-
JulkaisijaArtikkelit
-
Pelioikeuksien vuokramarkkinat ovat lämpenemässä keväisten säiden myötä. Kävin katselemassa, miltä GP:n pörssissä näyttää. Pelioikeuksien tarjonta ja kysyntä vaihtelevat kentän mukaan. Enemmän näyttäisi olevan tarjontaa kuin kysyntää. Poimin epävirallisen tilaston Etelä-Suomen kenttien vuokraustilanteista ja tällaiselta näyttää 1.4.2008 n klo 10: Kenttä / vuokralle tarjotaan ilm. lkm / vuokrata halutaan ilm.lkm. Ringside 7 – 0 St.Laurence 19 – 0 Gumböle 6 – 3 Talma 7 – 6 Keimola 13 – 11 Master 10 – 11 Kotojärvi 9 – 0 Hill Side 19 – 0 Vihti 1 – 2 Peuramaa 16 – 1 Pickala 6 – 5 SHG 12 – 2 Ruukki 10 – 0 Nurmijärvi 19 – 2 Tuusula 6 – 0 Hirsala 9 – 0 Kurk 2 – 0 Hiekkaharju 5 – 0 Sarfvik 4 – 1 Nordcenter 18 – 0 Kytäjä 5 – 0 Rönnäs 10 – 0 Hirvihaara 7 – 0 Aulanko 1 – 0 Tawast 1 – 1 Vanajanlinna 2 – 0 Kulloo 2 – 0 Vierumäki 5 – 2 Lahti 5 – 1 Messilä 2 – 0 Salo 3 – 0
Mikäli minä oikein ymmärsin niin tuo Aulangon ilmoitus on osastolla ”halutaan vuokrata” eikä siis ”vuokralle tarjotaan”. En tiedä muuten kuinka paljon noita ilmoituksia mahtaa Aulangolta tippua kun meillä on sellainen näppärä vuokrauspalvelu.
Suunniteltiin kaverin kanssa vuokrata oikeus tuolta Lohjalta, kentistä olen kuullut pelkkää hyvää.
Vähän mietityttää se Sedun kisa tuossa kesäkuussa. Sehän pelataan kenttien yhdistelmällä. Eli ovatkohan nuo molemmat kentät kiinni kauankin ennen kisaa,
vai pääseekö sinne kuokkimaan esim. kisaviikolla vielä…?marvel kirjoitti: (1.4.2008 12:59:41)
Suunniteltiin kaverin kanssa vuokrata oikeus tuolta Lohjalta, kentistä olen kuullut pelkkää hyvää.
Vähän mietityttää se Sedun kisa tuossa kesäkuussa. Sehän pelataan kenttien yhdistelmällä. Eli ovatkohan nuo molemmat kentät kiinni kauankin ennen kisaa,
vai pääseekö sinne kuokkimaan esim. kisaviikolla vielä…?
Niinpä….
marvel kirjoitti: (1.4.2008 12:59:41)
vai pääseekö sinne kuokkimaan esim. kisaviikolla vielä…?
Aika usein kentät sopivat tämänkaltaisissa tilanteissa yhteistyöstä ’naapuri’ kenttien kanssa. Eli pelioikeutetut pääsevät yleensä joko ’ilmaiseksi’ tai pienellä korvauksella pelaamaan heidän kentilleen.
Lohjalla ja Pickalalla on ollut myös monena vuotena vaihtopäiviä, jolloin on päässyt 10€:lla vierailemaan toistensa luona.Tänä vuonna St Lawrence on Sedun kisojen takia suljettu kaksi viikkoa ennen ja jälkeen, mutta vuokrapalaajat pääsevät puoleen hintaan Gumböle Golfiin. Sehän on vähän niin kuin saman kadun varrella.
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)