Aihe: Pitääkö pysyä aiheessa gallup - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Pitääkö pysyä aiheessa gallup

Etusivu Foorumit Yleistä Pitääkö pysyä aiheessa gallup

Esillä 18 viestiä, 51 - 68 (kaikkiaan 68)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Jaa et muka käytä ruohoa, ei mee läpi.

Äläs nyt, mä synnyin tällätteeks… anteeksi…

Hyvä AAH

Antilla Paloi heinä?

a-haa, puheet koitetaan nyt kääntää siihen kiellettyyn aiheeseen vai olix se kiellettyyn aineeseen?

hih hii

Varo Keskine ettet joudu mustalle listalle =)

Mitä!! Joutuuks mun kehumisesta johki listalle?

kts. oheinen artikkeli

Lue lisää: Forbidden subject

En ole ainuttakaan kirjoitusta ko aiheesta vielä laatinut tähän mennessä, mutta toihan oikein yllyttää vanhaa saivartelijaa osallistumaan.

Älä hyvä mies… sen sijaan voitaisiin keskustella väylänimien vaikutuksesta bunkkalyöntiin!

Ei tästä tuu mitään. Vaikka kuinka yritin puristaa tekstiä tuonne heinäpelto-ketjuun, niin ei irtoo. Annan periks, ja ilkeilen aikanikuluks näissä muissa:o(.

Ei minusta väylänimillä ole huumaavaa vaikutusta etenkään bunkkeripeliin. Sensijaan ystäväpiiriini kuuluu useita basisteja. Mielestäni sen vaikutus on nauruhermoja kutkuttava ja siis ylipäätään ja erityisesti peruspeliä (putit,draivit, väylä- ja lähipeli) pilaava (enpä muutakaan syytä keksi huonolle viime golf-kaudelleni). En muuten tunne yhtään b-taiteilijaa, joka golfia pelais, mutta kerron seuraavan tositarinan siitä huolimatta.

Kerran 80-luvulla yks näistä basistikavereistani alkoi perustaan bändiä ja kuttus mukaan samanhenkisiä soittajia. Ensimmäisellä harjoituskerralla herrat olivat aika ihmeessään, että miten tästä saadaan ikinä toimivaa bändiä, kun paikalla on 4 basistia ja yks rumpali.

Oli siinä varmaan kova työ opettaa sitä rumpalia soittaan bassoa.

hihii.. hahaa… ja tsumptsumptsump

Ekkaisäävaan itte oo basisti?

Mulla oli aikoinaan iso viulu, joo. Mutta en oo blondi… tai olin mä sitäkin joskus; vetyperoksidi on tiukkaa staffia…

Nonnii. Kun kerran usutat, ei loppua tule millään:

Kerran yks basistikaveri lähti toisen basistiäijän kanssa kiertään Suomea autolla ja kittaamaan kaljaa. Varasivat hotellin Kajaanista ja laittautuivat lievässä nousuhumalassa paikalle. Respasta saivat avaimet ja eikun huoneeseen. Kyllä pojat olivat riemuissaan, kun heille oli varattu hotellin hääsviitti ja sellanen King Size Honeymoon Bed, vaaleanpunaisin lakanoin, karkit sen yhden ainoan tyynyn päällä. Siitä poijjaat alakertaan suurinpiirtein ERC II:n ampumisvauhdilla kuulemaan, että ’anteeks kauhiasti, mutta me ihan oletettiin, että te ootta pari…’ Varmaan arvasivat basisteiksi…

Ookkos kokeillu sitä mailanlapoihin?

Ei voi, koska ajattelin käytä Kytäjällä.

Ja vaalruussille tiedoksi: rouvani ei ole mies…

Joo, uskotaan. Enpä ois millään arvannut sua basistiksi 😉

Noi olikin tosijuttuja ja sehän erottaa ne vitseistä…

Mä olen kokoajan ja ihan aina ja tosissani olenkin =)

Esillä 18 viestiä, 51 - 68 (kaikkiaan 68)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #387916 kohteessaPitääkö pysyä aiheessa gallup

Etusivu Foorumit Yleistä Pitääkö pysyä aiheessa gallup