30.4.–7.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][5]
KilpailuaSuomalaista

pisin draivi tänä vuonna

Etusivu Foorumit Yleistä pisin draivi tänä vuonna

Esillä 21 viestiä, 26 - 46 (kaikkiaan 46)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

    Tana vuonna draivasin enkan, joka tuli taysin suoralla ja tasaisella vaylalla. Vaylan pituus on 457 jaardia ja pitchasin tokan lyonnin 90n jaardin kohdalta. Mita se sitte tekee metreissa?

    Nimetön

    Kovin on ollut draivit lyhkösiä,kun vertaa edellisiin pisin draivi ketjuihin.Nyt näyttää alkavan pidentyä.Millonkahan menee 400 metriä rikki.Tuskin vielä tässä kuussa,jos ei joku texasista intoudu kirjoittelemaan.

    Moi Janos !!!

    Tässä potentiaalisena (ainakin muutamia kertoja onnistuneena) 300m:n lyöjänä kiinnostaisi kuulla vähän lisää tosta Espoon ’kisasta’: päivämäärästä (eli minä päivänä) ja muista päivän aikatauluista.

    Laitatko Janos puhelinnumerosi tai jotain muita yhteystietoja, jospa täälläpäin olisi kiinnostusta asiaan…

    Nimetön

    Draivilla on tullut repäistyä yli 300 metriä.

    FJT:n Rauman kisassa reiällä 13 (455m par-5) löin spoonilla niin että matkaa griinille jäi 160 metriä.

    Ihan hyviä mittoja 14v. juniorille.

    Lyhytlyöntiset, älkää lukeko tätä viestiketjua ollenkaan. Jos ei voi uskoa, että todellakin löytyy pelaajia, jotka pystyvät lyömään pidemmälle kuin SINUN 220 metriä, niin sitten ei. Ei vaan jaksa lueskella kateellisten narinaa. Ja jos helpottaa, niin saan säännöllisesti turpaan 50m lyhemmälle lyöviltä lyöntipelissä.

    no niin..

    Tämä on ehkä vähän huono selostaa, kun ei tullut ihan suoralla väylällä.

    450metrisellä par 5:lla jäi draivin jälkeen lipulle 110m.

    Myötätuuleen, pallona staff dna-distance..:). Väylä kaartuu hieman oikealle, ja löin väylän vasempaan reunaan. Eli oikealle löytynä olisi jäänyt vähemmän lipulle, mutta draivin mittaa se ei tietenkään olisi kasvattanut. Ja lyöntipelitulos oli huikaiseva 93, joten pituudella on merkitystä..:) Kesän huonoin, mutta draivi oli silloin pisimmillään(ehkä juuri siksi tulikin kesän huonoin..)

    300m on puhkottu kuitenkin säännöllisesti pitkin kesää, ihan suorillakin väylillä.

    Hyvää loppukesää, koitetaan pysyä väylillä.

    Nimetön

    Kuten edellä totesin,niin 400 metriä menee rikki vielä tässä kuussa.Minä olen muuten saanut 12 kilon hauen Pickalan Seasiden väylän 13 oikeanpuoleisesta sivuvesiesteestä.Onko joku saanut isompaa.

    Joo…Minäpä torppasin 420 kiloisen hylkeen tuosta Vanhan Tarinan 18:n vesiesteestä! Onkos isompia? Ja tuosta hylkeestähän me saatiin ravintoa peräti viikon ajaksi! Koetan aina samalla kun kierrän golfkentällä tuoda kotiin jotain pikkuevästä. Noita lokkeja oon enimmäkseen harrastanut, mutta noita about 8-12 kiloisia ahvenia tulee melkein joka kierroksella pyydystettyä… Voitas joskus yhdessä mennä pelaamaan, niin saadaan samalla vähän vaikka kalasteltua… Useimpia pelikavereita se vähän häiritsee tuo minun sivuharrastus, mutta sinulla ei varmaan mitään ongelmaa sen kanssa olisi :D.

    joo, just tätä minä tarkoitan. vaihda välillä peliseuraa, saatat nähdä jopa yli 200m repäisyjä.

    sitä en usko, että 400m menee yli tänä kesänä kellään suomessa, mutta käy ihmeessä kattoo LD -tuloksia. ai mut hei, eihän ne voi pitää paikkaansa, kun säkään et lyö niin pitkiä.

    ne on varmasti kusetusta. just. pitkälyöntiset pelaajat eivät itse tee siitä pituudestaan mitään numeroa, mutta lyhytlyöntiset, kuten sinä snakes, ovat kommentoimassa katkerina joka väliin. ei ole mun vika, että sinun draiviasi kuvaavat sanat ”nuhapyssy” ja ”töpöhäntä”.

    hyvän hauen olet saanut.

    ja vielä..

    pystyisinkö lyömään samanlaisen kisoissa, yleisön edessä ja kovassa melussa.

    todennäköisesti en. mutta eihän tässä mitään virallisia draiveja kysyttykään. pisin ”virallisesti” mitattu tältä vuodelta on 306m. ei sen enempää.

    Tapahtui joskus heinäkuussa ja liittyen päivän polttavaan puheenaiheeseen, eli vesiesteeseen; Talman Laakso nro 11, 307m keltaisilta, loiva kaarre vasempaan ja kernin edessä n.20m ennen lippua kivikkoinen oja.

    Lavat vaan rutisi kun Lavis pamautti pieneen myötätuuleen suoraan vesiesteeseen, ja kivestä näyttävä kimmoke kernin yli.. Oli siinä ryhmässä mukana olleet eläkeläiset (3kpl) kummissaan, kun ne ei nähny mihin se meni, ja meikä painaa kaikessa rauhassa greenin taakse kakkoslyöntiä suhaamaan..

    Jos siellä LD-kisoissa olis vaikka kilpikonnia landing-zonella, meikäläinenkin vois pärjätä..

    YKI

    Tahkolla tänä keväänä löin 280 m , olipa maukas lyönti, sen jälkeen jäänyt mitat pisimmillään noin 250 metriin.

    dodiin COCK otetaanpas rauhallisesti ja ne herneet sieltä nenästä pois niin on helpompi hengittää ;D

    kuules luc, mä en vielä edes hermostunut..!

    okei, ehkä ihan vähän.

    Nimetön

    Iitin kentän kutosväylällä ( ei alamäkeä ) 493m ( tiit takana ) jatkolyönti alle 190 metristä r4 (en lyö raudalla kovaa ) 6m lipusta (iglu pyörähti ). Tapahtui avoimessa kisassa riittävän myötätuulen saattelemana

    Nimetön

    Mulla olis 47′ SMT 455 9-ast. Penleyn ETA tour x varrella. Ei oo vielä löysäksi haukuttu. Jos kiinnostaa testata niin vinkkiä vaan.

    Mä olen varmaan jokaiseen ’kenellä on pisin’ ketjuun laittanut jonkun kuitin, mutta tähän en. Alkuperäinen kysymyshän oli ’pisin draivi tänä vuonna’. Ei otettu kantaa olosuhteisiin, eli 250 tai jopa 300 lienee puhkottu useammankin pelaajan toimesta. Tyynellä ja tasamaalla 275 miehiä on erittäin harvassa.

    Lavikselle: Tää oli jo toinen kerta kun kerroit pelanneesi keltaisilta. Mies kuitenkin hamuaa ykkösryhmään. Hopi hopi takatiille iso mies!! Talmassa on naisiakin jotka pelaa keltaisilta;-).

    Juu ei millään pahalla, mutta hengitystekniikka on kolopallossakin tärkeää.

    PS. Mahtava päivä tulossa => eikun baanalle tönimään valkosta palloa eteenpäin. ;o)

    Ehkä pisimmän draivini löin eilen Sarfvikin vanhalla kentällä väylällä 13. n.265m pieneen ylämäkeen, märkä kenttä, ei paljon rullia tule.

    Kovalla kentällä, tai alamäkeen mennyt joskus pidemmällekin, mutta niitä en pidä niin hyvinä lyönteinä.

    Nimetön

    Jep:

    Olen pahoillani tietojen pihtaamisesta, mutta näin olemme päättäneet toimia.

    Eli kilpailu pidetään torstaina 30.9.2004 ja se alkaa kilparyhmällä noin kello 19:00

    Toisin sanoen kyseessä on ilta-tapahtuma, jonka tulet muistamaan lopun ikääsi.

    Nyt olis sitten mahdollisuudet päästä osallistumaan oikeaan LD kisaan, joka on järjestetty aivan kuten mailmallakin.

    Voishan tommosta peliä testata. Mulla kyllä oli ammoin 455:nen, ja vaihdoin sen pois, mutta ei siinä ihan nuin hyvää vartta ollu kiinni.. Missäpäin vaikutat ja miten järkätään katselmus?

    Ja Pakki: Anteeksi keltaisilta peluu. Parannan tapani. Eläkeläisseura pisti pään sekaisin.

    Nimetön

    Onko kilpailu siis suljettu yleisöltä. Viestissäsi puhut yrityksistä ja yhteistyökumppaneista…

    Jos ei, niin koska kisa lyödään, missä, miten liput jne.?

Esillä 21 viestiä, 26 - 46 (kaikkiaan 46)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #370043 kohteessapisin draivi tänä vuonna

Etusivu Foorumit Yleistä pisin draivi tänä vuonna