Aihe: Pimeässä / hämärässä pelaaminen ! - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Pimeässä / hämärässä pelaaminen !

Etusivu Foorumit Yleistä Pimeässä / hämärässä pelaaminen !

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Olipa taas kokemus kun lähdin Vaaran ysille 20:40 illalla. Ketään ei tullut vastaan ja viimeisellä reiällä näki kyllä stanssatessa pallon mutta sen jälkeen saattoi vaan äänen perusteella arvuutella mihin suuntaan ja kuinka kauaksi pallo lähti. Siinä oli jotakin mystistä…hieman kuten siinä STAR WARS tarinassa ’ LUKE ! USE THE FORCE ! ’. Pallot olivat aina keskellä väylää ( i5-i6-W ) ja viimeinen 2 metriä lipusta…tuloksena BIRDIE ! ( ja 19 pokipojoa; kauden ennätys etu ysille ). Sateiden jälkeen kenttä oli kivassa pehmeässä kunnossa ja oli kiva lyödä palloa. 10:00 menneessä olin jo poistunut golfkentän alueelta. Tulos oli käsittämätön varsinkin kun 6:lla ja 8:lla ei tullut tulosta ( kutosella kaksi driveä metsään outtiin ja i-kolmosella kolmas avaus yli oikealla olevan lammen..ilmassa 190 metriä ! ).

VOIN MYYDÄ VALOPALLOJA… SOITA 050 3517768

Jack Nicklaus jutteli Stevie Wonderin kanssa kapakassa. Steve kertoi itsekin hieman golfaavansa. Nicklaus IHmetteli kovin jotta miten tämä on mahollista. Steve kertoi että hänen kädinsä menee kohteeseen ja viheltää siellä. Ja ääntä kohti Steve sitten lyö. Nicklaus oli oikein innoissaan asiasta ja kysyi josko Steve lähtisi pelaamaan joskus. Steve totesi jotta hän pelaa ainoastaan rahasta; satatuhatta dollaria persreikä. Nicklaus miettii hetken ja sanoo jota olimennneeks ja koska pelataan. Steve ehdottaa jotta olisiko aikaa ensi yönä?

Jukka-62 kirjoitti: (30.8.2006 9:54:39)
    Olipa taas kokemus kun lähdin Vaaran ysille 20:40 illalla. . 10:00 menneessä olin jo poistunut golfkentän alueelta. Tulos oli käsittämätön…

Käsittämätöntä on myös notta heti kiiruhdit asiasta tänne kirjoittelemmaan sinänsä vauhdikkaan raportin. Minä olisin mennyt nukkumaan…

..niin no siis 22 reikäleipä tarkoitin..kansanomaisesti ’ kymmeneltä ’.

Vaimoke sanoi aamulla ( kun kerroin ihmeellisestä yögolf jutusta..hän muuten luuli, että olin ollut iltamyöhään duunissa ) että kyllä sun golf on parantunut viimekesästä aika lailla, koska silloin lyönnin jälkeen vain kiroilit !

Joku ero siis reguvarsilla ja stiffeissä on..tosin selän kuntoutuskin on nyt mennyt oikeaan suuntaan ja swingi maittaa.

Jukka-62 kirjoitti: (30.8.2006 10:32:53)
    Vaimoke sanoi aamulla ( kun kerroin ihmeellisestä yögolf jutusta..hän muuten luuli, että olin ollut iltamyöhään duunissa ) että kyllä sun golf on parantunut viimekesästä aika lailla, koska silloin lyönnin jälkeen vain kiroilit !

Heh, mun avokas joskus vuosia sitten haastatteli mua kun olin unessa. Mä tunnuin olevan melko hilpeällä tuulella. Avokas kysyi jotta mikä ny o nuin hauskaa. Mää totesin jotta oon yks alle. Avokas kysy sitten jotta oonko hereillä. Mää vastasin että en.

kerran tuli pelattua kun sumu yllätti niin jouduin siinä ottamaan aina pari rankkua kun ei palloa löytynyt vaikka kuinka varma olinkin että se jäi väylälle.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #487479 kohteessaPimeässä / hämärässä pelaaminen !

Etusivu Foorumit Yleistä Pimeässä / hämärässä pelaaminen !