Aihe: Peuramaa vetää hyvät hillot rangella - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Peuramaa vetää hyvät hillot rangella

Etusivu Foorumit Yleistä Peuramaa vetää hyvät hillot rangella

Esillä 19 viestiä, 1 - 19 (kaikkiaan 19)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kävin aamupäivällä hiomassa svingiä Peuramaalla. Range oli täynnä kun Turusen pyssy. Peuramaalla tuntuu olevan oikea asenne asiakkaiden palvelemisessa. Harjoituskenttäkin avattaneen lähiaikoina, ainakin näytti olevan paikoin nurmi näkyvissä.

Olin rangella klo. 13-16 ja koko ajan ihan täynnä, meitä innokkaita tuntuu riittävän.

Palloja kerännyt herrasmies valitti että ei ehdi keräämään sitä tahtia kun palloja lyödään !

Joo. Koskahan noi muut puupäät tajuaa, että rangen auraus ja kevyt hiekoitus saattaa olla kannattava investointi.

Olen ihan samaa miettinyt. Pari kevättä on tullut seurattua tuota Albergan touhua. Helppo tietysti sanoa, että jos minä olisin…, mutta ei luulisi olevan kallista tilata päiväksi traktoria auraamaan lumet rangelta veks ja avata kuukautta aikaisemmin.

Onkohan henkilökuntakysymys. Pitää kaiketi odottaa edullista työvoimaa koulujen kesäloman alkamiseen saakka.

Onhan tuo jonkinnäköinen tapa säästää tuokin ?

Samaa olen miettinyt. Eikö raha kelpaa??

Taivas on sininen ja aurinko paistaa, ei todellakaan viitsisi lähteä mihinkään kuplaan palloja hakkaamaan.

Mikä siinä on niin vaikeaa. Range auralla puhtaaksi, yksi jannu paikalle keräämään rahat lyöjiltä (kertamaksu 5-10e)) ja sitten lyödään pallot rangelle. Kun kuulat loppuu niin ’pallotauko!’ ja porukalla kerätään sankot täyteen.

Kiitokset Peuramaalle rangen järkkäämisestä jo nyt kuntoon. Toivottavasti on niin kannattavaa, että jatkossakin range aukeaa näin aikaisin.

Täytyy IHan ihmetellä näitä range-yrittäjiä, heillä kun ei ole muuta tarjottavaa, niin luulisi avaavan heti kun mahdollista. Kaikki ei kuitenkaan viitsi ajaa Peuramaalle. Onneksi itellä ei oo ku vartin matka.

Näyttää siltä kaiken kaikkiaan, että Peuramaalla on ymmärretty golffarin perimmäiset tarpeet :

Kenttää pidetään auki viimeiseen asti ja range ekana käytössä.

Kaunis kiitos.

Mainostaa täytyy, itekin kävin perjantaina lätkimässä palloja 13:n jälkeen. Vieressä oli vielä yksi ammattilainen (Panu…), niin mikäs oli lyödessä. Oli toki vähän hakemista se lyönti alkuun, kun ei malttanut ottaa yhtä rauhallisesti kuin hallissa.

On ollut kiva fiilis aurinkoisina päivinä käydä testaamassa Peuramaalla miten pallot saa happea! Ja tunnistin siellä klubilaisiakin yhtenä päivänä, tere Pokke!

Niin, luulisin että homma vähä tuottaakin ku katsoo kävijämäärää.

Hieno homma ja täydet pisteet henkilökunnalle!

Taisi Peuran rangella olla Perjantaina useitakin Clubhouselaisia. Oltiin Paksupekan kanssa 14-17,30 ja näin tuttuja ainakin Pokken ja Vasemman Pakin. Pari muutakin mielestäni kirjoitti olleensa kyseisenä ajankohtana paikalla. Olisi pitänyt olla tuo bägilätkä, niin olisi voinut käydä moikkaamassa.

YLLÄPITO, HUHUU…BÄGILÄTKÄ ???

Tosiaan paljon oli tuttuja kasvoja, kiitos simukisan. Shannyn kanssa vaihdettiin pari sanaa, Henkan kanssa vähän useampikin.

IHan innolla odotellaan logokisan tuloksia, että saatais jotkut Clubhouse tunnistimet.

Taitaa olla niin että pelkät ranget on kenttiin nähden pienemmillä budjeteilla tehty. Tämä tarkoittaa että välttämättä ei ole maapohjia/salaojituksia rakennettu viimeisen päälle. Maa on varmaan vielä jonkin aikaa märkää.

Tämä lumi olisi kyllä saanut jäädä satamatta.

nimim. ’Eilen räntäsateessa rangella’

Näin ainakin väitetään. Mutta tuskinpa maalikuun puolella pelataan, valitettavasti.

No perhana.

Itse olin peuramaalla perjantaina rankaisemassa palloja 17:00 – 18:00 (siinä heti lyöntikatoksesta vasemmalle), enkä bongannu koko aikana ketään tuttuja. 🙁 Missäs kolossa te oikein olitte, eikös piilossa ole hankala tehdä täyttä swingiä? 😉

Itse olin peuramaalla perjantaina lyömässä palloja 16.40 – 17.10 heti lyöntikatoksen vasemmalla puolella (toinen paikka katoksesta), enkä bongannut ainakaan sinua enkä kyllä muitakaan IH jengiläisiä? Olitko itsekin jossain kolossa?

Jaa-a. 🙂 Kyseessä on ollut ilmeisesti joku N-ulotteinen aika-avaruusvääristymä, koska mä olin siinä ekalla paikalla katoksesta enkä nähnyt ketään.

Tai sitten voipi olla etten kyllä ihan tasan 17:ksi vielä ehtinyt siihen, oon tullu varmaan heti sun lähdettyä. 🙂

’Great minds think alike’

Me oltiin Henkan kanssa siinä heti ’sisääntulosta’ vasemmalle. Eli palloautomaatista ehkä 10 paikkaa. Me taidettiin lopetella juuri ennen viittä. Soppamies huitoi siinä mun vieressä.

Palatakseni alkuperäiseen aiheeseen tuolta Tuopin aikasiirtymästä, niin itse olen samaa mieltä aikaisesta rangen avaamisesta. On mukava päästä aikaisin ulos lyömään, kun kerran säät sallivat sen. Mutta yhtä tärkeätä on pitää hallit riittävän kauan auki, koska täällä pohjolassa takatalvi yllättää aika usein.

Samoin harjoituskentän aikainen avaaminen on hyvin positiivinen teko Peuramaalta. Itse olen sitä mieltä ettei par-3:n kesäkunto ole yhtä tärkeä asia kuin kevään aikainen pelimahdollisuus. Itse kiersin viime vuonna yli kaksikymmentä kertaa par-3:sta ennen isolle kentälle pääsyä. Sitä paitsi ’viheriötkin’ ovat todella nopeita näin aikaisin keväällä, kun ei ole vielä uutta nurmea.

Itse kävin toissa viikonloppuna hakkaamassa ja silloin oli tosi upea keli ja pallot sai kyytiä. Ja väkeä riitti silloinkin. Saa nähdä, ollaanko samassa aikataulussa viime vuoden kanssa vai sotkeeko tämä jatkuva räntäsade Par-3 kentän avausta. No, vielä on kesää jäljellä.

Esillä 19 viestiä, 1 - 19 (kaikkiaan 19)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #382349 kohteessaPeuramaa vetää hyvät hillot rangella

Etusivu Foorumit Yleistä Peuramaa vetää hyvät hillot rangella