Aihe: Peli-lippu-zydeemit - Golfpiste.com

28.7.–4.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Peli-lippu-zydeemit

Etusivu Foorumit Yleistä Peli-lippu-zydeemit

Esillä 16 viestiä, 1 - 16 (kaikkiaan 16)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Ensi kauden peruspelit onkin jo tullut turvattua, mutta yhden ja saman kentän tahkoaminen toudennäköisesti ei tule riittämään mulle – uusia kenttiä pitää päästä bongaamaan ja rikkomaan (ohops;) ennätyksiä jo kierretyillä. GFt on suolaisia (mutta pliis ei nyt puhuta siitä). Pelilipuilla päässee edukkaammin kentille. Mitenkäs tämä pelilippujärjestelmä oikein toimii? Ymmärtääkseni mitään yhtenäistä (tai ainakaan kovin laajaa) järjestelyä ei ole olemassa?! Kuka tarjoaa pelilippuja ja mille kentille? Onko tietoa? Kiitos:)

Itse olen ostanut/myynyt pelilippuja golfpörssissä. Myyjät ovat yleensä yksittäisiä henkilöitä, jotka ovat ottaneet pelioikeuden pelilippuina ja myyvät osan pois, jotta saavat rahaa toisille kentille pelaamiseen oikeuttaviin pelilippuihin. Näin ainakin allekirjoittanut toimii – sopii minulle, koska kierrosmäärät ovat n. 20 per kesä.

Pelilippujen ostopaikkana golfpörssi on paras. Viime vuonna ostin sieltä useammalle kentälle tarvitsemani peliliput ja yhdestäkään kierroksesta ei tarvinnut maksaa 30 euroa enempää.

Kallein lippu mikä tuli hankituksi oli 38 euroa Talmaan, mutta siellähän lipulla voi pelata koko päivän.

Tämän hetkistä osakekauppaa katsellessa tulee mieleen, että eipä noista lipuista tarvinne ensi kesänäkään enempiä maksella.

Vuokrapelioikeutta olen jonkin verran harkinnut, mutta tuo yhden kentän tahkoaminen ei kuitenkaan tunnu itselleni mielekkäältä. Ehkä sitten mieli muuttuu, kun rahat riittää ja saa vaimolta luvan osakkeen hankkimiseksi…

Onko pelilippuja myynnissä jo keväällä ja alkukesästä. Olen itse ollut siinä luulossa että pelaajat, jotka eivät ole ehtineet kaikkia lippuja käyttää syksyyn mennessä, myyvät niitä silloin halvemmalla.

Rupesin asiaan kiinnittämään huomiota vasta syksyllä, joten kevään tarjonta on vierasta.

Antille terveisiä, että minunkin kuulemani mukaan Golpörssi on paras paikka.

Käy katsomassa:

Osakkeet => Tyyppi => Peliliput.

Kesällä voit laittaa vielä kentän nimen nimihakuun.

Näytti Peuran pelilippuja olevan vieläkin kaupan 🙂

Kiitoksia!

Ton pörssin kautta sitten täytyy alkaa kuirailemaan lippuja ens kaudella.

Pörssistä kuitenkaan ei voi kartoittaa kenttiä joilla potentiaalista tarjontaa. Tälläisen järjestelmän virittäminen ei olis kovin paha nakki (jos deadline on kevät) – samassa palvelussa vois toimia se Peliseurapörssikin:)

Golfpörssiin pistän 2004 kaudella ainakin:

– Nordcenter

– Wiurila

– Kotojärvi

– Pielis-Golf

Wiurilan lippuja tullee heti kentän aukeamiseen 50 kpl, ja ennakkoon varaajille liput lupaan 25€/kpl.

(Viime kaudella myytiin 30€/kpl).

Osakkeetkin myisin, jos vain löytyisi ostaja.

Taidan olla jumissa näiden kanssa…

Lue lisää: greenfee@welho.com

Fream saattais kiinnostaa koska sinne olis tasuri juuri ja juuri hollilla. Benzille ei asiaa.

Nordcenterissä on päivälippuja, eli eiköhän ne peliliput koske kumpaakin kenttää. Käsittääkseni vieraspelaajien tasoitusvaatimuksissa ei ole kenttien kohdalla eroja. Molemmissa on Max hcp 36.

Nordcenter kiinostaa kovasti minuakin. Kuinka paljon lippuja olisi myynnissä ja mihin hintaan. Voisin olla kiinnostunut kymmenestä – viidestätoista kappaleesta.

Hehe. Taidetaan olla vielä vaan vähän aikaisessa, kun kaikilla ei ole vielä tämäkään kausi päättynyt.

Nordcenterin liput 35€/kpl mennä kaudella, mutta katsotaan nyt mihin vastikkeet asettuvat ensin…

ja tuleeko mitään uusia rajoituksia lipuille.

…juu muutama kuukausi aikaa kentän aukeamiseen…

Henkka:

[klipsis lähde=’gp.kentät’]

Tasoitusvaatimus

– Osakkaan seurassa Green Card

– Ilman osakasta: Benz M28, N36, Fream 36

[/klipsis]

Eli 28 vaaditaan – 8 pykälän (tai oikeastaan 16 lyönnin) päässä..

Kappas. Oma tietolähteeni ei puhunut tuosta mitään

http://www.golf.com =>Kenttäopas => Nordcenter Golf & CC =>Faktat:

Vierailijat

Tasoitusvaatimus

tasoitusraja miehet 36 naiset 36

Max. ryhmätasoitus: 100

Hmph. Mihin tässä nyt sitten uskoa, kun pyhällä lehmälläkin on kyljet eri väriset.

Mun tietoni on GPn kenttägalleriasta joka muuten ohjannee suoraan seuran sivuille. Liiton sivuilla taitaa olla melkoisest misinformaatiota – mutta niin on GPssäkin, huomautuksestani huolimatta Peltolan PAR on edelleen 72;) [en tosin tiedä mikä taho tuota tietoa päivittää, seura vai GP]

Kylläpä tuntuu taas kotoiselta kun ketjun aihe muuttaa muotoaan;)

Mullakin oli Nordiksen lippuja myynnissä golfpörssissä ja menivät kuin kuumille kiville vaikka jotkut dumppasivat niitä 30,00 eurolla?!?!? Muutenkin niitä ei pahemmin tarvitse kaupitella, kysyntä vaikuttaa olevan kova.

vaikeata on uskoa että tämän vuoden myymättä jääneet liput olisi voimassa ensi vuonna, joten niitä on turha havitella ’halvemalla’. Käsittääkseni ne ovat voimassa vain yhden pelikauden.

Niin hölmöä kuin se onkin, niin kyllä me puhutaan jo ensivuoden pelilipuista.

Henkka:

Mitäs hölmöä siinä nyt sitten on?

[hymiö selection – pick one for your choice/]

Esillä 16 viestiä, 1 - 16 (kaikkiaan 16)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #498550 kohteessaPeli-lippu-zydeemit

Etusivu Foorumit Yleistä Peli-lippu-zydeemit