Aihe: Pikuujoulukeskustelu gallup - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][3]
KilpailuaSuomalaista

Pikuujoulukeskustelu gallup

Etusivu Foorumit Yleistä Pikuujoulukeskustelu gallup

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Vastausvaihtoehdoista puuttui selkeästi yksi vaihtoehto – en muista! En voinut siis vastata. (ennen kahveja ja konjakkeja ei kuitenkaan) Onko meitä muitakin?

Mun vastaukseni olisi: en tiedä. Jätin pikkujoulut väliin tänä vuonna.

Hämmennetään lisää tilastoja: en tiedä minäkään. Tein saman urheilullisen ratkaisun kuin Mika.

Siinä vaiheessa, kun joku vastakkaisen sukupuolen laadukkaimmista edustajista päättää liemiruu’an rohkaisemana ja aloittaa lähestymisyritykset.

Tavoiteltuun lopputulokseen pääsemiseksi nuo luojanluomat käyttävät heikkouttani hyväkseen ja aloittavat keskustelun tästä monelle meille niin rakkaasta aiheesta.

Nimetön

Ihan tarkkaan en muista, mutta luulisin siitä puhutun kuitenkin hyvä tovi sen jälkeen kun olin kähminyt sihteeriä, mutta selvästi ennen kun löin osastopäällikköä. Aiheeseen päästiin kun joku kertoi minulle ettei glögikauha ole spooni ja etteivät piparit vastaa lento-ominaisuuksiltaan titun pro v1:tä.

Ei kait me vaan oltu samoissa pikkujouluissa ;o)?

En voi olla siitä aivan varma, mutta siitä päätellen, mikä mielikuva minulle on persoonastasi muodostunut, mahdolliset lähestymisyrityksesi eivät olisi jääneet minulta huomaamatta. Joten luulen, että minun on ollut tyytyminen substituutteihin.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #342852 kohteessaPikuujoulukeskustelu gallup

Etusivu Foorumit Yleistä Pikuujoulukeskustelu gallup