Aihe: Pinemeadow ja Gigagolf kloonimailat - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][6]
KilpailuaSuomalaista

Pinemeadow ja Gigagolf kloonimailat

Etusivu Foorumit Välineet Pinemeadow ja Gigagolf kloonimailat

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Onko kokemuksia kyseisten verkkokauppojen kloonimailoista. Noita on sivuttu joissain keskusteluissa, mutta jos löytyisi lisää kokemuksia kyseisistä verkkokaupoista ja heidän mailoistaan niin olisin kiitollinen tiedoista. Ja jos on kokemuksia muidenkin kauppojen klooneista niin tieto on tervetullutta. Tähän monet sanovat, että ei kannata ostaa kloonimailoja. Haluaisin kuitenkin tähän kommentteja niiltä, joilla on oikeasti kokemuksia mailoista. Kiitos jo etukäteen.

Gigagolfista jo muutamat setit tilanneena voin kehua kyseistä firmaa.
    Mailojen varret (true temper, proforce) ja gripithän (winn, golf pride, lamkin) ovat jo valmiiksi merkkikamaa. Lapoihin olen myös ollut erittäin tyytyväinen. Pelaan tällä hetkellä rautoina Gigagolfin ’C9 Ti Face Insert’ ja voin lämpimästi suositella.

Gigagolfilla on myös loistava toimitus, tavara tulee nopeasti suoraan kotiovelle UPS:n kuljettamana. Toki kannattaa muistaa tullin ja alv:n tuleminen hintoihin ’kaupan päälle’.

Oikeastaan mitään negatiivista en voi sanoa Gigagolfin toiminnasta.

Golfdiscount.com :sta tilanneena voin myös kyseistä paikkaa kehua. Toimitus on FedEx:n kautta, joka häviää 5 – 0 UPS:lle, mutta myös laadukasta toimintaa. Golfdiscountin kautta joutuu tilauksen tekemään valitettavasti sähköpostitse ja aikaerosta johtuen ’kirjeenvaihdossa’ menee muutamia päiviä.

Toivottavasti tästä oli apua.

Kaksi settiä (3-pw+sw) olen tilannut Pinemeadowgolfista. Molemmat olleet aivan huippuhyvät. Näiden lisäksi olen tilannut 2 raippaa (ekan kanssa en tullut kaveriksi, puu-3:n ja puu-5:n ja kaksi putteria. Tuota yhtä raippaa lukuunottamatta olen ollut erittäin tyytyväinen.

Varsiin kannattaa kiinnittää huomiota. Varsinkin puumailojen perus graffa ei ole kovin laadukas (otin nykyiseen raippaan).

Hyvin tyytyväinen olen ollut Gigagolfista tilaamiini mailoihin. Putteria lukuunottamatta koko settini on sieltä peräisin. Rautoina on tällä hetkellä 3-9 Pursuit c510 ja P ja G on m510. Tuntuma on noissa jopa parempi kuin esimerkiksi Hoganin Apex tai Titleistin 735 raudoissa.
    Draiveri ja puu-3 ovat P2 titanium driver ja P2 fairway. 56° ja 60° wedgeinä ovat SGS oilcanit. Hyvän tuntuman saa kaikissa noissa.

Loistava palvelu kaikinpuolin Gigagolfilla. Tilasin tuotteet maanantaina ja ne olivat kotiovella perjantaina. Erityiskiitos tulee wedgeistä, koska tilasin aluksi halvemmat wedget, mutta ne olivat loppuneet, joten sain nuo toiset samaan hintaan. Pitää vain tietää millaiset säädöt tarvitsee mailoihinsa, jotta saa sitten oikeanlaiset. Siellä on se oma eFit systeeminsä, joka on hyvin suuntaa antava, mutta en luottaisi 100% kaikkien kohdalla. Suosittelen kuitenkin paikkaa.

Kiitoksia jo näistä tiedoista, toivottavasti tulee vielä lisää.

Minkälaiset toimitusmaksut GigaGolfissa oli tänne Pohjolan perukoille? En ainakaan löytänyt sivuilta hintoja.

Wappu kirjoitti: (4.8.2008 15:51:41)
    Kiitoksia jo näistä tiedoista, toivottavasti tulee vielä lisää.

Minkälaiset toimitusmaksut GigaGolfissa oli tänne Pohjolan perukoille? En ainakaan löytänyt sivuilta hintoja.

Tee kokeeksi tilaus jostain mailoista ja osoitteen syöttämisen jälkeen saat siihen näkyviin toimituskustannukset.

Rautasetillä näytti olevan 60$ toimituskulut.

jps

Pinemeadowgolfista on hyviä kokemuksia. Tilasin pari vuotta sitten sopiviksi mitoitetut rautamailat ja lähettivät vahingossa väärillä varsilla. Parin sähköpostin lähetyksen jälkeen lähettivät uudet mailat oikeilla varsilla eikä ensimmäisiäkään tarvinnut lähettää
    takaisin.
    Tyytyväinen olen ollut mailoihin kaikinpuolin.

Ei ole kokemuskia kummastakaan, muuta kun etta varsinkin Pinemeadowgolfin tuotteita nakyy valilla alottelijakursseillani ja miksei muillakin oppilailla.

Vaan eipa sinansa, se lafkahan on tossa naapurissa. En tosin tieda onko niilla omaa shoppia siina hallissa vaiko onko se vaan postimyyntimesta…?

Niin kun usein, tollasten mestojen mailoissa, niiden varsi on se heikoin lenkki.

Kiitoksia taas uusista vastauksista. Olen siis itse vielä aika aloittelija ja pelaan tällä hetkellä lainamailoilla. Kova polte olisi kuitenkin omiin mailoihin, mutta ei olisi varaa pistää hirveitä summia. Olen tässä pohtinut joko käytettyjä mailoja tai sitten tilaan noista jommasta kummasta verkkokaupasta.

Wappu,

jos Sinua kiinnostaa yhä tilata mailasi niin voin antaa Sinulle mailitse koodin, jonka avulla saat gigagolfista tietystä rautasetistä -20% hinnasta pois. Laita minulle mailia roskapostilaatikkooni gel@sci.fi niin lähetän koodin sähköpostitse ja annan ohjeet miten käyttää.

No niin, uskaltauduin tilaamaan parin kaverin kanssa muutamat mailat Gigagolfista. Tilaus ja kuljetus hoitui enemmän kuin hyvin. Tilattiin maanantaina illansuussa ja mailat oli itsellä torstaina aamupäivällä työpaikalle toimitettuna. Ja kaikki mailat oli niinkuin pitikin. UPS hoiti kuljetuksen todella nopeasti ja joustavasti.

Tilasin P2 draiverin Proforce V2 varrella, P2 hybridin vakio grafiittivarrella, pari wedgeä ja putterin. Käyttökokemusta on vielä vain korillinen palloja sateisella rangella, mutta draiveri ja hybridi tuntuivat erittäin hyviltä sekä myöskin toinen wedge. Putteria ja toista wedgeä en kerinnyt testaamaan.

Kokonaisuudessaan olen ainakin näin alkuun erittäin tyytyväinen. Katsotaan nyt vielä miten mailat kestävät jne. Mutta olen positiivisesti yllättynyt, kun ajattelee paljon noista maksoin.

Wappu kirjoitti: (28.8.2008 21:55:08)

Tilasin P2 draiverin Proforce V2 varrella, …

Kovasti saman näköinen kuin Pinemeadow ZR1.

164 taalaa Aldila NV 70-S:llä.

Mulla on ollut ja on edelleen tallessa 13° Pinemeadow Acer ADS2 puu-3, jossa Pinemeadow stiff by Excel. Jämäkämpää vartta en ole tavannut ja lapakin on ihan toimiva. Lapa on Cally Steelheadin koppari.

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #311676 kohteessaPinemeadow ja Gigagolf kloonimailat

Etusivu Foorumit Välineet Pinemeadow ja Gigagolf kloonimailat