Aihe: Pelikaveri/Tampere - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Pelikaveri/Tampere

Etusivu Foorumit Yleistä Pelikaveri/Tampere

Esillä 15 viestiä, 76 - 90 (kaikkiaan 90)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • KL kirjoitti: (11.3.2008 19:42:38)
    Eihän sinun ole pakko noudattaa kenenkään neuvoja, se on oma valintasi. Tuolla taitotasolla en kuitenkaan lähtisi mollaamaan selvästi taitavampien neuvoja ihan noin suvereenisti, varsinkaan kun neuvot alunperinkään eivät olleet sinulle kohdistettuja.

Anteeksi Oi Valo jos olin astuvinani eteville varpailles. Kyllä sun nyt pitäisi tietää paremmin.

Kottarainen kirjoitti: (11.3.2008 19:29:20)

AAH kirjoitti:
    ”Olikos invitational bändin komppiryhmässä vielä kottaraisen mentävä aukko?”

Siis vissiin triangelin soittajaa huutais vai..

Kottarainen kirjoitti: (4.12.2007 17:51:25)Silloin harvoin kun tällaista ääliöilyä kohtaa, se ilmenee hiljaisuutena minua kohtaan ja pelkästään miespuolisten pelaajien kanssa jutteluna. Mutta koska monilla miehillä menee pupu pöksyyn ja jauhot suuhun kun kaunis, nuori nainen tulee samaan lähtöön niin annettakkoon heille anteeksi. Jos ulkoisten avujen tuijottelusta johtuva hämillisyys avittaa tasoittamaan pelitulosta niin mikäpä siinä sitten. Pistetään hameet päälle hiukan useammin. Kyllä sitä kierroksen päälle on jonkun muun tarjoamaa bisseä aina mukavampi hörppiä.

Kottarainen kirjoitti: (5.12.2007 14:48:05)Meitsi vetäisee hameen päälle näyttääkseen hyvältä plus käytännön syistä jotka määrittelee olosuheet Suomen kesässä, en sotkeakseen päitä. Mutta jos tämä on sivutuote niin minkäs minä sille mahdan.

Tuolla itsevarmuudella suosittelisin Go-Go-tytön paikkaa. Mikäli ulkonäkö vastaa puheita jengi tulee The Bandia katselemaan Etelä-Euroopasta saakka. Todennäköisesti kauempaakin.

Ja Kottis kaiketi ymmärtää että piikki oli suurimmaksi osin vain leikkimielistä eikä nappaa herneitä nenään, mutta itseluottamuksessa ei kyllä ole moittimista. Se on hyvä piirre nuorella naisella. Kai.

Mur!

Aikaisemmat typerät puheeni eivät minua kiinnosta. *joku typerä ajattelija*

Vaivaa kyllä olet nähnyt kun viestihistorian parhaat palat kaivoit saastan seasta. Hienoa havaita, että on nuorella miehellä viitseliäisyyttä.

Mikä on Go-Go-tyttö?! Pahaa aavistelen, että se on jotain ääliömäistä huiskan heilutusta. Noutänks. Ei helmiä sioille ei vaan siis sikoja helmille ei kun siis..

En minä ole ottanut herneitä nenään!

Mikäs uhoaja tämä kebax oikein on? Ketjun aihehan oli ’Pelikaveri/Tampere’, joten tervetuloa kebax Tammeriin peliseuraksi esittelemään niitä jokapaikan draiveja.

Toivottavasti Katriinalle löytyy uusia pelikavereita.

Kottarainen kirjoitti: (11.3.2008 21:39:31)
    Aikaisemmat typerät puheeni eivät minua kiinnosta. *joku typerä ajattelija*

Vaivaa kyllä olet nähnyt kun viestihistorian parhaat palat kaivoit saastan seasta. Hienoa havaita, että on nuorella miehellä viitseliäisyyttä.

Mikä on Go-Go-tyttö?! Pahaa aavistelen, että se on jotain ääliömäistä huiskan heilutusta. Noutänks. Ei helmiä sioille ei vaan siis sikoja helmille ei kun siis..

En minä ole ottanut herneitä nenään!

Pakko myöntää että meni siinnä jokunen tovi. Tuli vaan sellainen sopiva aasinsilta ja kun se silloin joskus kovasti jäi hymyilyttämään niin suuressa tylsyydessäni ja kun muutakaan tekemistä ei ollut ja alkuperäistä aihetta kun ei olla enää sivuttu sitten vuoden ameeba jälkeen, niin kunhan piti vähän kiusia 😉 Ai gauhia kuinka pitkä lause. Pitäisi olla editointimahdollisuus tässä jutussa Hän :-/

Ja hyi kamala pois tuollaiset ajatukset heti. Ei nyt noin pahasti olisi tarvinnut henkilökohtaisuuksiin menemällä loukata. Homoksi, idiootiksi, spämmäriksi ja miksi milloinkin on täällä haukuttu, mutta viitseliääksi ei koskaan! Eikä varsinkaan nuoreksi!

Viisi minuuttia syvää paheksuntaa!

Mur!

BTW: Se tosiaan on ääliömäistä huiskan heilutusta että ehkä äskeisen kommenttisi perusteella triangeli sopisi sittenkin paremmin 😉

Sä oot ihan pimee! Nyt kandee sitten viimeistään pistää se korkki kii, huomenna on kuitenkin työpäivä. Huomaathan miten itsekritiikin puute heijastaa suoraan palstalle tuotetun p*askan määrään.

Kottarainen kirjoitti: (11.3.2008 23:20:05)
    Sä oot ihan pimee! Nyt kandee sitten viimeistään pistää se korkki kii, huomenna on kuitenkin työpäivä. Huomaathan miten itsekritiikin puute heijastaa suoraan palstalle tuotetun p*askan määrään.

Ei sillä tartte olla korkki auki, se on luonnostaan tällainen. Mutta ei se vaarallinen ole.

JH75 kirjoitti: (11.3.2008 22:05:08)
    Mikäs uhoaja tämä kebax oikein on? Ketjun aihehan oli ’Pelikaveri/Tampere’, joten tervetuloa kebax Tammeriin peliseuraksi esittelemään niitä jokapaikan draiveja.

Toivottavasti Katriinalle löytyy uusia pelikavereita.

Oikein hyviä kommentteja jäsen jiihoolta. Sen verta täytyy korjata että draiveistahan minä en ole puhunut mitään ja jokapaikan draiverit taasen jätän tuonne pohjoisen asiantuntijoiden suuntaan. Tarkemmin sanottuna Ouluun, ettei tule väärinkäsittämyksiä.

Mitä sitten tulee Tampesteriin, joka muuten sekin on tästä katsottuna pohjoiseen, mikä sinänsä on loogista koska olenhan nyt Etelä-Suomen pääkaupungissa, aika turha kommentti muuten vaikka olenkin vasta wannabe senior, niin olen oikein otettu kun saan kutsun ja pelaan oikein mielelläni sun ja Katriinan kanssa. Tai no kenen kanssa nyt sitten pelataankaan. No perkele, pidä tunkkis, pelaan sitte ihan yksin.

Kottarainen kirjoitti: (11.3.2008 23:20:05)
    Sä oot ihan pimee!

Näin minulle useasti sanotaan ja olen siitä hyvin ylpeä. Kiitos siitä. Omituinen Epeli taisi olla edellinen termi. Minusta se on aika kuvaava. Tuohon varmaan valtaosa tutuistakin yhtyy. JXXL tuossa epäsuorasti sen jo tekikin.

Nyt kandee sitten viimeistään pistää se korkki kii, huomenna on kuitenkin työpäivä.

Juon vain olutta ja sitäkin vain tölkeissä. Niissä ei voi korkkia enää sulkea kun sen kerran on avannut. Ne on juotava loppun saakka.

Huomaathan miten itsekritiikin puute heijastaa suoraan palstalle tuotetun p*askan määrään.

Jopa minun vaatimattomalla päättelykyvylläni sitä on mahdotonta olla huomaamatta. Mutta ole huoleti; siihen kyllä ajan myötä tottuu. Näin minullekkin kävi. Jossakin vaihessa se alkaa jo hymyilyttämään ja lopuksi nauraa jo ääneen.

Mutta minä jätän nyt muut mielenkiintoiset tyynysodat seurattavaksi ja pistän oman tyynyni takaisin peiton alle.

KL

kebax kirjoitti: (11.3.2008 20:43:20)
    Anteeksi Oi Valo jos olin astuvinani eteville varpailles. Kyllä sun nyt pitäisi tietää paremmin.

Totta. Annan sinulle anteeksi.

Kottarainen kirjoitti: (11.3.2008 19:29:20)
    Täällä on jotenkin nyt sairaasti porukat vetäny ärrinmurrinkeksejä.. mistä lie johtuu.

AAH kirjoitti:
    ”Olikos invitational bändin komppiryhmässä vielä kottaraisen mentävä aukko?”

Siis vissiin triangelin soittajaa huutais vai..

Väärin ymmärretty. Jos siis yhdistät nuo keksit minuun. Tässä vaan perisyntisenä saivartelijana yhdistelen asioita niin, etten aina itsekään pysy mukana.
    Mutta varmasti the bandiin mahtuisi triangelin soittajakin.

AAH kirjoitti: (12.3.2008 9:44:23Väärin ymmärretty. Jos siis yhdistät nuo keksit minuun. Tässä vaan perisyntisenä saivartelijana yhdistelen asioita niin, etten aina itsekään pysy mukana.

En missään nimessä keksejä sinuun yhdistänyt, yleistä ilmapiiriä vain kommentoin.

Luulen kyllä, että en osaa soittaa edes triangelia. Kilautan kuitenkin väärässä kohtaa, varsinkin jos pari olusen jälkeen pitää kilauttaa.

Kottarainen kirjoitti: (12.3.2008 10:24:57)

AAH kirjoitti: (12.3.2008 9:44:23Väärin ymmärretty. Jos siis yhdistät nuo keksit minuun. Tässä vaan perisyntisenä saivartelijana yhdistelen asioita niin, etten aina itsekään pysy mukana.

En missään nimessä keksejä sinuun yhdistänyt, yleistä ilmapiiriä vain kommentoin.

Luulen kyllä, että en osaa soittaa edes triangelia. Kilautan kuitenkin väärässä kohtaa, varsinkin jos pari olusen jälkeen pitää kilauttaa.

No entäs laulajaks? Olisivat varmasti kovasti otettuina kottaraisäänisestä vokalistista.

Ei korreloi näköjään alhainen HCP korkean sivistyneisyyden (= fiksu käytös jne.) kanssa.

Kiitos kuitenkin niille muutamille, jotka asiallisesti ja mieltäni lämmittävästi ovat ottaneet osaa keskusteluun ja olleet minuun muutenkin yhteydessä.

Hävetkää ’nuoriso’ kielenkäyttöänne. Sitä ei voi puolustaa millään.

Esillä 15 viestiä, 76 - 90 (kaikkiaan 90)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #407303 kohteessaPelikaveri/Tampere

Etusivu Foorumit Yleistä Pelikaveri/Tampere