30.4.–7.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][5]
KilpailuaSuomalaista

Pikkulan ’maratooni’…

Etusivu Foorumit Yleistä Pikkulan ’maratooni’…

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 174)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Noni. Mä oon pläränny tän osion kaikki viestiut läbi enkä löyrä millään tätä Pickalan reissua mistään. Eli muistaakkeni meittiä olis lähössä neljä kipaletta suoriutumaan 54stä reikästä jonain päivänä. Muistini mukaan KL,Stix ja Henkka… hä!? Tossa on vasta kolme??? No ehkä se neljäs tässä selviää kun oikein pinnistän… Mut nosiis joo: koskakohan häntä alkais suunnittelemaan tätä pideltäväksi?

    JKO

    Minulla on pikkulan pelilippu myös. Jos isäntiä viimevuotiseen tapaan löytyy sekä sopiva päivä niin mukana olen.

    KL

    Niin, kai Sunkin pitää siihen neljän ryhmään mahtua…. ko kö….?

    Mietin muuten tota asiaa jo kuukausi sitten ja mielestäni Pickalassa ei ole päivä-gf vaan kierroskohtainen maksu, Jos näin on, en ole valmis maksamaan kolmea green feetä. Vaihtoehtoinen kenttä voisi olla Talma, jossa on päivä-gf ja kaksi hienoa kenttää. Jos maratoonista selviää yhdellä gf:llä, Pickalassa olen mukana.

    Varmaan kannattaisi sijoittaa tuo peli jonnekin kesä- ja heinäkuun taitteeseen, jolloin valoa on paljon ja kentätkin lienevät kunnossa. 1. lähtö 7.00, 2. lähtö 12.00 ja kolmas 17.30.

    Mites teidän lomat? Itse olen lomalla jussista sinne Linnan kisoihin asti.

    Ai nii minähän se neljäs olinkin. Heh.
    Mä olen ymmärtänyt että Pickalassa on päiväfee. Sillä tämä ideekin lähtikin liikkeelle?!
    Mulla alkaa loma heinäkuun puolestavälistä. Silloin olis aikaa.

    Hehehe 😀

    Vai että neljäs puuttuu. Hehehe 😀

    Minulle sopii koska tahansa. Tai ainakin tällä hetkellä näyttää siltä. Ja pickalassa ON päivägreenfee, eli siis kierrokselle tulloopi hinnaksi vajaa 22€

    KL

    Henkka kirjoitti: (2.6.2006 10:21:32)
    Ja pickalassa ON päivägreenfee, eli siis kierrokselle tulloopi hinnaksi vajaa 22€

    Asia ei oikein selviä Pickalan nettisivuilta, ilmeisesti aisaa ei haluta mainostaa ahneiden asiakkaiden pelossa…..

    No, jos Henkka kerran on varma asiastaan, niin siitä sitten vaan.

    Mutta, mutta, lomat näyttävät menevän pahasti ristiin. Toki mahdollisuuksien rajoissa on, jalon lajin kunnioittamiseksi ja asiain tärkeysjärjestykseen laittamiseksi, että saattaisin yrittää ottaa vapaapäivän näinkin ylevän tapahtuman mahdollistamiseksi jopa heinäkuun jälkimmäisellä puoliskolla. Kuun loppupuolelle ei sitten kannata mennä, muuten pimeys saattaa yllättää neljä muskettisoturia.

    Miten mennään eteenpäin?

    KL kirjoitti: (2.6.2006 21:44:45)
    Mutta, mutta, lomat näyttävät menevän pahasti ristiin. Toki mahdollisuuksien rajoissa on, jalon lajin kunnioittamiseksi ja asiain tärkeysjärjestykseen laittamiseksi, että saattaisin yrittää ottaa vapaapäivän näinkin ylevän tapahtuman mahdollistamiseksi jopa heinäkuun jälkimmäisellä puoliskolla. Kuun loppupuolelle ei sitten kannata mennä, muuten pimeys saattaa yllättää neljä muskettisoturia.

    Miten mennään eteenpäin?

    Mulla on nuo työstäluistamiset aika kortilla. Jotta tuo kesäloma olis sillee parasta aikoo. Mites ois 17.7? Tai viikko 29 ylipäätään?

    Myy

    Kun Henkka olet ollut varsin ansiokkaasti valmis tarjoamaan erityisesti naipuolisille mailanheiluttajille peliseuraa, niin mitenkä olisi maratoonin ’esileikit’? En ole Pikkulassa vielä käynyt ja olisi kiva käydä tiirailemassa maisemat. Itse olisin valmis heittämään pari rundia päivän aikana – kävisi sinulle sellaisena ’puolimaratoonina’. Voitaisiin saada minun lisäkseni joku muukin vielä parasta kuntohuippua hakevaa tuupparia mukaan.

    Miltäs kuulostaa?

    kebax kirjoitti: (2.6.2006 22:27:06)
    Mulla on nuo työstäluistamiset aika kortilla. Jotta tuo kesäloma olis sillee parasta aikoo. Mites ois 17.7? Tai viikko 29 ylipäätään?

    Hupsistakeikkaa. Kaikki muut paitti 21.7 viikolla 29 käy. Eli siitä alkuviikosta mielummin.

    Tänään Henkan kanssan kilvan IH-lyöntejä lyöneenä voisin myös tulla näihin ’esileikkeihin’ mukaan. Vielä ei tänään selvinnyt kumpi löi paremman IH-lyönnin ;o).

    Nimim. Pyhä Laurin 12 väylällä vasemmalta puun kautta väylän yli veteen oikealle!

    PS. Kiitokset Hermekselle palloni onkimisesta :o)

    Myy

    No, mutta tämähän alkaa heti kuulostamaan hyvältä. Olisi kiva tavata muitakin palstalaisia. 😉 Henkka taitaa olla ihan uuvuksissa niistä IH-lyönneistä ja nukahtanut jo näin varhaisessa vaiheessa perjantai iltaa :-0

    En minä ole lainkaan uuvuksissa, vaikka aika usein palloa kyllä löinkin 🙂

    Golfladyn kanssa vähön kisattiin päivän hassuimmasta lyönnistä. GL jo omansa esitteli, joten minä pikaisesti kuvailen omaa väylän ’etenemistäni’. Kyseessä Lohjan Holy Late, väylä järjestysluvultaan 7.

    Avaus kainaloon, pikku roolla. Varapallo (kuinkas ollakkaan) keskelle väylää. Hermesetas löysi kuin ihmeen kaupalla pallon (kiusallaan), josta chippasin sen väylälle. Kolmosella kohti talvikerniä. kauhea puchslice oikealle vesiesteen rantaan olleisiin kiviin, josta jatkoi 90 asteen kulmassa lisää oikealle, kieri kaksi metriä nurmikon kautta takaisin vesiesteeseen veden rajalle kivetykseen, mutta sankarigolfarin mielestä täysin pelattavaan paikkaan.

    Ei muuta kun sukat ja kengät veke ja jyrkkästi syvenevään vesiesteeseen ja suureksi hämmästyksekseni seistessäni vesiestessä polviin saakka, en kaatunut niljakkaiden kivien, jotka pyörähtelivät jalkojeni alla, veteen vaan sain lyötyä loistavasti pallon metrin eteenpäin, noin 10 cm syvälle. Siitä droppi ja paljain jaloin 5 m eteenpäin ja rautaseiskalla hyvä chippi, edelleen paljain jaloin, kolmestakymmenestä metristä. Kahdella putilla hieno 9, par nelkulle.

    Mielelläni lähden isännäksi ’Semimaratonille’ (Näin Naisseurassa en uskalla lähteä puhumaan tuosta teidän lanseeraamasta termistä). Väittäisinpä että ’Minja’ voisi olla myöskin halukas liittymään seuraamme, jolloin vosimme ladyseurassa pelata kaikki punaisilta siis. Minja piti kovasti Forestista, joten varmaankin sitä mielellään suosittelee muillekin ladyille. Tosin seura varmaankin hänestä oli vähintäinkin epäilyttävää, mutta kenttä taitaa kuitenkin sitä riittävästi kompensoida.

    Ystävällisin Terveisin

    Ilona

    Kuten jo aiemmin tuli todettua, kaikki ajankohdat oletettavasti käyvät. Ainakin näiden tietojen mukaan.

    Jopas täällä on nopeesti saatu ladysemimaratoonii kasaan, myöhästyinkö nyt tästä lähdöstä? mutta ko mullaki on tuo Pikkula näkemättä ja mielelläni kierrän pari rundia kerralla silloin kun kerkee, niin tulisin siis mieluusti mukaan jos soppii. Onkohan teitä nyt siis koossa kolme vai neljä?

    Niin kuin minun itsetuntoani kovasti hivelisikin väittää, että minun seurani Naisia kiinnostaisi, niin pakko itselleni kuitenkin tunnustaa, että valtaisa naisten kiinnostus minua kohtaan, on (taas) johtuvaa jostakin muusta, kuin viehätysvoimastani :’-(

    Tuota… arvon Ladyt. Mahdunkos minä seuraanne enää lainkaan :’-( Vai pitääkös minun alkaa markkinoimaan (pienellä katteella luonnollisesti) Pikkulaan Ladymaratonisenssipalvelua 😀

    Pistä Henkka ladyjä jakoon, eli toinen ryhmä vaan kehiin! Voin uhrautua (huomenna kauden aloittavana) ’ei sinne’-lyöjäksi joukon jatkoksi.

    Vieläkö Pickalassa jäsen voi tuoda kolme vierasta 35eur/kpl (aikarajoituksin).

    Täällä ilmoittautuu vielä yksi innokas lady, jolla Pickala on harmillisesti vielä kokematta! Kesälomalla, vaikkapa heinäkuun toisella viikolla, olisi mukava pari kierrosta pelata, vaikkapa samana päivänä!

    shanny kirjoitti: (3.6.2006 19:13:58)
    Pistä Henkka ladyjä jakoon, eli toinen ryhmä vaan kehiin! Voin uhrautua (huomenna kauden aloittavana) ’ei sinne’-lyöjäksi joukon jatkoksi.

    Noh, hus minun apajiltani ! Johan tässä menee viimeisetkin itsetunnon rippeet, kun kohta Ladymme jättävät minut vielä kokonaan ’Esimarathonin’ ulkopuolelle :-€

    Mutta itse asiaan 🙂 Kiitos vaan ladyjen puolesta. Juuri jotakin tämän suuntaista ajattelinkin ehdoittaa. meitä Pickalalaisiahan on täällä useita. Siis minun tuntemiani. Eli mikäli Ladyt vaan kelpuuttavat minut mukaan toiseen lähtöön, niin silloinhan asa kuulostaa hyvältä. Nuo tasoitusrajat olisivatkin tulleet mahdollisesti vastaan, joten kun tiedän Sinun ja kaikkien muidenkin tasoituksen, niin asiahan on näin huomattavasti helpompi organisoida ja varmasti mahdollista 🙂

    Vieläkö Pickalassa jäsen voi tuoda kolme vierasta 35eur/kpl (aikarajoituksin).

    Käsittääkseni kyllä. Käsitykselleni aioin juuri kysyä vahvistusta, kuten myöskin tuohon KL:n epäilemään päivägreenfeehen, mutta klo 18:41 oli vastaaja vastassa (loogista kylläkin) ja ilmoitti että viikonloppuisin caddiemasterin toimisto sulkeutuu klo 19:00

    😮

    Noh, tässä sateessa sesonki tuskin on huipussaan, joten hyvin ymmärrettävää 🙂

    Viikonloppuisin tuo hinta vaan plumsahti 65 ööröön ja oli siinä jotakin aikarajotuksiakin. Pitää hämmentää pesää ja katsoa mitä sieltä löytyy. En minä oikein enää muista *punastuu*

    Eli siis, nythän sitten taas puuttuu kaksi Ladyä ? Eikös me Shanny sitten herrasmiehinä pelata punaisilta myöskin, että saadaan olla kunnon isäntiä ? Itseasiassa viimeaikaiset kierrokseni väittävät, että se kyllä olisikin minulle huomattavasti paremmin sopiva aloitusboksi…

    Eli siis yksi 🙂

    Toki sitä sen verran herrasmiestä minustakin löytyy että voin punaisesta boxista availla – ja mitä lyhyempi maila tiiatessa sen parempi mullekin…

    Myy

    No kylläpä täällä alkoi aikamoinen vipinä! Kyllä sinä Henkka olet sen verran kuuluisa henkilö, että minun täytyy joku kierros päästä samaan lähtöön sinun kanssasi. Täytyy vain ryhtyä joukolla kalenteria pläräämään. 16-25.6 on jo sovittuna golfputki ja Jussin merkeissä osittain märkää ohjelmaa, mutta muita aikoja voidaan katsella.

    Jos saadaan samalle päivälle kaksi peräkkäistä lähtöä ja kaksi isäntää, niin mehän voimme tasureitten rajoissa (max 100) sekoittaa pakkaa puolivälissä. Tutustuu sitten vähän useampaan henkilöön samalla reissulla. Eikö?

    Myy kirjoitti: (3.6.2006 20:02:55)
    No kylläpä täällä alkoi aikamoinen vipinä! Jos saadaan samalle päivälle kaksi peräkkäistä lähtöä ja kaksi isäntää, niin mehän voimme tasureitten rajoissa (max 100) sekoittaa pakkaa puolivälissä. Tutustuu sitten vähän useampaan henkilöön samalla reissulla. Eikö?

    Sopii minun puolestani ja kuulostaa oikein loogiselta ja järkevältä 🙂 Ainakin nämä kaksi tuntemaanli Ladyä ovat oikein iloisia ja mitä mainiointa peliseuraa, joskin Minjalta kyllä välillä sattuu paha sana isoin kirjaimin, mutta todennäköisesti vain minun seurassani 😉

    Kyllä sinä Henkka olet sen verran kuuluisa henkilö, että minun täytyy joku kierros päästä samaan lähtöön sinun kanssasi. Täytyy vain ryhtyä joukolla kalenteria pläräämään. 16-25.6 on jo sovittuna golfputki ja Jussin merkeissä osittain märkää ohjelmaa, mutta muita aikoja voidaan katsella.

    Mitä tuohon kuuluisuuteen tulee, se taitaa kyllä kohdaltani olla hyvin valitettavaa monen mielestä. Mutta ehkäpä olen jo täällä saavuttanut tietynlaisen ’kuuluisuusstatuksen’. Kuuluisuuteni oletettavasti perustuu älykkäisiin jutuihini, samoin George W.Bush on oman nykyisen kuuluisuusstatuksensa meidän ulkopuolisten silmissä luonut.

    Joku kerta George (anteeksi George Sinutteluni) kyllä minut vielä typeryydessään pesee, mutta toistaiseksi Hänellä on siihen vielä paljon tekemätöntä työtä (tekemättömiä typeriä kommentteja) tekemättä.

    Mutta hyvin mielelläni aina tapaan uusia Clubhouselaisia ja varsinkin ladyseurassa olen jostakin kumman syystä aina viihtynyt hyvin.

    Ei kaksi ilman kolmannetta, joten toistan vielä itseäni: Minulle kyllä sopii mikä ajankohta tahansa.

    KL

    kebax kirjoitti: (2.6.2006 22:59:56)

    kebax kirjoitti: (2.6.2006 22:27:06)
    Mulla on nuo työstäluistamiset aika kortilla. Jotta tuo kesäloma olis sillee parasta aikoo. Mites ois 17.7? Tai viikko 29 ylipäätään?

    Hupsistakeikkaa. Kaikki muut paitti 21.7 viikolla 29 käy. Eli siitä alkuviikosta mielummin.

    Lyödään lukkoon 17-19.7. Míkä näistä? Henkka, tsekkaa Pickalan kilpailukalenteri, ettei tule yllätyksiä.

    Nuija (eli minä) puhuu: Kops !

    Päivätys on Ma 17.7-06 (vuosilukukin varmuudeksi, mikäli Kbx taas unohtaa itsensä). Maanantai on hyvä päivä. Meinaan silleen, että sikälimikäli jollakin on työvelvotteina tuona ajankohtana, on varmaankin mukavampaa kohdella työnantajaa hellin hansikkain ja pitää mielummin pidennetty viikonloppu, kuin ottaa vapari keskellä viikkoa. Kisoja ei tuolloin ole (Pikkulan kisakalenteri) ja Pikkulassahan yleensä on hyvinkin mukavasti päivisin tilaa ja hiljaisimpia ovat juuri mondaagit. Kysehän on kesäloma-ajasta, joka luonnollisesti on vilkkainta, joten siltäkin osin Ma palvelee tarkoitusta kaiketi parhaiten.

    Eli siis:

    Golfmarathon. Kolme kenttää päivässä. Pickala Forest, Park ja Seaside (ei välttämättä kronologisessa järjestyksessä):

    Ma, 17.7-06 Henkka, Kbx, Stx ja KL

    Ja uho tulkoot huimaamaan päätä. Ja uhon laadusta ja vakavuudesta kertokoot tarkennus: Molempia !

    KL

    Asia sovittu, siis 17.7 Pikkulan Maratooni. Henkka, teetkö varaukset aikaisemman ehdotukseni mukaan (klo 7, 12 ja 17:30).

    P.S. Tosimies ei sitten peru, vaikka sataisi Henkan peliseuralaisia huomattavasti iäkkäämpiä naishenkilöitä….

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 174)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #490537 kohteessaPikkulan ’maratooni’…

Etusivu Foorumit Yleistä Pikkulan ’maratooni’…