Aihe: Pitäkää fooruminne - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Pitäkää fooruminne

Etusivu Foorumit Yleistä Pitäkää fooruminne

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 100)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Olen ollut täällä mukana muutaman vuoden ja nähnyt tämän palstan muuttuvan ’örveltämiseksi’. Joukoon on tullut kirjoittajia, jotka kirjoittavat mitä sattuu – osa tarkoituksella ja osa tietämättään. Osalle kirjoittajista sisäinen sensori ei mielen kiihkossa kerro todellisuutta ja moderaattorikaan ei ota asiaan riittävästi kantaa. Jutut ovat sitten sen näköisiä
    Aikaisemmin viittasin näihin GP:n keskusteluketjuihin kaveripiirissäni – enää en halua puhua edes lukeneeni näitä. Toivorikkaasti, kaiholla ja odottavalla mielellä väliin palaan tarkistamaan palstaa, että olisiko täällä jotain sellaista mitä täällä aikaisemmin oli.

Mä en oo suuttunu, mä voin vielä leikkiä teidän kanssa tällä hiekkalaatikolla.

Chip Greenside kirjoitti: (9.11.2007 10:38:39)

Jännää kun kausi on ohi kaikki jättää forumin ja vielä vihaisena…tai siis aika moni.

Kuka se kyselikään, että mitä ne Jukan kaikki erikoislyönnit olivatkaan…ja aikoi tehdä aiheesta kirjan ?

Olisiko se enemmän Monty Python henkinen vai aito sankaritarina uskomattomasta golfpersoonasta..he heh ?

Ainakin aika uskomattoman tarinan niistä sais parsittua jos 15 vuoden ajalta ottais kaikki mun ja muiden erikoislyönnit ja kokoais ne yhteen kisaan mukamas…ja kisan kuviteltuina sankareina olis oikeita näyttelijöitä….vai eikö ?

Funtsi Aplelin erikoislyönti itsetehdyillä katajamailoilla takaperin puun yli ja suoraan kuppiin ? Pelaajana olis vaikka Jesper Parnevikia näyttelevä Pirkka Pekka Petelius !

Tämähän vois hakata Caddyshackin mennen tullen ? Tai ainakin olla lähes yhtä legendaarinen.

Voisko tätä ei ammattilaisten asiallista ohjausta kohdannutta ’häirintää’ tällä saitilla käsitellä näin ?

Rakentavasti erinomaisen golfin asialla.

t. Jukka T / Oulu

PS: Jamasa löysin toissapäivänä 20 palloa kierrettyäni takaysin…joista 3 oli samanlaista oranssia Callyä joita lähetit mulle lukijalahjana viimevuonna. Pidä taukoa sen olet ansainnut varmasti.

double-eagle kirjoitti: (9.11.2007 11:34:46)

Voisko tätä ei ammattilaisten asiallista ohjausta kohdannutta ’häirintää’ tällä saitilla käsitellä näin ?

Piti kyllä sanoa vain …ammattilaisten…ei tuli vahingossa.

ts

Jännää kun kausi on ohi kaikki jättää forumin ja vielä vihaisena…tai siis aika moni.

Siis etkö vieläkään ymmärrä? Ei tällä ole kauden loppumisen kanssa mitään tekemistä. Sinun ja muutaman muun touhut siihen ovat syynä.

ts kirjoitti: (8.11.2007 21:48:09)
    … Minäkin olen saanut riittävästi kuulla jakamieni swingiajatusten olevan oman egon pönkittämistä. Sitähän ne varmasti ovat olleet, eikä missään tapauksessa halua herättää mielenkiintoa swingin ymmärtämiseen ja sen erottamiseen siitä mitä on oletettu sen olevan. …

Näiden ajatusten jakamisen loppuminen on ikävä asia. Itse näkisin että teeässän mystisiksi koetut kommentit ovat kuitenkin ajaneet lukijalle pitkässä juoksussa hyödyllisempää tarkoitusperää elikkäs ”Aattelepa ite!”. Negatiivinen suhtautuminen hänen kommentteihin on ollut vallalla jo pitkään, kauan ennen viime aikojen kaaosta. Ihmettelen että ts on näinkin pitkää jaksanut foorumilla swingiin paneutua. Kiitos tästä kuulunee muutamille kirjoittajille joilla on ollut vastaanotin päällä mm. Scoopilla.

Tämähän vois hakata Caddyshackin mennen tullen ?

Eikö sulla ole mitään häpyä?

Funtsi Aplelin erikoislyönti itsetehdyillä katajamailoilla takaperin puun yli ja suoraan kuppiin ? Pelaajana olis vaikka Jesper Parnevikia näyttelevä Pirkka Pekka Petelius !

Juu mää mietin. Ja mieleen tuli ihastuttava Lasse Åbergin elokuva Den Ofrivillige Golfaren, jossa lopussa Stig-Helmer Olsson (Åberg itse) lyö pallon kuorma-auton lavalta hiekkakasasta kippoon ja tietysti voittaa Bruno Anderhagen Skotlannin TV:n suorana televisioimassa lyöntipelikisassa. Noin 130 lyönnin tuloksella.

Siinä elokuvassa muuten keksitään plane ja ymmärrysrengas. tjsp.

IMDB muutoin antaa käsikirjoituksesta krediittejä itselleen P.G. Wodehouselle, joten eiköhän tuo leffa pohjaudu hänen mainioihin kirjoituksiinsa.

Ei nykyisessä tilanteessa tarvitse tehdä erikseen näyttävää poistumista. Kirjoittaminen golfista loppuu luonnostaan kun täällä ei ole yhtään golf-aiheista ketjua. Tällä hetkellä aktiivisia taitaa olla tasan yksi, muut ovat tätä bs:ää.
    Jos tämä meno jatkuu niin voi olla vaikeaa saada ensi kesänä kunnon kisaa pystyyn. Vakiporukka häipyy enkä usko että näistä uusista löytyy henkeä ilmaantua oikeana persoonana paikalle 🙁

ts

Parti PersiMonni kirjoitti: (9.11.2007 12:07:44)
    Ei nykyisessä tilanteessa tarvitse tehdä erikseen näyttävää poistumista. (

Ei ainakaan osaltani tuo ’näyttävä poistuminen’ ole mikään itsetarkoitus. Enemmän siinä on kyse viestistä: ’Tämä touhu tällaisena riittää. Jos asia korjaantuu….’

Näitä kun riittävän monta tähän tulee, on ylläpidon pakko ryhtyä toimiin, jos tahtovat forumin pysyvän hengissä.

Vai onko peräti jo ryhdytty???

ts kirjoitti: (9.11.2007 11:43:03)

Siis etkö vieläkään ymmärrä? Ei tällä ole kauden loppumisen kanssa mitään tekemistä. Sinun ja muutaman muun touhut siihen ovat syynä.

Ajoitus on kuitenkin aika…erikoinen.

Jaah..no otetaanpa sitten opiksi…kun kerran siellä päässä on huumorintaju täysin 0:ssa.

Jos tämä meno jatkuu niin voi olla vaikeaa saada ensi kesänä kunnon kisaa pystyyn. Vakiporukka häipyy enkä usko että näistä uusista löytyy henkeä ilmaantua oikeana persoonana paikalle 🙁

Pidetään ensi kesänä kisa Virpiniemessä. Saadaan me ainakin yksi flight kasaan 🙂

Mä taidan myös feidaantua näistä kuvioista tai ainakin pitää pitkähkön breikin. Soon moro.

Nimetön

Joo mullekin riitti, pitäkää tunkkinne!

Zaude!

Allekirjoittanut lupasi jo kaksi kuukautta sitten poissa pysyä pois tältä foorumilta. Eli lakko jatkuu edelleen. Toivottavasti joku/jotkut ymmärtää katsoa nyt peiliin.

Mika Hekkanen kirjoitti: (9.11.2007 13:02:58)

Pidetään ensi kesänä kisa Virpiniemessä. Saadaan me ainakin yksi flight kasaan 🙂

Minä kannatan tätä. Olisi todella nautinto nähdä fukke, ts, xxl, lavis, kl jne. muut itsevarmat suunpieksijät tosimiesten kentällä näyttämässä mihin todella pystyvät. 🙂

double-eagle kirjoitti: (9.11.2007 15:22:24)

Minä kannatan tätä. Olisi todella nautinto nähdä fukke, ts, xxl, lavis, kl jne. muut itsevarmat suunpieksijät tosimiesten kentällä näyttämässä mihin todella pystyvät. 🙂

Koska en ole ko. kenttää vielä pelannut, haluaisin kysyä mikä tekee Virpiniemestä tosimiesten kentän? Tämä EI OLE kettuilua, vaan kysyn puhtaasta mielenkiinnosta.

Joo, mä lähden kanssa

varapallo kirjoitti: (9.11.2007 15:30:10)
    Joo, mä lähden kanssa

ja minä myös

Itselläni ei ole kokemusta keskustelupalstoilta poistumisesta enkä siksi tiedä, mikä tähän liittyvä kutyymi oikein on. Saako kirjoittamisen tai lukemisen lopettaa ilman kirjallista etukäteisilmoitusta ja liittykö tähän jokin irtisanomisaika?

Täytyykö asiaa jotenkin perustella? Onko ilmoitus sitova vai voiko sen myöhemmin peruuttaa ilman, että tekee itsestään naurunalaisen? Näköjään jotkut käyvät välillä myös ilmoittamassa, että eivät edelleenkään lue tai kirjoita palstalle – kuinka usein tällainen ilmoitus tulisi tehdä?

Itse en ole jättämässä uppoavaa laivaa, mutta jos näitä irtisanomisilmoituksia on jatkossa vielä tulossa, luonnostelin oheisen malli-ilmoituksen, joka on vapaasti käytettävissä soveltuvin osin:

”Nyt kun kerran lähden en enää ikinä tule takaisin ja siitä saatte niin että tuntuu ja vieläpä saatte nähdä ja katua ja kärsiä kun ette minua uskoneet ja se on teille kaikille ihan oikein kun ette edes ymmärrä minkä [golfarin] [koomikon] [neron] [ulkomaankirjeenvaihtajan] [golfasiantuntijan] [leppoisan tarinankertojan] minussa menetätte.”

ts

Mun työn jälkiä voit seurata kyllä aika hyvin ’tosimiesten kentillä’ lähes viikoittain. Sitä mä en ymmärrä miten helvatissa Virpiniemi ja mun pelaaminen tohon asiaan liittyy…

Mutta Jukka… sä et edelleenkään tajua Golfista yhtään mitään, ja mä ihmettelen miten tyhmä pitää olla jatkaessaan noita juttuja kun on jo lähes syytetty koko forumin tappamisesta

HERÄÄ PERKELE!!!!!!!

kupolaattori kirjoitti: (9.11.2007 15:26:30)

Koska en ole ko. kenttää vielä pelannut, haluaisin kysyä mikä tekee Virpiniemestä tosimiesten kentän? Tämä EI OLE kettuilua, vaan kysyn puhtaasta mielenkiinnosta.

Saanko vastata tähän vai aiheuttaako se jälleen boikotin uhan tai fukken, ts:n, kl:n, xxl:n, jamasan ja muiden loppumattoman valitusvirren ?

double-eagle kirjoitti: (9.11.2007 15:39:03)

kupolaattori kirjoitti: (9.11.2007 15:26:30)

Saanko vastata tähän vai aiheuttaako se jälleen boikotin uhan tai fukken, ts:n, kl:n, xxl:n, jamasan ja muiden loppumattoman valitusvirren ?

Kun tuossa katsoo viestistäsi kaksi minuuttia ajassa taaksepäin, niin ilmeisestikkään et saa vastata.

Diletantti kirjoitti: (9.11.2007 15:34:47)
    Näköjään jotkut käyvät välillä myös ilmoittamassa, että eivät edelleenkään lue tai kirjoita palstalle – kuinka usein tällainen ilmoitus tulisi tehdä?

Itse en ole jättämässä uppoavaa laivaa, mutta …

Jotkut urpot ilmoittavat jopa siitä, että eivät ole poistumassa mihinkään.

toinen varapallo kirjoitti: (9.11.2007 16:18:17)

Diletantti kirjoitti: (9.11.2007 15:34:47)
    Näköjään jotkut käyvät välillä myös ilmoittamassa, että eivät edelleenkään lue tai kirjoita palstalle – kuinka usein tällainen ilmoitus tulisi tehdä?

Itse en ole jättämässä uppoavaa laivaa, mutta …

Jotkut urpot ilmoittavat jopa siitä, että eivät ole poistumassa mihinkään.

Kohtuullisen lyhytaikainen oli tuo sinun poistumisesi – ihan ei ehtinyt ikävä vielä tulla.

Eikö tämän skutsiin menneen sohaisusi jälkeen kannattaisi laitaa peliin vielä kolmas varapallo? Tämän varalta ei liene tarvetta huutaa forea, kun eivät nuo aiemmatkaan tunnu kovin lähelle osuvan.

Ihmettelen enää missä on punish the plastic? Odottaisin hänen pikimmiten keskeyttävän näyttävän poistumisensa ja saapuvan kertomaan, kuinka hän nauraa vatsa kippurassa variksen makoisalle jutulle?

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 100)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #471206 kohteessaPitäkää fooruminne

Etusivu Foorumit Yleistä Pitäkää fooruminne