-
JulkaisijaArtikkelit
-
Olen perheemme ainoa golffari ja voisi olla kiva pelata suomalaisten kanssa.
Tasoitukseni on 20.6
Asun Karonilla, enkä ole ronkeli alueen kenttien suhteen 🙂Khao Lakissa 24.12.-7.1.2013 ja olen katsellut Tublamun kenttää, se Khao Lakista n. 10 km: n päässä Phukettiin päin.
Peliseura kelpaisi, olen aloittelija.Khao Lakissa 26.12-10.1.2013 peliseuraa vailla ja kaikki kentät käy. Tasoitus 10
Khao Lakissa 18.-22.12. ja 22.-26.12. Phuketissa. Tublamussa ainakin pari kierrosta pojan kanssa tarkoitus pelata, ja kierros tai kaksi Phuket Golf & Country Clubilla. Peliseura tervetullutta. Vaikka toisaalta yksi pelin suola, erityisesti ulkomailla, onkin aina millaista peliseuraa sattuu saamaan. Hyvä tuuri tähän mennessä käynyt, noin sata kierrosta ympäri maailman ja aina ihan huippuhyvä peliseura osunut kohdalle. Tai sitten me golfarit vaan yleisesti ottaen ollaan niin saatanan ihastuttavaa seuraa 🙂 Tasoitus kympin luokkaa.
Samoja kokemuksi minulla, kivoja ihmisiä olen tavannut ympäri maailmaa pelaillessani.
Lomamatkalla ei taida kukaan jaksaa oikein mököttääkkään, jos nyt koskaan golfari kiukutteleekaan ; )Terve
nim. Larssen
En tiedä mten täällä tapaamiset järjestetään, mutta jos sopii ja käytössäsi on myös sähköposti matkan aikana, niin voisi vaikka käydä kieroksella esim. vaikka 2.-5.1 välillä. Pistä meiliä sami.jaakkola(at)gmail.com….
Moikka. Mä tulen Phukettiin Patongille eli on lähellä Karonia,ajattelin myös et olis kiva pelata Suomalaisesten kanssa
Tullaan vaimon kanssa 7. päivä Karonille.Hän on pari kesää pelannut ja ensi kertaa bägin kanssa thaimaassa joten hän lähtisi mielellään kanssasi Golf and country clubin kentälle pelaamaan ! Kiertelin sitä itse vuosi sitten joulun aikaan ja on kiva kenttä pelata.
Mikäli joku vielä katsoo tätä niin minulla on 31.12 aamuna aika varattuna Loch Palmilta klo 07:45. N. 30 min Patongilta vähän 15min enemmän Karonilta tai Katalta. Erittäin mukava kenttä. Mun händäri 15 pinnassa.