18.6.–25.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[17][22]
KilpailuaSuomalaista

PRON OIKEUS OPETTAA

Etusivu Foorumit Yleistä PRON OIKEUS OPETTAA

Esillä 25 viestiä, 1,376 - 1,400 (kaikkiaan 1,979)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Haade kirjoitti: (2.3.2012 20:17:39)
    Täytyy ihmetellä …

    +1 ja kippis

    Mikähän oli ketjun kysymys ? Joko vastaus on löytynyt ?

    TKJ

    ts kirjoitti: (2.3.2012 20:27:28)

    Haade kirjoitti: (2.3.2012 20:17:39)
    Täytyy ihmetellä näiden muutamien golf proiden asennetta.

    Otan esimerkin: Case laskettelukeskus

    Laskettelurinteet ovat Suomessa yksityisomisteisia osakeyhtiöitä. Rinteisiin on kaikilla avoin pääsy, eli yksityisiä kohteita, mutta luokitellaan julkisiksi tiloiksi. Varmasti sielläkin on opetustoiminta myönnetty valituille hiihdonopettajille. Periaatteessa siellä on aivan sama tilanne kuin golfkentillä.

    Onko kukaan koskaan kuullut edes pohdittavan, että saako siellä rinteessä neuvoa vaimoaan/lastaan/frendiään?

    Ja nyt ei puhuta siitä, että sinne viedään jokin ryhmä, ja joku alkaa sitä ryhmää aktiivisesti opettaa.

    Entä onko kukaan kuullut, että hiihdonopettaja olisi käynyt jollekin kuittaamassa, että ”tiedätkö muuten tekeväsi periaatteessa meidän opettavien hiihdonopettajien työtä, ja vielä huonommalla laadulla?”

    Olen aivan varma, ettei kenenkään hiihdonopettajan pieneen mieleenkään tulisi mennä kuittailemaan kaveriaan/kumppaniaan/lastaan neuvovaa ihmistä tämän opetustaidoista, puhumattakaan, että joku vaatisi tätä lopettamaan!

    Olisko siinä teille muutamalle golf ”ammattilaiselle” vähän pohtimisen paikkaa. Ehkä kannattaisi lopettaa tuollainen negaation kautta eläminen ja heittää enemmin joku kannustava kommentti ohi mennessään (vaikka se neuvoja ei olisikaan mikään guru).

    Ja vielä loppuun:
    olen varma, että kentillä on suuri joukko todella hyviä, mukavia ja asiallisia golf proita. Heitä tämä ei koske! Mutta taivaantähden, onhan tämä naurettavaa, mitä nämä muutamat veijarit täällä esittää!

    Tuota.. kenenköhän Proiden asennetta tarkoitat? Kolmekohan meitä täällä nyt oikeesti pyörii,

    Juuri teidän kolmen, sinun erityisesti! Olet tekemässä sellaista antipropagantaa suomalaiselle golffillle tuolla, että joku voisi luulla sinun olevan golf maailman vastine Persujen Teuvo Hakkaraiselle, jonka Packalen epäili olleen troijan hevonen.

    Minä veikkaisin vahvasti, että meidän seuran range on ei-avoin-paikka, johtuen seuraavista seikoista:

    1. Ensimmäisenä vastaan tulee yksityistie-kyltti
    2. Seuraava kyltti sanoo: asiaton oleskelu kielletty
    3. Kolmanneksi joudut maksamaan vähintään 2 euroa harjoittelumaksua
    4. Illalla alueella kiertävä vartija tarkastaa jokaiselta pelioikeuden tai todistuksen maksetusta greenfeestä, muuten joudut poistumaan alueelta.

    Eikä seura ole Sarfvik tai Kytäjä.

    tuplabogi kirjoitti: (2.3.2012 19:47:51)
    Jos minä ostan siitä kukkakaupasta nipun kukkia ja jaan ne ohikulkijoille tai annan vaimolleni,niin tuskin siitä kauppiaat ovat moksiskaan.

    Tuskin moksistelevat. Mutta jos tuot omia kukkia joita jaat kukkakaupan edessä ihmisille, niin…

    Haade kirjoitti: (2.3.2012 20:17:39)
    Onko kukaan koskaan kuullut edes pohdittavan, että saako siellä rinteessä neuvoa vaimoaan/lastaan/frendiään?

    Eikös tällaisesta konfliktista ollu maininta tässä ketjussa?

    Eikö hyvät ’prot’ teidän kannattaisi treenata sitä svingiä ja pedakogiikkaa eikä käyttäytyä kuin lastentarhalaiset täällä juupas eipä keskustelussa.

    ts, en koskaan tule ottamaan sinulta yhtään tuntia. Kuva jonka annat itsestäsi täällä on suorastaan idioottimainen, olen pahoillani puolestasi.

    Nautitaan golfista, täällä Espanjassa saa aivan rauhassa käydä kavereiden / vaimon kanssa svingiä läpi ilman että joku ’pro’ itkee / mulkoilee siinä vieressä.

    Lorenzo

    Kylki kirjoitti: (2.3.2012 20:34:03)
    Mikähän oli ketjun kysymys ? Joko vastaus on löytynyt ?

    Jossain vaiheessa pohdittiin Ratto-lehteä. Kait tämä vieläkin sitä samaa, kait.

    TKJ

    Poodri Hoo kirjoitti: (2.3.2012 20:28:36)

    Haade kirjoitti: (2.3.2012 20:17:39)
    Täytyy ihmetellä …

    +1 ja kippis

    Voitais kesällä käydä heittämässä rundi, ja ottaa sen jälkeen tuopit tämän hienon debatin kunniaksi 🙂

    ts

    Haade kirjoitti: (2.3.2012 20:35:28)

    Juuri teidän kolmen, sinun erityisesti! Olet tekemässä sellaista antipropagantaa suomalaiselle golffillle tuolla, että joku voisi luulla sinun olevan golf maailman vastine Persujen Teuvo Hakkaraiselle, jonka Packalen epäili olleen troijan hevonen.

    Kerrotko vielä mikä se meidän asenne on, jota niin kovasti ihmettelet?

    TKJ

    ts kirjoitti: (2.3.2012 20:54:58)

    Haade kirjoitti: (2.3.2012 20:35:28)

    Juuri teidän kolmen, sinun erityisesti! Olet tekemässä sellaista antipropagantaa suomalaiselle golffillle tuolla, että joku voisi luulla sinun olevan golf maailman vastine Persujen Teuvo Hakkaraiselle, jonka Packalen epäili olleen troijan hevonen.

    Kerrotko vielä mikä se meidän asenne on, jota niin kovasti ihmettelet?

    Eiköhän tämä sun kysymyksesi ole hyvä esimerkki siitä! Luepa nämä vajaa 1400 ja mietipä sitä ihan rauhassa – EI MUUTA TÄLLÄ ERÄÄ, SINNE JA SINNE JA HEI HEI

    ts kirjoitti: (2.3.2012 20:54:58)

    Haade kirjoitti: (2.3.2012 20:35:28)

    Juuri teidän kolmen, sinun erityisesti! Olet tekemässä sellaista antipropagantaa suomalaiselle golffillle tuolla, että joku voisi luulla sinun olevan golf maailman vastine Persujen Teuvo Hakkaraiselle, jonka Packalen epäili olleen troijan hevonen.

    Kerrotko vielä mikä se meidän asenne on, jota niin kovasti ihmettelet?

    Mun mielestä ts:ää on syytä arvostaa kun tuo ammattikunnan näkemyksiä meille harrastajille tietoon! Oli keskustelun aiheet mitä hyvänsä, niin syytä ei ole puolin eikä toisin mennä asiattomuuksiin tai loukata ketään.

    Sen sijaan ihmettelen sitä, että yksikään golfkentän tj tai rangen omistaja ei ole näyttäytynyt. Pysyvät piilossa vaikka varmasti jotkut tätä keskustelua seuraavat. Tämäkin vahvistaa sopimusten ’herrasmies’ -luonnetta. Rangejen omistajat eivät myöskään halua karkottaa maksavia asiakkaita rangeilta tekemällä älyttömiä sääntöjä tai määräyyksiä. Eivätkä he halua myöskään muuttaa rangeja julkisista tiloista suljettuihin, kontrolloituhin tiloihin, jolloin tulot tippuvat.

    Haade kirjoitti: (2.3.2012 20:50:21)
    Voitais kesällä käydä heittämässä rundi, ja ottaa sen jälkeen tuopit tämän hienon debatin kunniaksi 🙂

    Sopii mainiosti, jos tälläinen vaimon hakk… eiku neuvojan seura sopii.

    TKJ

    Ulkomaille kirjoitti: (2.3.2012 21:02:08)

    ts kirjoitti: (2.3.2012 20:54:58)

    Haade kirjoitti: (2.3.2012 20:35:28)

    Juuri teidän kolmen, sinun erityisesti! Olet tekemässä sellaista antipropagantaa suomalaiselle golffillle tuolla, että joku voisi luulla sinun olevan golf maailman vastine Persujen Teuvo Hakkaraiselle, jonka Packalen epäili olleen troijan hevonen.

    Kerrotko vielä mikä se meidän asenne on, jota niin kovasti ihmettelet?

    Mun mielestä ts:ää on syytä arvostaa kun tuo ammattikunnan näkemyksiä meille harrastajille tietoon! Oli keskustelun aiheet mitä hyvänsä, niin syytä ei ole puolin eikä toisin mennä asiattomuuksiin tai loukata ketään.

    Sen sijaan ihmettelen sitä, että yksikään golfkentän tj tai rangen omistaja ei ole näyttäytynyt. Pysyvät piilossa vaikka varmasti jotkut tätä keskustelua seuraavat. Tämäkin vahvistaa sopimusten ’herrasmies’ -luonnetta. Rangejen omistajat eivät myöskään halua karkottaa maksavia asiakkaita rangeilta tekemällä älyttömiä sääntöjä tai määräyyksiä. Eivätkä he halua myöskään muuttaa rangeja julkisista tiloista suljettuihin, kontrolloituhin tiloihin, jolloin tulot tippuvat.

    Täsmälleen samaa mieltä jälleen kerran kanssasi ”Ulkomaille”!
    Jos meillä olisi lajikulttuuria, niin kyllähän tänne olisi tullut muita ja sanonut näille muutamalle, että nyt suu suppuun ja lakki käteen ja taakse poistu!

    Ja samassa toivottanut kaikki harrastajat nauttimaan rennosta golffista kaikille kentille hyvillä mielin, ilman että tarvii kenenkään edes pohtia tämän ketjun kysymystä! Neuvokaa toisianne ja nauttikaa!

    Olen itse biljardisalin omistaja ja olen tässä asiassa kyllä haaden linjoilla. Ajatellaan tilanne jossa minä olen kieltänyt opetuksen omissa tiloissa muilta kuin siihen luvan antaneilta henkilöilta.
    Sitten asiakas joka maksaa siitä että tulee minun pöydille pelaamaan neuvoo kaveriaan miten tämä pallo lyödään pussiin ja minä menen tästä huomauttamaan että näin ei saa tehdä ja kaveri ei minua usko. No ei ku poliisit paikalle ja selitän tilanteen… En usko että asiakas lähtee mihinkään vaan saan poliiseilta saarnan että ei kannata enää soitella tänne päin näillä asioilla…

    Ja ts on kyllä oiva ope ja kirjoittaja swingeistä. Itekkin olen saanut vallan loistavia neuvoja kyseiseltä nimimerkiltä. Kiitos siitä!:)

    Tämän kirjoitin jo joku aika sitten ja edelleenkään en ymmärrä miten joku luulee että voin tehdä minkälaisia sääntöjä tahansa omistamalleni liiketilalle kuin itse haluan. Kuluttajasuoja laki on aika vahva. Kun sinne joku tulee ja maksaa pelaamisesta niin totta kai siellä on säännöt joita noudatetaan mutta en minä voi heidän puheoikeuttaan rajoittaa. En voi heitä määrätä mistä saa puhua ja mistä ei. Jos he tekevät sitä toimintaa mistä he ovat maksaneet niin ei minulla ole oikeutta heitä ajaa pois. Näin se on oikeusvaltiossa

    Ja totta kai asia muuttuu jos joku tulee sinne harjoittamaan liiketoimintaa. En ymmärrä miksi tässä pitää sekoittaa päivän selviä asioita keskenään. Ja en varmaan lähe kaivamaan mitään lakipykäliä millekkään väittämälle. Jos joku haluaa kumota noi väittämät niin kaivatkoot ne itse.

    ts kirjoitti: (2.3.2012 20:54:58)

    Haade kirjoitti: (2.3.2012 20:35:28)

    Juuri teidän kolmen, sinun erityisesti! Olet tekemässä sellaista antipropagantaa suomalaiselle golffillle tuolla, että joku voisi luulla sinun olevan golf maailman vastine Persujen Teuvo Hakkaraiselle, jonka Packalen epäili olleen troijan hevonen.

    Kerrotko vielä mikä se meidän asenne on, jota niin kovasti ihmettelet?

    Tällaisiin tunteenpurkauksiin/trollauksin ei kannattane lähteä…
    Se, että joku pro on mukana keskustelussa, on erittäin harvinaista ja jopa kallisarvoista meille.

    En tiedä vastaavaa minkään harrastamani lajin keskusteluista. Mehän kaipaisimme enemmänkin heitä tänne??

    Se, että joku kutsuu keskustelijaa huonoksi prooksi sen takia, että tämä on täällä keskustelemassa ja esittämässä näkemyksiään, on surullista. Se tuhoaa niin harvinaisen ilmiön, jota ei millään voi korvata.

    TKJ

    Ulkomaille kirjoitti: (2.3.2012 21:02:08)

    ts kirjoitti: (2.3.2012 20:54:58)

    Haade kirjoitti: (2.3.2012 20:35:28)

    Juuri teidän kolmen, sinun erityisesti! Olet tekemässä sellaista antipropagantaa suomalaiselle golffillle tuolla, että joku voisi luulla sinun olevan golf maailman vastine Persujen Teuvo Hakkaraiselle, jonka Packalen epäili olleen troijan hevonen.

    Kerrotko vielä mikä se meidän asenne on, jota niin kovasti ihmettelet?

    Mun mielestä ts:ää on syytä arvostaa kun tuo ammattikunnan näkemyksiä meille harrastajille tietoon! Oli keskustelun aiheet mitä hyvänsä, niin syytä ei ole puolin eikä toisin mennä asiattomuuksiin tai loukata ketään.

    Sen sijaan ihmettelen sitä, että yksikään golfkentän tj tai rangen omistaja ei ole näyttäytynyt. Pysyvät piilossa vaikka varmasti jotkut tätä keskustelua seuraavat. Tämäkin vahvistaa sopimusten ’herrasmies’ -luonnetta. Rangejen omistajat eivät myöskään halua karkottaa maksavia asiakkaita rangeilta tekemällä älyttömiä sääntöjä tai määräyyksiä. Eivätkä he halua myöskään muuttaa rangeja julkisista tiloista suljettuihin, kontrolloituhin tiloihin, jolloin tulot tippuvat.

    Taisinkin ymmärtää viestisi osin väärin ”ulkomaille”… Sorry, my mistake! Olin samaa mieltä tuosta loppuosasta!

    Ulkomaille kirjoitti: (2.3.2012 21:02:08)
    Sen sijaan ihmettelen sitä, että yksikään golfkentän tj tai rangen omistaja ei ole näyttäytynyt. Pysyvät piilossa vaikka varmasti jotkut tätä keskustelua seuraavat.

    Siihen on varmasti monia syitä. Yksi on se, ettei haluta ottaa riskiä. Toisin sanoen:
    En minäkään saa keskustella työasioistani ulkopuolisten kanssa. Se on sopimuksella kiellettyä. Ja vaikka sitä sopimusta ei olisi, niin silti kynnys kirjoittaa aiheesta/työstäni olisi korkea. Moni on työnsä menettänyt kirjoitettuaan siitä…

    TKJ

    oku9 kirjoitti: (2.3.2012 21:07:57)
    Olen itse biljardisalin omistaja ja olen tässä asiassa kyllä haaden linjoilla. Ajatellaan tilanne jossa minä olen kieltänyt opetuksen omissa tiloissa muilta kuin siihen luvan antaneilta henkilöilta.
    Sitten asiakas joka maksaa siitä että tulee minun pöydille pelaamaan neuvoo kaveriaan miten tämä pallo lyödään pussiin ja minä menen tästä huomauttamaan että näin ei saa tehdä ja kaveri ei minua usko. No ei ku poliisit paikalle ja selitän tilanteen… En usko että asiakas lähtee mihinkään vaan saan poliiseilta saarnan että ei kannata enää soitella tänne päin näillä asioilla…

    Ja ts on kyllä oiva ope ja kirjoittaja swingeistä. Itekkin olen saanut vallan loistavia neuvoja kyseiseltä nimimerkiltä. Kiitos siitä!:)

    Tämän kirjoitin jo joku aika sitten ja edelleenkään en ymmärrä miten joku luulee että voin tehdä minkälaisia sääntöjä tahansa omistamalleni liiketilalle kuin itse haluan. Kuluttajasuoja laki on aika vahva. Kun sinne joku tulee ja maksaa pelaamisesta niin totta kai siellä on säännöt joita noudatetaan mutta en minä voi heidän puheoikeuttaan rajoittaa. En voi heitä määrätä mistä saa puhua ja mistä ei. Jos he tekevät sitä toimintaa mistä he ovat maksaneet niin ei minulla ole oikeutta heitä ajaa pois. Näin se on oikeusvaltiossa

    Ja totta kai asia muuttuu jos joku tulee sinne harjoittamaan liiketoimintaa. En ymmärrä miksi tässä pitää sekoittaa päivän selviä asioita keskenään. Ja en varmaan lähe kaivamaan mitään lakipykäliä millekkään väittämälle. Jos joku haluaa kumota noi väittämät niin kaivatkoot ne itse.

    Juuri näin! Tämähän on loppujen lopuksi aika yksinkertainen ja selvä asia, jos on vähänkään halua ymmärtää asiaa.

    Onnea bilissalin pidolle, on meinaan hieno laji sekin!

    Haade kirjoitti: (2.3.2012 21:12:27)

    Ulkomaille kirjoitti: (2.3.2012 21:02:08)

    ts kirjoitti: (2.3.2012 20:54:58)

    Haade kirjoitti: (2.3.2012 20:35:28)

    Juuri teidän kolmen, sinun erityisesti! Olet tekemässä sellaista antipropagantaa suomalaiselle golffillle tuolla, että joku voisi luulla sinun olevan golf maailman vastine Persujen Teuvo Hakkaraiselle, jonka Packalen epäili olleen troijan hevonen.

    Kerrotko vielä mikä se meidän asenne on, jota niin kovasti ihmettelet?

    Mun mielestä ts:ää on syytä arvostaa kun tuo ammattikunnan näkemyksiä meille harrastajille tietoon! Oli keskustelun aiheet mitä hyvänsä, niin syytä ei ole puolin eikä toisin mennä asiattomuuksiin tai loukata ketään.

    Sen sijaan ihmettelen sitä, että yksikään golfkentän tj tai rangen omistaja ei ole näyttäytynyt. Pysyvät piilossa vaikka varmasti jotkut tätä keskustelua seuraavat. Tämäkin vahvistaa sopimusten ’herrasmies’ -luonnetta. Rangejen omistajat eivät myöskään halua karkottaa maksavia asiakkaita rangeilta tekemällä älyttömiä sääntöjä tai määräyyksiä. Eivätkä he halua myöskään muuttaa rangeja julkisista tiloista suljettuihin, kontrolloituhin tiloihin, jolloin tulot tippuvat.

    Taisinkin ymmärtää viestisi osin väärin ”ulkomaille”… Sorry, my mistake! Olin samaa mieltä tuosta loppuosasta!

    Toivottavasti myös alkuosasta päästään hyvään yhteisymmärrykseen – eihän kenenkään etu ole liian vakava ’vastakkainasettelu’. Lisäksi korostaisin sitä, että arvosta sitä että ts esiintyy omalla nimellään ja uskaltaa ajaa omia aatteitaan.

    Se mikä on totuus ja lain kirjain, on sitten jotain ihan muuta, niinkuin on nähty. Yhtä lailla voisimme kysyä, miksi kukaan muu pro ei uskalla astua esiin tai jopa julkaista tämmöistä salamyhkäistä range sopimusta. Kun sopimus tuodaan julki, voisimme alkaa siihen toden teolla asiantuntijoiden avulla perehtymään.

    oku9 kirjoitti: (2.3.2012 21:07:57)
    Olen itse biljardisalin omistaja ja olen tässä asiassa kyllä haaden linjoilla. Ajatellaan tilanne jossa minä olen kieltänyt opetuksen omissa tiloissa muilta kuin siihen luvan antaneilta henkilöilta.
    Sitten asiakas joka maksaa siitä että tulee minun pöydille pelaamaan neuvoo kaveriaan miten tämä pallo lyödään pussiin ja minä menen tästä huomauttamaan että näin ei saa tehdä ja kaveri ei minua usko.

    Jos elantosi olisikin se opettaminen eikä pöytien vuokraaminen, niin voisit nähdä tilanteen toisin, eikös?
    Ja siis kyse ei ole yksittäisestä neuvosta vaan se neuvominen jatkuu koko tunnin… eri asia?

    Itse asia ei yhtään etene mutta yksi jos toinenkin kirjoittaja kompromenttoi itsensä täällä jatkamalla tätä typerää inttämistä.

    Katsokaa sivistyssanakirjasta mitä tarkoittaa ’kompromenttoida’.

    ristiveto kirjoitti: (2.3.2012 21:19:16)

    oku9 kirjoitti: (2.3.2012 21:07:57)
    Olen itse biljardisalin omistaja ja olen tässä asiassa kyllä haaden linjoilla. Ajatellaan tilanne jossa minä olen kieltänyt opetuksen omissa tiloissa muilta kuin siihen luvan antaneilta henkilöilta.
    Sitten asiakas joka maksaa siitä että tulee minun pöydille pelaamaan neuvoo kaveriaan miten tämä pallo lyödään pussiin ja minä menen tästä huomauttamaan että näin ei saa tehdä ja kaveri ei minua usko.

    Jos elantosi olisikin se opettaminen eikä pöytien vuokraaminen, niin voisit nähdä tilanteen toisin, eikös?
    Ja siis kyse ei ole yksittäisestä neuvosta vaan se neuvominen jatkuu koko tunnin… eri asia?

    Vaikea tässäkään nähdä että kielloilla tai sääntelyllä asia edistyisi. Kiellolla saataisi staga otsaan parille uudelle bilispelaajalle. Tuskin maksettua opetustakaan lähtevät sitten ihan heti ottamaan. Opettajan etu on se, että ihmiset harjoittelevat keskenään ja sitä kautta laji voi mennä eteenpäin ja innokkaimmat sitten ottavat ammattiapua ongelmiinsa.

    Haade kirjoitti: (2.3.2012 21:12:27)

    Ulkomaille kirjoitti: (2.3.2012 21:02:08)

    ts kirjoitti: (2.3.2012 20:54:58)

    Haade kirjoitti: (2.3.2012 20:35:28)

    Juuri teidän kolmen, sinun erityisesti! Olet tekemässä sellaista antipropagantaa suomalaiselle golffillle tuolla, että joku voisi luulla sinun olevan golf maailman vastine Persujen Teuvo Hakkaraiselle, jonka Packalen epäili olleen troijan hevonen.

    Kerrotko vielä mikä se meidän asenne on, jota niin kovasti ihmettelet?

    Mun mielestä ts:ää on syytä arvostaa kun tuo ammattikunnan näkemyksiä meille harrastajille tietoon! Oli keskustelun aiheet mitä hyvänsä, niin syytä ei ole puolin eikä toisin mennä asiattomuuksiin tai loukata ketään.

    Sen sijaan ihmettelen sitä, että yksikään golfkentän tj tai rangen omistaja ei ole näyttäytynyt. Pysyvät piilossa vaikka varmasti jotkut tätä keskustelua seuraavat. Tämäkin vahvistaa sopimusten ’herrasmies’ -luonnetta. Rangejen omistajat eivät myöskään halua karkottaa maksavia asiakkaita rangeilta tekemällä älyttömiä sääntöjä tai määräyyksiä. Eivätkä he halua myöskään muuttaa rangeja julkisista tiloista suljettuihin, kontrolloituhin tiloihin, jolloin tulot tippuvat.

    Taisinkin ymmärtää viestisi osin väärin ”ulkomaille”… Sorry, my mistake! Olin samaa mieltä tuosta loppuosasta!

    Haluaisin Haade myös painottaa sitä, että tästä varsinaisesta aiheesta olemme täysin samaa mieltä ja ole tyytyväinen siitä että olemme saaneet totuuden kaivettua esiin ja se on saatu jaettua myös tulevien harrastajien tietoon.

    TKJ

    Ulkomaille kirjoitti: (2.3.2012 21:18:11)

    Haade kirjoitti: (2.3.2012 21:12:27)

    Ulkomaille kirjoitti: (2.3.2012 21:02:08)

    ts kirjoitti: (2.3.2012 20:54:58)

    Haade kirjoitti: (2.3.2012 20:35:28)

    Mun mielestä ts:ää on syytä arvostaa kun tuo ammattikunnan näkemyksiä meille harrastajille tietoon! Oli keskustelun aiheet mitä hyvänsä, niin syytä ei ole puolin eikä toisin mennä asiattomuuksiin tai loukata ketään.

    .

    !

    Toivottavasti myös alkuosasta päästään hyvään yhteisymmärrykseen – eihän kenenkään etu ole liian vakava ’vastakkainasettelu’. Lisäksi korostaisin sitä, että arvosta sitä että ts esiintyy omalla nimellään ja uskaltaa ajaa omia aatteitaan.

    Se mikä on totuus ja lain kirjain, on sitten jotain ihan muuta, niinkuin on nähty. Yhtä lailla voisimme kysyä, miksi kukaan muu pro ei uskalla astua esiin tai jopa julkaista tämmöistä salamyhkäistä range sopimusta. Kun sopimus tuodaan julki, voisimme alkaa siihen toden teolla asiantuntijoiden avulla perehtymään.

    Ulkomaille,

    Onhan se loistavaa, että prot tuovat näkemyksiään esille, mutta jos oikeasti asenne ja ymmärryskyky on sitä, mitä ts on esittänyt, niin eihän siitä mitään hyvää seuraa golffille!

    Lainaan tätä yhtä viestiä , jonka Espanjan kaveri laittoi sivusta seuranneena:
    ”Eikö hyvät ’prot’ teidän kannattaisi treenata sitä svingiä ja pedakogiikkaa eikä käyttäytyä kuin lastentarhalaiset täällä juupas eipä keskustelussa.

    ts, en koskaan tule ottamaan sinulta yhtään tuntia. Kuva jonka annat itsestäsi täällä on suorastaan idioottimainen, olen pahoillani puolestasi.

    Nautitaan golfista, täällä Espanjassa saa aivan rauhassa käydä kavereiden / vaimon kanssa svingiä läpi ilman että joku ’pro’ itkee / mulkoilee siinä vieressä.

    Lorenzo”

    Niin eihän tämä golffia palvelu millään lailla.

    Edelleen tuo laskettulerinne case on täysin relevantti – ei hiihdonopettajille tulisi mieleenkään mennä kuittailemaan kumppaniaan neuvovaa harrastajaa, vaikka ne neuvot olisi jostain aivan pebasta.

    Tämä koko ketju on niin absurdi, että ihan kuin eläisi jossain Kafkan romaanissa. Vastauksen tulisi olla jokaiselle itsestään selvä – neuvokaa ja innostakaa toisianne lajiin.

    Mitä enemmän porukkaa saadaan lajista innostumaan, sitä paremmin voivat kaikki ketjun osapuolet. Sinun kirjoituksia olen arvostanut tässä ketjussa hyvinkin paljon, kautta linjan.

    ts

    Haade kirjoitti: (2.3.2012 21:01:20)

    ts kirjoitti: (2.3.2012 20:54:58)

    Haade kirjoitti: (2.3.2012 20:35:28)

    Juuri teidän kolmen, sinun erityisesti! Olet tekemässä sellaista antipropagantaa suomalaiselle golffillle tuolla, että joku voisi luulla sinun olevan golf maailman vastine Persujen Teuvo Hakkaraiselle, jonka Packalen epäili olleen troijan hevonen.

    Kerrotko vielä mikä se meidän asenne on, jota niin kovasti ihmettelet?

    Eiköhän tämä sun kysymyksesi ole hyvä esimerkki siitä! Luepa nämä vajaa 1400 ja mietipä sitä ihan rauhassa – EI MUUTA TÄLLÄ ERÄÄ, SINNE JA SINNE JA HEI HEI

    Jos sä kerrot mun asenteessa tämän asian suhteen, ja muidenkin proiden, olevan jotain pielessä, niin kai vähintään kohtuullista olis sen verran täsmentää, että mitä tuossa asenteessa tarkoitat ja mikä siinä on pielessä.

Esillä 25 viestiä, 1,376 - 1,400 (kaikkiaan 1,979)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #444203 kohteessaPRON OIKEUS OPETTAA

Etusivu Foorumit Yleistä PRON OIKEUS OPETTAA