Aihe: Pomputtelu - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Pomputtelu

Etusivu Foorumit Yleistä Pomputtelu

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

ONKo joku kokeillut pomputella golf palloa golfmailalla. Hankalaa ja raskasta se on.Itse pystyn pomputtamaan joku 200. Keräisin tänne tietoa ennätyksistä.

Millä mailalla ja miten tarkoitat?

Eero Hentula kirjoitti: (6.9.2007 13:38:43)
    Hankalaa ja raskasta se on.Itse pystyn pomputtamaan joku 200.

Loppuuko voimat, kärsivällisyys vai herpaantuuko keskittyminen tuossa vaiheessa?

Tää on vähän samanlaista, kun jalkapallolla pompottelu. Pikku treenaamisella tulee niin ’hyväksi’, että suoritukset päättyvät lopulta väsymykseen. Eikä se kovin raskasta ole, kunhan on oikeat otteet 😉 lw/ws:llä on joskus tullut pompoteltua ’loputtomasti’. Simppeli pompottelu kävi äkkiä tylsäksi, joten suosittelen pikku muunnelmia, jossa palloa pitää pompottaa esim. kasin mallista rataa jalkojen ympäri ja sekaan joku päänkorkuinen nosto.
    Hyvää välineiden ’hallintaa’ pompottelukin kehittää, joten kyllä sitä kannattaa harjoitella.

Mä teen yleensä rangella yhden harjoitussvingin NÄIN ja lähden pelaamaan. Reikäpeleissa jäätävä kikka, jos vastustaja sattuu olemaan rangella vieressä..

Kyllä tää on parempi, vastustaja nauraa ittensä kipeeksi ja vedet silmillä on paha lyödä
    tälleen

Jamasa, ihana linkki…
    Olen nyt täysi-ikäisenä naishenkilönä ajatellut opetella mailapomputtelun. En edes kehtaa kertoa kuinka vähän tällä hetkellä osaan. Mutta ensi talven tavoite on ajateltu ja tarvittaessa pyydän vielä siihen opastusta….
    ps ihailen kaikkia jotka pystyvät leikkimään golfpallolla huolettomasti – > siinä on se olennainen juttu eli pallon ja golfarin suhde:-)

Anna anteeksi ms wedge, mutta jätä mailapomputtelu meidän miesten huoleksi. Sinä voisit keskittyä aivan toisenlaisten pallojen (geishapallot) kesyttämiseen, niiden parissa varmasti viihdyt paremmin, kuin aitojen golf-pallojen parissa

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #473651 kohteessaPomputtelu

Etusivu Foorumit Yleistä Pomputtelu