11.6.–18.6 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][23]
KilpailuaSuomalaista

Pickalan Park-kenttä sekaisin?

Etusivu Foorumit Yleistä Pickalan Park-kenttä sekaisin?

Esillä 8 viestiä, 26 - 33 (kaikkiaan 33)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tänään julkistetun tiedotteen mukaan osakaskysely Parkin pelijärjestyksestä järjestetään kirjepostilla. Kyselyyn tulee Pickala Golfin osakkaiden vastata 8.7.2014 mennessä. Nyt etenkin kaikki kesälomalla jo olevat pickalalaiset – yrittäkääpä jotenkin järjestää itsellenne mahdollisuus vastata kyselyyn ajoissa. Ja itsestään selvää lienee, että minä toivon kaikkien puoltavan vanhaa pelijärjestystä 1-18!

    Kari Karvinen kirjoitti: (24.6.2014 19:31:53)
    Tänään julkistetun tiedotteen mukaan osakaskysely Parkin pelijärjestyksestä järjestetään kirjepostilla. Kyselyyn tulee Pickala Golfin osakkaiden vastata 8.7.2014 mennessä. Nyt etenkin kaikki kesälomalla jo olevat pickalalaiset – yrittäkääpä jotenkin järjestää itsellenne mahdollisuus vastata kyselyyn ajoissa. Ja itsestään selvää lienee, että minä toivon kaikkien puoltavan vanhaa pelijärjestystä 1-18!

    Täytyy hieman korjata tuota aiempaa viestiäni. Kyllä se osakaskysely näytti kuitenkin tulleen sähköpostilla. Ja vastattukin on jo. Arvaatte varmaan, että minä kannatan useastakin eri syystä vanhaa väyläjärjestystä 1-18. Se on pelillisesti paljon parempi ja pelihän tässä se kaikkein tärkein juttu on. Ja kymppikiskan oheispalvelut kuntoon joko pienemmälä tai vaikka isommallakin rahalla.

    Kari Karvinen kirjoitti: (26.6.2014 12:25:04)

    Kari Karvinen kirjoitti: (24.6.2014 19:31:53)
    Tänään julkistetun tiedotteen mukaan osakaskysely Parkin pelijärjestyksestä järjestetään kirjepostilla. Kyselyyn tulee Pickala Golfin osakkaiden vastata 8.7.2014 mennessä. Nyt etenkin kaikki kesälomalla jo olevat pickalalaiset – yrittäkääpä jotenkin järjestää itsellenne mahdollisuus vastata kyselyyn ajoissa. Ja itsestään selvää lienee, että minä toivon kaikkien puoltavan vanhaa pelijärjestystä 1-18!

    Täytyy hieman korjata tuota aiempaa viestiäni. Kyllä se osakaskysely näytti kuitenkin tulleen sähköpostilla. Ja vastattukin on jo. Arvaatte varmaan, että minä kannatan useastakin eri syystä vanhaa väyläjärjestystä 1-18. Se on pelillisesti paljon parempi ja pelihän tässä se kaikkein tärkein juttu on. Ja kymppikiskan oheispalvelut kuntoon joko pienemmälä tai vaikka isommallakin rahalla.

    No niin hyvät Pickala Golfin osakkaat. Jos ette jo ole vastanneet tähän Pickala Parkin pelijärjestystä koskevaan osakaskyselyyn, niin nyt on viimeiset hetket osallistua ja vaikuttaa. Kyselyn viimeinen palautuspäivä on huomenna tiistaina 8.7.2014. Pyydän kaikkia teitä kannattamaan vanhan pelijärjestyksen 1-18 säilyttämistä!

    Minusta on hienoa, että pohjoismaiden suurin golfkenttä kasvaa ja laajenee.. Park kenttä tarjoaa tähän oivan mahdollisuuden. Väylä 12 jne. Tulemme tulevaisuudessa näkemään Suomen suurimman golfyhteisön, ellemme ole sitä jo tehneet.

    Siis ystävällisesti….mitä tämä tarkoittaa ja onko sillä tekemistä Parkin pelijärjestyksen kanssa?

    jaguar kirjoitti: (8.7.2014 17:23:51)
    Siis ystävällisesti….mitä tämä tarkoittaa ja onko sillä tekemistä Parkin pelijärjestyksen kanssa?

    Katso Ullan viestin lähetysaikaa, kertonee jotain. 🙂

    Pickala Golfin hallitus on osakaskyselyn palautteen perusteella tänään päättänyt, että Parkin pelijärjestys säilytetään alkuperäisenä eli väylät pelataan jatkossa järjestyksessä 1-18. Tämän puolesta minä olen kampanjoinut ja nyt on kiitosten paikka – kiitos kaikille niille osakkaille, jotka äänestitte vanhan pelijärjestyksen puolesta. Nyt vain odotellaan, kuinka nopeasti Audin komea kello siirtyy kymppitiiltä ykköstiille 🙂

    Tämähän on hieno uutinen. Järki näköjään voitti Pickalassa. Nyt Parkkiin voi tulla pelaamaan uudelleenkin 🙂

Esillä 8 viestiä, 26 - 33 (kaikkiaan 33)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #531910 kohteessaPickalan Park-kenttä sekaisin?

Etusivu Foorumit Yleistä Pickalan Park-kenttä sekaisin?