kerrotaan näin:
1956 on the putting green, ball ’should’ be marked, small coin or similar recommended. Changed to ’shall be marked’ in 1976.
Merkkaamista tosin sai harrastaa jo aiemmin, mutta vain erityisissä tilanteissa.
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)