Aihe: Puolison kanssa pelaamaan? - Golfpiste.com

14.4.–21.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[12][12]
KilpailuaSuomalaista

Puolison kanssa pelaamaan?

Etusivu Foorumit Yleistä Puolison kanssa pelaamaan?

Esillä 20 viestiä, 26 - 45 (kaikkiaan 45)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • voi voi…siis pitänee nyt se puoliso hankkia jotta voi vastailla tähänkin…siks en oikee tajuukaan alotusta…kun en oo päässy nauttiin puolison hehkutusta peliini!

Minullakin on kokemusta pelaamisesta kahden puolison kanssa, siis exän ja nykyisen. Molemmat aloittivat golfin minun kauttani/aloitteesta. Exä oppikin pelaamaan kohtuullisesti ja pelaaminen hänen kanssaan oli ihan mukavaa, mutta muut asiat tulivat sitten kuvioita muuttamaan, joten erosimme.

Valitettavasti tämä nykyinen vaimo ei sitten ole parin alkuvuoden innostuksen jälkeen enää juurikaan golfia pelannut, eikä ne golftaidotkaan ehtineet kovin kummoisiksi kehittyä. Nyt tämä kesä taitaa olla jo toinen kesä putkeen, ettei hän pelaa lainkaan, pari kertaa on rangella käynyt palloa hutkimassa. Minua tämä ketuttaa melkoisesti, sillä olen itse tosi innokas golffari ja haluaisin oikeasti pelata golfia oman vaimon kanssa silloin tällöin. Nyt tämä alkaa näyttää nykyisen vaimon kanssa enempi toteutumattomalta haaveelta. Pitäisiköhän laittaa vaimo vaihtoon 😉

Driving Force kirjoitti: (23.8.2009 23:11:18)
    Minullakin on kokemusta pelaamisesta kahden puolison kanssa, siis exän ja nykyisen. Molemmat aloittivat golfin minun kauttani/aloitteesta. Exä oppikin pelaamaan kohtuullisesti ja pelaaminen hänen kanssaan oli ihan mukavaa, mutta muut asiat tulivat sitten kuvioita muuttamaan, joten erosimme.

Valitettavasti tämä nykyinen vaimo ei sitten ole parin alkuvuoden innostuksen jälkeen enää juurikaan golfia pelannut, eikä ne golftaidotkaan ehtineet kovin kummoisiksi kehittyä. Nyt tämä kesä taitaa olla jo toinen kesä putkeen, ettei hän pelaa lainkaan, pari kertaa on rangella käynyt palloa hutkimassa. Minua tämä ketuttaa melkoisesti, sillä olen itse tosi innokas golffari ja haluaisin oikeasti pelata golfia oman vaimon kanssa silloin tällöin. Nyt tämä alkaa näyttää nykyisen vaimon kanssa enempi toteutumattomalta haaveelta. Pitäisiköhän laittaa vaimo vaihtoon 😉

Sanoisin että sinut pitäisi laittaa vaihtoon jos et murulle ole osannut opettaa mitään. Sä olet pelkkä p…a mieheksi älä täällä vingu jos emäntäkään ei jaksa kuunnella sun vinkumista kentällä.

tepi62 kirjoitti: (23.8.2009 20:23:46)
    …kun en oo päässy nauttiin puolison hehkutusta peliini!

Kai sää ny 60-luvun kasvattina kässäät että ei se ny nii välii kenen puolison kaa pelaa.

Voitko, Rappaaja, kertoa nöyrille ihailijoillesi kuinka homma toimii? Jos et, niin vedäpä päähäsi. t. olisinpa Rappaajan pito

Yhdessä aloitimme 25 v sitten ja yhteisiä kierroksia on takana jotain 400 paikkeilla niistä noin 1200 kierroksesta joita kaikkiaan olen pelannut. Välillä ollut hiljaisempaa, kun pari tenavaakin syntyi 1989 ja 1991. Toinen heistä on pelaillut meidän/mun seurana ja toinenkin hankki nyt vihdoin gc:n. Katsotaan alkaa pelata aktiivisesti.

Homma on toimnut siltä pohjalta, että kentällä ei kumpikaan ’tarjoa’ toiselle neuvoja, mutta kommentteja saa pytää ja kierroksen jälkeen vähän analysoidakin. Ollaan kumpikin aika suoraviivasesti ajattelevia halki-poikki-pinoon -ihmisiä.

Tänä kesänä vaimolla on ollut kyynärpää ongelmia, joten hänen kierroksensa ovat jääneet aika vähiin. Siinä on huomannut kuinka hyvää peliseuraa vaimo on: haluaa keskittyä omaan peliinsä, ei lässytä turhia ja osaa käyttäytyä oikein – vanhan koulukunnan kasvatteja kun olemme.

Parisuhteen kannalta tiukin paikka golfissa oli ensimmäinen ikinä pelaamamme reikä. Ko par 3:lla minä tein tuloksen 10 erinäisten puskien ym kautta. Vaimo löi suoraan lipulle säkäpompun bunkkerin yli, onneksi ei upottanut sitä kaksimetristään ja teki ’vain’ parin. kehtasi vielä sanoa, että täähän on helppo peli…

kebax kirjoitti: (23.8.2009 23:23:58)

tepi62 kirjoitti: (23.8.2009 20:23:46)
    …kun en oo päässy nauttiin puolison hehkutusta peliini!

Kai sää ny 60-luvun kasvattina kässäät että ei se ny nii välii kenen puolison kaa pelaa.

kompataa ullaa ja olet kartalla kebax olet kartalla…mut kantaa en ota!

Pappa Tykki kirjoitti: (24.8.2009 8:26:09)
    Homma on toimnut siltä pohjalta, että kentällä ei kumpikaan ’tarjoa’ toiselle neuvoja, mutta kommentteja saa pytää ja kierroksen jälkeen vähän analysoidakin. Ollaan kumpikin aika suoraviivasesti ajattelevia halki-poikki-pinoon -ihmisiä.

Näin meilläkin on toimittu ja hyvin on pelittänyt. En suostunut edes alkutaipaleella neuvomaan saati opettamaan siippaani. Hän on saanut oppinsa muilta ja perskule nyt pieksee meikäläisen, useimmiten. Takana on n. 15v. yhteistä golf-uraa ja lomat menevät hyvin pitkälti yhdessä(ja tietysti muidenkin seurassa) golfaten. Ei tule nokka-pokkaa kun molemmat keskittyvät omaan tekemiseensä.

Olisi se vaan kiva kuulla joskus Ullankin mielipide/kommentti/kokemus, jostain aloittamastaan ketjusta. Taitaa olla noita joo, joo naisia – ’tuota mieltä minäkin olen’.

Hei! Mutta miks melkein kaikilla niillä joilla on kokemuksia puolison kanssa pelaamisesta, on kokemuksia kahden (oman)puolison kanssa pelaamisesta? Löytyisköhän pienen webropol-kyselyn avulla kausaliteetteja?

Ei ole, mielelläni kokisin. Hän sais kyllä olla mua parempi – pelinainen.

tepi62 kirjoitti: (24.8.2009 8:46:06)
    …mut kantaa en ota!

Tästä tulikin mieleen eräs ilkamasketsi, jossa papilta kysyttiin, mitä mieltä kirkko on yhteisen leivän jakamisesta?
    Pappi siihen: ”Kirkko ei ota kantaa”.

Jakamisesta en tiijä mutta Arskan puolison kaa on aina kiva pelata.

kebax kirjoitti: (28.9.2009 17:44:51)
    Jakamisesta en tiijä mutta Arskan puolison kaa on aina kiva pelata.

– Mitä te pelaatte?

KL

mäkisuksi kirjoitti: (28.9.2009 11:51:35)
    Ulla kiitos uudesta aiheesta,

Henkka, iha hyväntahtoisesti , hyvä Henkka luuletko , että GP:tä luetaan kuin HS:ia tai
    TS:ia ( = ) Toistpuole Sanommii ) iga päev kui Virolaissse raattava ?

Njaa, toiset lukevat ja toiset eivät, mutta luulisi ketjun avaajan muistavan avanneen samanlaisen ketjun jo aiemmin, semminkin kun edellisestä avaamisesta ei ole kovin pitkään….

KL kirjoitti: (28.9.2009 20:30:37)
    Njaa, toiset lukevat ja toiset eivät, mutta luulisi ketjun avaajan muistavan avanneen samanlaisen ketjun jo aiemmin, semminkin kun edellisestä avaamisesta ei ole kovin pitkään….

Miesmuisti on kuulopuheiden mukaan pari vuotta. Kanan muisti taitaa olla 3-5 päivää…

-no eagle- kirjoitti: (23.8.2009 12:18:26)

salmon kirjoitti: (23.8.2009 9:54:50)
    Ei ole pienintäkään kiinnostusta harrastaa golfia rouvan kanssa. Tämä on mun juttu ja olen sen tehnyt hänelle selväksi.

Onko rouva asiaan tyytyväinen ?

On.

Ensimmäinen puoliso oli hankalaa peliseuraa golf kentällä. Kiukuttelua tuli milloin mistäkin ja hävetti jos joku muu oli mukana. Sitten kun aikoinaan ero tuli ja vapautui pelaamaan niin paljon kuin mahdollista ja omien halujen mukaan, päätin etten enää kahliudu partneriin joka ei pelaa.

Jossain vaiheessa ’peli’ kumppani alkoi vakiintua samaksi kierros toisensa jälkeen. Sitten sitä siirrettiin postitkin tulemaan samaan osoitteeseen kun oli helpompi mennä kentälle yhdellä autolla. Sitä huomasi että taas ollaan samassa jamassa… 😉 nyt vaan toisinpäin eli kaikki mikä liittyy golffiin sujuu hienosti, mutta muut asiat ei sitten meinaa sujuakkaan. Golfin suhteen ei ole valittamista, pelaamaan pääsee riittävästi, ei tarvitse neuvoa tai odotella ja pelit sujuu. Tähän varmaan vaikuttaa se että tällä kertaa tilanne on se että puoliso on parempi osapuoli kaikessa muussa paitsi puttaamisessa. Onhan se välillä noloa kun useimmiten joutuu lyömään jatkolyöntiä aikaisemmin vaikka molemmat pelaa keltaisilta, tilanne on kuitenkin niin paljon parempi aikaisempaan verrattuna että ei viitsi valittaa.

#393111 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Vaimo oli useasti caddyna kun pelasin kilpailuissa tai harjoituskierroksella, hyvä kokemus!!

#393112 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mika Hekkanen kirjoitti: (22.8.2009 10:23:18)
    Ex-vaimon kanssa onnistuin riitelemään jopa golfkentällä.

Ei voi olla totta,että oikein riitelemään golfkentällä(useita epäuskoisia päänpuisteluja)…

#393113 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

get in the hole! kirjoitti: (27.12.2009 11:34:50)

Mika Hekkanen kirjoitti: (22.8.2009 10:23:18)
    Ex-vaimon kanssa onnistuin riitelemään jopa golfkentällä.

Ei voi olla totta,että oikein riitelemään golfkentällä(useita epäuskoisia päänpuisteluja)…

Siellähän niitä riitoja helpoimmin syntyykin, kun ei pääse toiseen huoneeseen pakoon…

Esillä 20 viestiä, 26 - 45 (kaikkiaan 45)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #393111 kohteessaPuolison kanssa pelaamaan?

Etusivu Foorumit Yleistä Puolison kanssa pelaamaan?