Aihe: Pirkkalan vuokrapelioikeus. Mistä? - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Pirkkalan vuokrapelioikeus. Mistä?

Etusivu Foorumit Yleistä Pirkkalan vuokrapelioikeus. Mistä?

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mistä muualta löytyy yksityisten vuokralle tarjoamia pelioikeuksia Pirkkala Golf-kentälle kuin tuolta pörssin puolelta? Aika vähän on tarjontaa vielä. Tarvisin pari aikuisen pelioikeutta. Kentältä suoraan pyytävät aikas suolaisia hintoja. Tarjota saa sähköpostiini a-j-v@luukku.com

Hyvä kysymys. Miten pelata voisi tosiaan sillä hintaa kun itse haluaa?

Ullahan on tuon ratkaissut pitämällä kesälomansa lokakuussa, jolloin greenfeet ovat edullisempia ja kentillä hyvin tilaa. Voisin suositella kysyjälle samaa lähestymistapaa em. ongelmaan.

sdriver kirjoitti: (4.3.2012 13:29:37)

Ullahan on tuon ratkaissut pitämällä kesälomansa lokakuussa, jolloin greenfeet ovat edullisempia ja kentillä hyvin tilaa. Voisin suositella kysyjälle samaa lähestymistapaa em. ongelmaan.

Hyvä kysymys on myös,miksei saisi omaa talouttaan hoitaa taloudellisesti?Hullu ei ole se joka pyytää jne…

PG

sdriver kirjoitti: (4.3.2012 13:29:37)

Vaikeaa se on etenkin Pirkkalassa. Vuokralle tarjotaan hintaan 365 € (ilm. 27.2), mutta kenellekään ei näin halpa tunnu kelpaavan. Mieluummin halutaan vuokrata ja pelata lähes tuplahinnalla 700 €:lla (ilm. 29.2). Näin törkeä ylihinta taas ei tunnu sopivan kenellekään vuokranantajalle. Molemmat tarjoukset lienevät vielä voimassa…

Eipä nuo hinnat mitkä ilmoituksiin on laitettu sitten olekaan ihan paikkaansapitäviä. Tarkemmin kysellessä kokonaishinta kuitenkin hipoo 800-850 paikkeilla vaikka ilmoituksessa lukis mitä… Täytynee tyytyä supergolfin pelilippuihin.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #429075 kohteessaPirkkalan vuokrapelioikeus. Mistä?

Etusivu Foorumit Yleistä Pirkkalan vuokrapelioikeus. Mistä?