Aihe: Pikkulan maratooni vol.2 - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Pikkulan maratooni vol.2

Etusivu Foorumit Yleistä Pikkulan maratooni vol.2

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 31)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nyt kun punaiset ja keltaiset lähdöt on koettu ja hyväksi todettu, niin pitäisikö alkaa puuhastelemaan jo toista? Illat alkavat jo uhkaavasti pimetä, joten jos 3 rundia haluaa veivata sen pitäisi olla jo lähiaikoina. Tai sitten miehet voivat vielä rauhassa hoivata hanureitaan ja mietitään reissua syksymmälle kahdella kiekalla. Miltä kuulostaa, olisiko innokkaita vielä mukana? Tietysti jos saamme vielä isäntiä mukaan 😀

No jos aika vaan itselle sopii niin tottahan toki mukaan lähden! Kolmen rundin sijasta neljä olisi vielä kutkuttavampi ajatus, mutta iltojen pimetessä se tuntuu kaukaiselta ajatukselta. Se ’oikea maratooni’ jääköön ensi kesään.

KL

Aivot eivät vielä eilisen jälkeen edes taivu ajattelemaan golfin pelaamista, sen verran oudot lihakset kertovat olemassaolostaan… Ja kesäflunssakin vain paheni…

Helpompaa on, kun ei ole niin noita lihaksia. Eipä ne tule sitten kipeäksikään. Itselläni tulee tänään ensimmäinen päivä ilman golfia yhdeksän peräkkäisen päivän putken jälkeen. Eli Pikkulan punaisen tiistain jälkeenkin on tullut tahkottua päivittäin, tosin ihan vaan kierros/pv. Kävin eilen tosin kyllä rangellakin lyömässä. Sittenpä pelasinkin kierroksen händäriini. Putki ei siis vielä vaikuta tulostasoon?!

Myy

Nyt taitaa tulla pikkuisen töissäkäyntiä ja matkustelua tässä välissä, joten uudet maratoonit onnistuisivat omalta kohdaltani vasta elokuun puolella. Kesäflunssa vol.2 pitää minut myös tiukasti poissa golf kentältä tämän viikon.

Tutkailin tuossa auringon nousu- ja laskuaikoja. Jos elokuun alkupuolella yrittää kolmea kierrosta, ensimmäinen lähtö pitäisi ajoittaa mielellään ennen seitsemää tai viimeistään silloin, sillä kymmeneltä illalla tulee jo pimeys. Ja valitettavan nopeasti ne päivät vain näyttävät siitä eteenpäin lyhenevän… Tosin minulle nyt riittää vähempikin – kaksi kierrostakin on ihan jees!

Elokuun ensimmäinen viikko sopisi ainakin itselleni parhaiten. Sen jälkeen on pari viikkoa töissä sellaista hoppua ettei pysty livistämään kesken päivän pois.
    Katsellaan mitä mieltä on isännät, kunhan he heräävät eilisestä koitoksesta 😀

Mitä olisitte mieltä siitä, että pelattaisiin kaksi kierrosta? Aamu-unisena ajattelin, että en ihan välttämättä taivu aamukuudeksi kentälle. Viime ’maratoonin’ aikataulu ei enää elokuussa toimi, kun alkaa illat pimetä aivan liian aikaisin! Ellei tietysti otettaisi tavoitteeksi sitä kahden tunnin kierrosta?! Siten ehdittäisi kiertää vaikkapa koko ’maratooni’ eli neljä rundia :-).

Isännät taitavat olla vieläkin hanuri hellänä, olikohan raippa kovalla käytöllä maanantaina?

Pari kierrosta on varmaan ihan sopiva, kahden tunnin kiekkaan tiedän olevani kykenemätön…ainakin toistaiseksi 😀
    Vatsalihaksiin tuo meidän ’maratooni’ enemmän ottaa, viime aikoina olen jakanut upeita lyöntikokemuksia ja naurua tuntemattomillekin siinä määrin että jo sopisi aloittaa jälleen pelaaminen. Omituista silti että tasoitus tippuu vaikka vähintään kolme väylää tulee sössittyä!?

Sen pari rundia voisi heittää kotikentälläkin joku kerta, olitkos Kiara jo työmaalla vai vielä lomalla?

Töissä lusin, ikävä kyllä. Parin rundin setit pitää ajoittaa viikonloppuihin, tosin elokuussa voisi yrittää järkätä jonkun arkivapaankin kunhan muutkin palailevat lomalaitumilta. Yksin ’päivystäessä ’ se ei oikein luonnistu. Yhden kiekan kyllä kiertää vaikka arki-iltanakin.

Vatsalihakset on viime aikojen kierroksilla olleet tosiaan niin kovassa käytössä, että uskoisin tällä vauhdilla hankkivani itselleni oikein tyylikkään sikspäkin ;-).

Sössiminen luonnistuu minultakin, kummallista kyllä tulosta tulee silti. Hiljattain pelasin Porkkalan händäriini, vaikka yksi avaus meni outtiin (3. pallolla liikkeelle…) ja tuli kolme vesipalloakin?!

Mukavaa, että Minja otti asian esille. Minä sitten kovasti nautin molemmista päivistä ja tulin vain kovasti surulliseksi tapahtuman jälkeen, että punaisten ja keltaisten lähtöjen mahtavat peliseuralaiset eivät toisiaan tavanneet. Varmasti olisivat toisiensa seurasta nauttineet, niin samanhenkisiä iloisia tapahtumia molemmat olivat.

Hassua että Minja asiaa esitti, nimittän minä tapahtumien jälkeen aloin jo kovasti toivomaan, että voisimme samoilla -ja toivottavasti jopa vahvistetuilla- kokoonpanoilla viettää vastaavan tapahtuman samana päivänä sekaparein. Niin mukavaa minulla oli, että mikäli vaan halukkuutta löytyy, niin mielelläni peruutan vaikkapa Äitini kolmannet häät tapahtuman jaloista kuljeksimasta. Tosin tuo on aika epätodennäköistä kun Hän on toisessa avioliitossaan ollut jo kaksikymentä vuotta kuin pikkutyttö, kun on niin onnellinen, notta ei minulla ainakaan tuolle päivälle mitään tekemistä ole ?

Kaksi kierosta lienee järkevintä, vaikka pääseehän siinä tarvittaessa kiertämään vielä vaikkapa extraysin. Tai volttimulliganin ?

Olisin enemmän kuin iloinen taas saadessani mahdollisuuden tavata kaikkia teitä mainoita, iloisia ihmisiä, notta mitens on?

Seuraavaksi kyllä kyllästän pöksyt jo kotona kukkaistuoksulla, niin jää tuo Mr Parfym kakkoseksi ainakin tuoksussa, kun pelillisesti siihen ei eväkseni riitä.

Eli siis löytyykö vielä halukkuutta PuKe (PunaKeltaisiin) lähtöihin.

Henkka huutaa Hep !

Joo hep. Tokihan se on lähettävä. Tosin mulla on rankka elokuu edessä töissä joten saatan joutua viime hetkellä skippaamaan.
    aijuu, tuli Henkan jutuista mieleen että mun isä meni naimisiin eilen enkä ole muistanut onnitella, mitäs läksivät pohjoseen erämaamökille nai… naimisiin menemään. (Onnittelin kyllä etukäteen.) vähän ot?

Annukka kirjoitti: (21.7.2006 23:35:19)
    aijuu, tuli Henka.. …sta mieleen että… läksivät pohjoseen erämaamökille nai…

Minun ja monen muunkin tekstejä ainakin on lainailtu pätkimällä ja leikkaamalla ihan miten on huvittanut, niin esimerkkinä vaan viimekiertaiselle kinakumppanille (en muista enää kuka oli kyseessä), että saahan sitä teksteistä esiin ihan mitä huvittaa, kunhan niistä sopivasti jättää pointit veke.

Enempää en sano, vaan vetäydyn punastelemaan hävyttömiä puheitani…

HEP!!!
    Eli siis todellakin mukana, mutta vain sitten näillä näkymin onnistuu se elokuun eka viikko.
    Juu ja terveisiä Pori Jazzeista, Kanye Westin keikka oli l.o.i.s.t.a.v.a!!!
    Vähän ahdisti kun ekat 3 tuntia satoi (eikä tietenkään ollut sadetakkia mukana), mutta kesä onneksi myös kuivaa…ja baarit 😛
    Seuraavalla kerralla ajattelin ottaa mailatkin mukaan, jos siltä prosenttijuoman litkimiseltä ehtisi kiertämäänkin 🙂
    Kenttä kuulemani mukaan ihan kivassa kunnossa..

Mukana menossa kuin peräpukama!

Yritän karata töistä päiväksi, kunhan päivän vaan tiedän :-).

Myy

Joo, tullaan tietysti, jos vain päivä sopii. Työ kyllä ikävästi häiritsee harrastustoimintaa… 😉

Jos muilta kentiltä, missä on mahdollisuuksia useamman kentän kiertämiseen – siis yleensä kahden – löytyy aktiivisia isäntiä/emäntiä vastaavaan toimintaan, niin lähden mielelläni mukaan. Ja tietysti muutkin kutsut ovat tervetulleita. Minusta on kiva tutustua uusiin kenttiin (palstalaisia unohtamatta!!!) ja kauden tavoitteena oli kiertää vähintään kolme uutta. No, se golfiin liittyvä tavoite on ainakin reilusti ylitetty! Pieni epätasaisuus viimeaikaisissa suorituksissa herättää pienen epäilyksen niiden muiden tavoitteiden suhteen… :-0

Voisi varmaan sen päivän lyödä jo lukkoon…ehdottaisin esim. ti 1.8.
    Sopisiko tuo? Sillä viikolla ei Pikkulan kalenterin mukaan ole kisojakaan jos tuo päivä ei sovi 🙂
    Peuriksellahan olisi kaksi kenttää, mutta siellä ei valitettavasti ole päivä gf:tä. Toki kaikki ovat sinne tervetulleita pelaamaan ja lähden mielelläni isännäksi ja uskoisin että Kiara myös? 🙂

Jep, mielelläni lähden EMÄNNÖIMÄÄN Peuriksellekin ;-). Isännöintikin luonistuu, kunhan pistän housut jalkaan. Tosiaan meillä ei harmillisesti ole päivä gf:tä. Ehkä ’huono peliseura’ korvaa sen puutoksen?

Mulla on kuulemma niin miesmäinen aloitusasento ( ?!? ) että jatkan isännöintilinjalla, mutta sekoitan pakkaa laittamalla hameen 😛
    Mielenkiintoisa nähdä miten peli kulkee tänään, viikon tauko on voinut olla sekä hyvästä että pahasta 🙂

Pikkulan retki oli viimeksi niin hauska, että ehdottomasti olen mukana seuraavallakin retkellä. Näin lomalaiselle sopii hyvin mikä päivä tahansa.
    Jos kentän vaihtoa ajatellaan niin heitän ehdotukseksi Lohjan kentän, missä on myös päivä fee. Tosin olisihan se ’mukavaa’ kokea se Parkin TODELLA KAUNIS 17 väylä uudelleen.

Lohja olisi myös kiva, tein siellä lyöntienkkani joten kenttä saa henk.kohtaisia pisteitä 😀

Myy

Eikös Lohjalla ollut GP etu arkisin ennen klo 15, vai muistanko väärin? Monella näytti olevan ko.kortti takataskussa, joten tämä ihan varteenotettava treffipaikka. Peuriksen etu taas oli pe-su klo 15 jälkeen.

Minä en pääse 1-3.8. 3.8 noin periaatteessa olisi mahdollinen, mutta kun tiistaina todennäköisesti olen kömpinyt reilusti yli puolenyön sänkyyni jonkinasteisessa hilpeässä olotilassa, en edes uneksi pelaamisesta. Hyvä kun työpäivästä jotenkin…

Jos nuo päivät paremmin muulle porukalle sopivat, niin eiköhän joku lähde vielä senkin jälkeen kentälle ilottelemaan.

Kaverille kannatti siis maksaa se 300.000 eur keikkapalkkio…

Minja kirjoitti: (23.7.2006 13:22:44)
    Mulla on kuulemma niin miesmäinen aloitusasento ( ?!? ) että jatkan isännöintilinjalla, mutta sekoitan pakkaa laittamalla hameen 😛

Kaikki käy. Harjoittelin eilen isännöintiä ja pelasin Saraksen keltaisilta (tosin hame päällä) seuran vuoksi. Mielestäni löin huonosti, sillä etenkin ajuri vei pallon lähes poikkeuksetta metsään. Talvella unohtunut slaissi löytyi jostakin näin heinäkuun loppupuolella, olisiko peliseura tartuttanut ;-)? Jotenkin kummallisesti onnistuin kuitenkin pelastamaan poikkeuksellisesti jotain lähipelillä, luulisin puttikeskiarvon olleen alle 2. Nettotulos menikin sitten yllättäen baariin (72) ja sillä irtosi päivän voitto eli kylmä olut klubilla ;-).

Kokemuksesta rohkaistuneena lupaan pelata keltaisilta, mikäli saamme joku kaunis päivä isännöidä herraseuraa Peuriksella. VP tai Porkkis, kumpikin käy. Vaikka molemmat.

Mikä päivä yritettäisi tätä sekapari-semimaratonia? Olisi hurjan mukavaa, jos kaikki halukkaat pääsisivät leikkiin mukaan. Myylle ei se 1.8.-3.8. sopinut. Mitenkä kävisi vaikkapa ma 7.8.? Jos joku päivä saataisiin lukkoonlyötyä, niin voisi töistä yrittää järjestää sitä vapaaksi.

7.8 ei multa ainakaan onnistu, loman jälkeinen eka työpäivä.
    Sopisko kelleen esim. ma 31.7 tai pe 4.8? Vai onko silloin perjantaina jo kalliimpi gf?

Tein tänään muuten ensimmäisen böröni o/

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 31)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #489706 kohteessaPikkulan maratooni vol.2

Etusivu Foorumit Yleistä Pikkulan maratooni vol.2