Aihe: Puttisäännöt 1904 ? - Golfpiste.com

27.11.–3.12. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[3][6]
KilpailuaSuomalaista

Puttisäännöt 1904 ?

Etusivu Foorumit Säännöt Puttisäännöt 1904 ?

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #179538 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tässä dramatiikkaa greenillä. Vardon ihmeissään

#273286 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Hämärästi muistelen, että vasta paljon myöhemmin otettiin käyttöön pallon merkkaaminen greenillä.

Olen kuitenkin sisällyttänyt lähipelitreeneihini stymie-harjoitukset, joilla saa palloon osumisen jäätävän hyvin kohdalleen, jos ei yritä osua palloon – sa.

#273287 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Pekka Pelimies kirjoitti: (20.10.2013 1:23:33)
    Hämärästi muistelen, että vasta paljon myöhemmin otettiin käyttöön pallon merkkaaminen greenillä.

Toivottavasti. Tai sitten minun pitää ilmoittaa kotiseurani tasoitustoimikunnalle että kilpa- ja tasoituskierrokseni ovat kaikki hylätyjä ja tasoitukseni pitää pikaisesti palauttaa lukemaan 54. Ai sitä suffeleiden määrää ensi kesänä..

#273288 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

Henkka kirjoitti: (20.10.2013 13:57:39)

Toivottavasti. Tai sitten minun pitää ilmoittaa kotiseurani tasoitustoimikunnalle että kilpa- ja tasoituskierrokseni ovat kaikki hylätyjä ja tasoitukseni pitää pikaisesti palauttaa lukemaan 54. Ai sitä suffeleiden määrää ensi kesänä..

Päin vastoin. Rangaistukseksi usean vuoden huijaamisesta tasoitukseksesi määrätään +7,3. Lisäksi erikseen määrätään, ettei AHR-tarkistus vaikuta sinun tasoitukseessi, jottei se pääse turhan päiten nousemaan liian nopeasti 😀

#273289 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

Tuolla kerrotaan näin:

1956 on the putting green, ball ’should’ be marked, small coin or similar recommended. Changed to ’shall be marked’ in 1976.

Merkkaamista tosin sai harrastaa jo aiemmin, mutta vain erityisissä tilanteissa.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
Vastaa aiheeseen: Puttisäännöt 1904 ?

Etusivu Foorumit Säännöt Puttisäännöt 1904 ?