Aihe: Peuramaa vai Kurk? - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Peuramaa vai Kurk?

Etusivu Foorumit Yleistä Peuramaa vai Kurk?

Esillä 19 viestiä, 26 - 44 (kaikkiaan 44)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Ballmarker kirjoitti: (22.3.2007 14:27:33)

kebax kirjoitti: (22.3.2007 14:05:05)
    Ja mitä itse termiin tulee niin veikkaan että pääkaupunkiseudulla saatettaisiin käyttää myös sanaa ”jauhaa” joka sitten onkin jo paljon vaikiampi ymmärtää täällä sivistymättömyyden parissa.

Tätä asiaa nyt perusteellisemmin mietittyäni olen sitä mieltä, että ’jauhaa’-verbiä ei käytetä pääkaupunkiseudulla tällaisessa yhteydessä. Sen sijaan paskaa jauhetaan. Luulen että niin tehdään myös Hämeessä, vai mitä?

Paljon mahdollista mutta tuskin kuitenkaan linssiin höylätään.

Ballmarker kirjoitti: (22.3.2007 14:27:33)
    Sen sijaan paskaa jauhetaan. Luulen että niin tehdään myös Hämeessä, vai mitä?

Minäkin olen livenä nähnyt Hämeessä näin tehtävän sillä eikös sikäläisten jauhama musta makkara ole oikeasti paskaa?

Ballmarker kirjoitti: (22.3.2007 12:49:03)
    2) Jos täysmittäisia kenttiä on vain yksi, sen sahaamiseen kyllästyy aika pian. Jos niitä on kolme, vaihtelua pelaamiseen riittää enempi ja pitempään.

*TÖÖÖÖT* Väärin.

Riippuu _hyvin paljon_ kentästä. Tiedän kenttiä joiden pelaamiseen ei ikinä kyllästy.

Tiedän tosin kenttiä joihin olen kyllästynyt ensimmäisellä pelikerralla.

Johtaja XXL kirjoitti: (22.3.2007 14:36:01)
    Minäkin olen livenä nähnyt Hämeessä näin tehtävän sillä eikös sikäläisten jauhama musta makkara ole oikeasti paskaa?

Et sitten maistanut eroa?

Johtaja XXL kirjoitti: (22.3.2007 14:36:01)

Ainakin se näyttää siltä iteltään ja senpä vuoksi en ole koskaan uskaltanut pötkälettä maistaa. Tuskinpa tulen ainakaan selvin päin koskaan sitä tekemäänkään.

januz kirjoitti: (22.3.2007 14:36:16)

Ballmarker kirjoitti: (22.3.2007 12:49:03)
    2) Jos täysmittäisia kenttiä on vain yksi, sen sahaamiseen kyllästyy aika pian. Jos niitä on kolme, vaihtelua pelaamiseen riittää enempi ja pitempään.

*TÖÖÖÖT* Väärin.

Riippuu _hyvin paljon_ kentästä. Tiedän kenttiä joiden pelaamiseen ei ikinä kyllästy.

Tiedän tosin kenttiä joihin olen kyllästynyt ensimmäisellä pelikerralla.

Tästä samaa mieltä. Kentän ollessa lay-outiltaan onnitunut ja vaihteleva, pelaattavuudeltaan mukava sekä hyväkuntoinen, ei kyllästymisen vaaraa ole. Sen sijaan kahteenkin huonoon kyllä kyllästyy nopeastikin.

Kahden kentä ehdottomana etuna on tuo viikonloppupäiväaikojen parempi saatavuus. Tosin monilla kentillä vuokraoikeuksilla varustetut jäsenet saavat varata aikoja hyvissä ajoin ja näin myös ruuhka-aikoina pääsee pelaamaan.

Kurkista tosiaan vielä sen verran, että runsaiden sateiden sattuessa kenttä kuivuu huonosti. Mutta tässä ketjussa mainittiin, ettei siellä voisi lyödä draiverilla. Varmaan niinkin kun on paljon pelannut ja pitkälyöntinen. Mutta itse golfurani alkuvaiheessa pelasin Kurkissa yhden kesän ja käytin kyllä draiveriakin aika usein. Ehkä ei olisi pitänyt.

Peuramaasta on lisäkommentteja tässä hauskassa viestiketjussa:

Pickala vs Peuramaa

kebax kirjoitti: (22.3.2007 14:38:35)
    Et sitten maistanut eroa?

Makueroissa joudutaan luottamaan aboriginaaleihin. Itse en ole tohtinut, samoista syistä kuin Ballmarker, maistaa kumpaakaan. Enkä nyt strittaa öögaan.

Että näin sitä on päästy Peuramaalta ja Kurkista Tampereen mustaan makkaraan. Seuraavaksi voisi tätä alkuperäistä kysymystä lähestyä miettimällä, että miltähän maistuisi mämmi. Varsinkin kun nyt on SE aika vuodesta.

Johtaja XXL kirjoitti: (22.3.2007 14:52:26)
    Makueroissa joudutaan luottamaan aboriginaaleihin. Itse en ole tohtinut, samoista syistä kuin Ballmarker, maistaa kumpaakaan. Enkä nyt strittaa öögaan.

Kyseessä on maailman ainoo kurmettiruaka, jota saa syärä pipa päässä (lainasin tän törkeesti jostain netistä). Helvatun maittavaa ja herkullista. Paskasta en osaa sanoa mitään vaikka aina silloin tällöin jositain asioista ns. paskan maku suuhun jääkin. Joka siis kuitenkaan ei liene tunnistettava maku. Tai no ainakaan en osaa kuvitella mustan makkaran siltä maistuvan.

Ballmarker kirjoitti: (22.3.2007 14:59:12)
    …, että miltähän maistuisi mämmi. …

En tiä enkä haluakaan tietää sillä tuo jos mikä näyttää olevan suoraan persiistä.

Jos jonkun paska on samannäköistä kuin musta makkara, kannattaapi mennä käymään lääkärissä pikimmiten.

Olet siis varma että erotat nämä pökäleet toisistaan, jos ne lepäävät pöydällä vierekkäin. Eikö varmasti mene sekaisin…?

Ehkä myös silmälääkärissä.

Tokihan pahimmassa tapauksessa optikko voi laittaa lähetteen jopa silmälääkärillekin.

Tietysti lääkärille pitää olla rehellinen ja kertoa, että on ollut vähän kakka tummaa.

Eiköhän tämä keski-ikäisten miesten kakka- yms.-huumori jo riitä? Kakan väristä ja muista teistä mukavista asioista voitte varmaan keskustella vaikkapa sähköpostin välityksellä?

Lukija joka yrittää löytää jotain infoa vuokrapelioikeudesta, ei varmasti hirveästi auta tieto että jos kakka on mustanmakkaran näköistä, pitää kääntyä lääkärin puoleen.

januz kirjoitti: (22.3.2007 16:01:23)
    Lukija joka yrittää löytää jotain infoa vuokrapelioikeudesta, ei varmasti hirveästi auta tieto että jos kakka on mustanmakkaran näköistä, pitää kääntyä lääkärin puoleen.

Januz, olet ehdottomasti oikeassa.

Nooh… Selvästi näkee että kaikilla on taas kova kevätkiima. Golfkevätkiima tarkoitan. Ehkä etuliitteetönkin, tiiähäntä. Näin wanha ei enää noista mitään ymmärrä. Tässä iässä jaksaa enää kahdesti ,notta sen suuremmasta kevätkiimasta en enää kehtaa puhua muutoin kuin golfin yhteydessä. Nuorempana meni kyllä kevysesti neljä. Uteliaille tiedoksi, että pidän Juhannusta, noista kahdesta mukavampana.

Januz kylläkin on kyllä ihan oikeassa. Mutta kuitenkin: lapasten karkaaminen juuri ennen laitumelle pääsemistä(kin?) on täällä lähes traditio. Tai ei edes lähes. Koitetaan nyt malttaa toisiamme vielä pari viikkoa (Januz vähän kauemmin 😉 sitten voidaan taas jatkaa. Eiku lopettaa tarkoitin… Kö ?

Pool Keisi kirjoitti: (22.3.2007 10:22:45)
    Saman hinta/matka-luokan kenttiä Helsinstä ovat SHG, St Laurence ja Keimola. Näissä kaikissa on myös kaksi kenttää. Kaikki edellä mainitut ovat Peuramaata parempia. Kentiltään etenkin St Laurence.

St Laurence on kyllä miellyttävämpi kokonaisuus, itselle vaan kaukana. Kaikki eivät allekirjoita tuota vertailua SHG:n ja Keimolan osalta. Keimolassakin driverin käyttöä kannattaa harkita tarkkaan, jos ei sitten ole erityisen lyhytlyöntinen ja miten Saraksen uusien väylien kunto – onko parantunut? SHG:n kentille matkaan kuluu helposti paljon aikaa pienistä teistä johtuen.

Esillä 19 viestiä, 26 - 44 (kaikkiaan 44)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #480456 kohteessaPeuramaa vai Kurk?

Etusivu Foorumit Yleistä Peuramaa vai Kurk?