Aihe: Pitäkää fooruminne - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Pitäkää fooruminne

Etusivu Foorumit Yleistä Pitäkää fooruminne

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 100)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tosin ei hiekkalaatikko yhtä miestä kaipaa. Katotaan jos tästä paikasta joskus tulisi taas järkevämpi, ehkä vois taas tehdä paluun. Kiitos ja näkemiin.

Jamasa Lupe kirjoitti: (8.11.2007 21:20:11)
    Tosin ei hiekkalaatikko yhtä miestä kaipaa. Katotaan jos tästä paikasta joskus tulisi taas järkevämpi, ehkä vois taas tehdä paluun.

Kiitos ja näkemiin.

Takaisin! Et Mene minnekkään TÄMÄ ON KÄSKY! ETTEKÖ KUULE VAI ETTEKÖ YMMÄRRÄ!

Ei jumalauta kaikkia vanhoja voi menettää ja suututtaa, tehkää jotain muutkin!

Tosin ei hiekkalaatikko yhtä miestä kaipaa. Katotaan jos tästä paikasta joskus tulisi taas järkevämpi, ehkä vois taas tehdä paluun.

Kiitos ja näkemiin.

Tuntuu tämä foorumin touhu menevän sykleittäin. Pari vuotta sitten pidin myös vajaan vuoden tauon kun ei ollut enää touhussa mitään järkeä. Nyt poistuu meikäläisenkin bookmarkseista tämä sivu. Katellaan sitten jos tännekin saataisiin jonkin näköinen moderointi + jos joskus olisi jopa jotain kiinnostavia ketjuja.

No tuonne swingiketjuun vielä yhden videon postaan kun olen viikonloppuna testaillut Scoopin vinkkejä.

januz kirjoitti: (8.11.2007 21:36:39)

Kiitos ja näkemiin.

Tuntuu tämä foorumin touhu menevän sykleittäin. Pari vuotta sitten pidin myös vajaan vuoden tauon kun ei ollut enää touhussa mitään järkeä. Nyt poistuu meikäläisenkin bookmarkseista tämä sivu. Katellaan sitten jos tännekin saataisiin jonkin näköinen moderointi + jos joskus olisi jopa jotain kiinnostavia ketjuja.

No tuonne swingiketjuun vielä yhden videon postaan kun olen viikonloppuna testaillut Scoopin vinkkejä.

ÄLÄ anna januz pahan voittaa, taistele!. Enää en kirjoittele leikilläni.

Kiitos ja näkemiin.

Yhdyn edelliseen puhujaan.

ts

Näin se menee.

Minäkin olen saanut riittävästi kuulla jakamieni swingiajatusten olevan oman egon pönkittämistä. Sitähän ne varmasti ovat olleet, eikä missään tapauksessa halua herättää mielenkiintoa swingin ymmärtämiseen ja sen erottamiseen siitä mitä on oletettu sen olevan.

Viime ajat on sitten menneet siihen kun on koittanut saada (ehkäpä väärinkin) palstaa ainakin asiapitoisten ketjujen osalta johonkin kuosiin. Ei siitäkään mitään tullut kiitos muutaman älykön, jotka ovat tappamassa Suomen ainoan aktiivisen Golfforumin ja muuttamassa sen pentujen temmellysekntäksi.

Voipi olla, että jotain älytöntä johonkin tulee edelleen heiteltyä, mutta muuten riittää.

Pahoitteluni Samin ja Teemun (ja tietty koko golfpisteen) suuntaan, mutta tiedän, että nyt poistuu paljon kirjoittajia… ja sen myötä lukijoita.

Tuskin tässä kenenkään tarttee marttyyriksi ryhtyä. Minusta – enemmän sivusta seuranneena -pahimmat ylilyönnit tulivat pieneltä ’eliittiporukalta’ toisten nimimerkkien kusipäiksi, paskoiksi, pässeiksi haukkuminen ym. halventaminen, mitä kyllä kovasti paljon ihmettelin ja jota en suurissa määrin aiemmin ollut huomannut.

tauko paikallaan (joillekin). on täällä ennenkin hiljaisia jaksoja ollut

En ole yhtä dramaattinen kuin nuo pari muuta enkä isoon ääneen julista jättäväni tätä palstaa. Mutta päivä päivältä on vähemmän mielenkiintoa jakaa ajatuksiani tämän foorumin kautta. Tiedähäntä vaikka tästä tulisi foorumille ryhtiliike ja mielenkiinto palaisi edes osittain. Mutta tällainen ristiinpissaamisfoorumi ei jaksa kiinnostaa pätkän vertaa.

Toki muistan vähintäänkin aina silloin tällöin muistuttaa foorumin lukijoita Mailapajan olemassaolosta.

Niin, kyllä palstan voi jättää julistamattakin, sniif

Eikö nyt mennä jo liiallisuuksiin ’Kiristyksen’ puolelle, että vanhimmat ja tärkeämmät kirjoittajat lähtee, ja saa täten näytettyä ylläpidolle että ’On aika siivota pöytä’.

Tosin näin lapsellisiksi en teitä luullut.

Koska olen ’Typerä’ yritän teitä estää lähtemästä! Omatkin avaamani ketjut on on nimittäin menneet vituiksi heti muutaman ensimmäisen vastauksen jälkeen.

ts

Anttu kirjoitti: (8.11.2007 21:55:50)
    Tuskin tässä kenenkään tarttee marttyyriksi ryhtyä. Minusta – enemmän sivusta seuranneena -pahimmat ylilyönnit tulivat pieneltä ’eliittiporukalta’ toisten nimimerkkien kusipäiksi, paskoiksi, pässeiksi haukkuminen ym. halventaminen, mitä kyllä kovasti paljon ihmettelin ja jota en suurissa määrin aiemmin ollut huomannut.

tauko paikallaan (joillekin). on täällä ennenkin hiljaisia jaksoja ollut

Täytyy vaan todeta, että tuo alkoi kun oli noin 8767393 kertaa koitettu kyseiselle henkilölle asiasta huomauttaa. Eli ei kovin herkästi karannut tuolle linjalle…

Foorumin ongelma on viime aikoina ollut se että täällä ei enää keskustella. Täällä tuhotaan (useat) keskusteluketjut tyhjänpäiväisellä huutamisella, jota tehostetaan varmuuden vuoksi useilla peräkkäisillä postauksilla. Jo muutaman jaarittelijan myötä keskustelusta muodostuu bulkkia, jonka jyvälle on vaikea päästä ja josta edelleen muodostuu turhautumia.

Kaikki ao. postaajat eivät suinkaan ole ilkeitä, ainoastaan yli-innokkaita ja samalla harjaantumattomia ilmaisemaan itseään. Jos edes nämä ihmiset oppisivat oikeat säännöt, niin tästä tulisi taas oikea foorumi.

Tilpehöörit ja muutamat muut sankarit kyllä osaavat halutessaan keskustella. He ovat ainoastaan ilkeitä, eivät tyhmiä.

Harmi että tämä on nyt tässä tilassa. Keskustelut etenkin tekniikka-asioista olivat hetkittäin aivan loistavia. Uskon kuitenkin että tämä taas elpyy. Sen eteen pitää tehdä hieman duunia ja odottaa…. toisten sivistymistä ja toisten poistumista.

Itse olen tätä palstaa lueskellut ihan alusta asti. Aluksi oli vähän porukkaa, sitten tuli aika jolloin netissä ei juuri parempia juttupalstoja ollutkaan. Kaikki nää hanuriketjut ja senaikaiset lätinat.

Sen jälkeen on mukaan alkanut pikkuhiljaa hiipiä kaikenlaista *** PIILOTETTU ***sakkia, mutta fiksujen aktiivikirjoittajien/huumorimiesten ansiosta palstaa on ollut kiva lueskella, aihetta kuin aihetta. Mm svingikeskustelut ovat olleet todellisia helmiä.

Nyt mopo on valitettavasti päässyt GP:n käsistä, heidän omaa hölmöyttään. Että ne [HIDE]taatanan velttoperseet [/HIDE]ovatkin sallineet näiden [HIDE]kupotilpe-homojen [/HIDE]tulla ja pilata hyvin toimivan yhteisön. No, oman palstansahan ovat pilanneet.

Nuo kymmenkunta riidankylväjää palstan pilaavat, eivät taitolyönneistä tai metsäkoneista hyväntahtoisesti kirjoittavat. Ja se riitelyhän sitten leviää helposti rauhallisiinkin miehiin ja naisiin kun ärsytetään. Se kai siinä on tavoitekin. En tajua miksi.

Kiitos ja näkemiin, kunnes moderointi toimii, vaikka kuten jatkoajassa.

Eriksson kirjoitti: (8.11.2007 22:18:05)
    Harmi että tämä on nyt tässä tilassa. Keskustelut etenkin tekniikka-asioista olivat hetkittäin aivan loistavia. Uskon kuitenkin että tämä taas elpyy. Sen eteen pitää tehdä hieman duunia ja odottaa…. toisten sivistymistä ja toisten poistumista.

Ilmeisemmin ei koskene minua, koska en lyöntitekniikasta ja svingeistä tajua hölkäsen pöläystä, enkä ole muistaakseni myöskään niihin puuttunut.

J.J. kirjoitti: (8.11.2007 22:23:52)
    Nuo kymmenkunta riidankylväjää palstan pilaavat, eivät taitolyönneistä tai metsäkoneista hyväntahtoisesti kirjoittavat.

Kaikki, jotka postaavat massoittain tyhjänpäiväisiä ja asiaan kuulumattomia viestejä ketjuun, jossa on asiasisältöä, tuhoavat keskustelua. Oli se tehty hyväntahtoisesti tai ei.

Olen tässä muutaman kuukauden seurannut tätä palstaa, kuin olisivat sairaat perversioista kärsivät asialla.Keskustelussa on karannut mopo käsistä totaalisesti, alapään huumoria ronskimmasta päästä, asiallisten mielipiteiden mollausta ja kirjoittajien boikottiehdotuksia, keskustelua asioista, jotka ovat aivan eri maailmasta kuin golf.
    Herätkää aikuiset ihmiset tai siirtykää muille palstoille. teidän mielipiteenne eivät kuulu tänne. Hoitakaa mielenterveyttänne muilla palstoilla.
    Pidänpä tänne sivustolle ainakin puolen vuoden tauon.
    Fides

Aplel kirjoitti: (8.11.2007 22:24:05)
    Ilmeisemmin ei koskene minua, koska en lyöntitekniikasta ja svingeistä tajua hölkäsen pöläystä, enkä ole muistaakseni myöskään niihin puuttunut.

Sinä vaikutat sympaattiselta ja rehelliseltä henkilöltä, mutta mielestäni sinulla on taipumus höpöttää liikaa. Keskity mitä haluat sanoa ja tee se kerralla, niin sinun ei tarvitse postata samaa asiaa viisi kertaa peräkkäin.

Jotta asia tulisi selväksi, niin minulla ei ole mitään sitä vastaan, että keskustellaan taitolyönneistä ja Aplelin golkokemuksista, mutta keskustellaan niistä niille varatuissa ketjuissa. Jos Jukka keskeyttää mielenkiintoisen keskustelun kymmenen kertaa peräkkäin, niin se oikeasti vituttaa ihmisiä ihan sikana. Jukan pitäisi vain se asia ymmärtää. Jos Jukka haluaa sanoa että hän pystyy lyömään 80 metriä korkean lyönnin, niin sanokoon, ei se mua haittaa….

Ainoa mitä toivoisin on se, että keskustelu olisi johdonmukaista niissä ketjuissa, joissa on sisältöä.

Huumoria pitää olla ja läpänheittoa… täällä vaan pitää olla säännöt. Tämä on yhteiskunnan mikrokosmos.

Jos tässä kerran olen minäkin ’yksi pääpiruista’ niin ilman VAROITUKSIA ja ’Jäähyjä’ osaan jättää näppiksen rauhaan, ja LOPETAN kommentoinnin mihinkään asiaan/ketjuun, Muita olisi kaivattu minua ei. Tämän illan kirjoitan ja sitten UTTI ja Aatu vaikenee!.

Aplel kirjoitti: (8.11.2007 22:43:26)
    Jos tässä kerran olen minäkin ’yksi pääpiruista’ niin ilman VAROITUKSIA ja ’Jäähyjä’ osaan jättää näppiksen rauhaan, ja LOPETAN kommentoinnin mihinkään asiaan/ketjuun, Muita olisi kaivattu minua ei. Tämän illan kirjoitan ja sitten UTTI ja Aatu vaikenee!.

Älä nyt siellä hiilly, en minä millään pahalla tätä sanonut. Saat sinäkin arvostella minua, jos teet sen johdonmukaisesti. Sinunlaisiasi persoonia tarvitaan, mutta katso peiliin ja opettele näiden keskustelupalstojen säännöt.

ÄLÄ nyt aapeli ihan vielä luovuta, yritin juuri avata uuden ketjun johon toivon juuri sinunkin osallistuvan!!!!

Eriksson kirjoitti: (8.11.2007 22:48:29)

Älä nyt siellä hiilly, en minä millään pahalla tätä sanonut. Saat sinäkin arvostella minua, jos teet sen johdonmukaisesti. Sinunlaisiasi persoonia tarvitaan, mutta katso peiliin ja opettele näiden keskustelupalstojen säännöt.

Mutta kun huomautellaan vaikka kirjoitus virheistä, vain peruskoulun käyneenä, mutta OIKEATA ja raskasta työtä (ruumiillisesti tehneenä) sulake palaa liian helposti. Helsingin toimistoissa istuvat eivät tiedä helvettiäkään jos markkasi (eurosi) hakemiseen tarvitaan hikeä ja jopa sitä vertakin.

Nimetön

Hasta la Vista, baby

finninaamat vallanneet häiriköinnillä koko paikan, ja moderaattorit lähteneet parempien palkkojen perään. Eikä Vanhanen lakia tästä syystä muuta joten kyllä meikäläinenkin, päivittäinen vierailija näillä kyntöpelloilla sulkee firefoxinsa tältä paikalta nyt!

Kun ja jos täällä kehitystä tapahtuu, niin kertokaa siitä siinä ainoassa valtakunnallisessa Golf julkaisussa.

Googlattu kuva nimimerkin alkuperäisestä omistajasta, valitkaa oma hummerinpyyntimertanne merkki näistä seinältä….
    ( http://www.flickr.com/photos/8755451@N07/1814162156/ )

Nyt Aatu ja Utti vaikenee, jos mahdollista ja laillista annan poikani Juuson kysellä teiltä palstalaiset (toki valvovan silmäni alla) jota hä tuskin tekee, 4par onkin kyseisen vesselin nähnyt. Jos jostain syystä nimimerkilläni kysytään, hän on vajaa 10 vuotta vanha poika en minä, ja sanojen asettelu voi olla jopa isäänsä huonompaa, jos se sallitaan niin KIITOS, poika tahtoo pelata ja kysellä junnuasioista, siis voisiko hänelle sen sallia?

Toivon että ilman jorinoitani taso nousee, ja että nimimerkkini säilyy eikä sitä poisteta tai ’Jäähytetä’.

Itse Aplel vaikenee nyt, Kiitos kaikille.

Nimetön

Hola!

Siellä Suomessa on tainnut hiekkaa lentää, kun näitä viimeaikaisia juttuja lukee, ikävä juttu.

Jokunen aika sitten tänne rekkasin ja paljon eri foorumeita nähneenä, ihmettelin moderoinnin totaalista uupumista. Vapaaehtoisia varmasti löytyisi, onko sitten niin että nykyinen foorumisofta ei vaan taivu tuohon?

Hyviä svingi-ja muita juttuja olen täältä bongannut (kunhan 98% suodattaa pois) – kiitos niistä.

Tulkaa nyt aktiivit takaisin taas kun ehditte – ei näitä foorumijuttuja kannata aina niin vakavasti ottaa.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 100)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #471176 kohteessaPitäkää fooruminne

Etusivu Foorumit Yleistä Pitäkää fooruminne