Aihe: Pehmeät sisäharjoittelupallot - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Pehmeät sisäharjoittelupallot

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Pehmeät sisäharjoittelupallot

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • ¡Hola! Kysymys: Onko kys. pallojen lentoprofiilissa eroa lähipelilyönneissä oikeisiin palloihin vrt? Lyönteinä lyhyet chippi ja chippi-pitch variaatio, mitä voi (olo-)huoneessa tilan puolesta hrjoitella. Wedgeillä – 7i/6i kohdeharjoittelua tehden (osuuko telkkariin tjms?) tuleeko harjoitelleeksi oikeita asioita vaiko meneekö uusiksi kesällä lähipelialueella? Kyseesssä siis keltaiset ’vaahtomuovipallot’, ei pienoissalibandypallot.

Joo…Itse olen ainakin lyönyt kotona joka huoneessa eikä ole ollut mitään ongelmia.Pallot lähtevät tosi mukavanoloisesti ja hyvällä kaarella.Draiveria olen vain voinut koittaa olohuoneessa ja ongelmana on ollut vaan tiin saaminen pystyyn.Ratkaisun löysin vaimon tekemästä pullataikinasta josta sitten vaan pieni pala lattiiaan ja avot!Pullaa on mennyt talvena aika paljon ja sehän kyllä näkyy(niin lyöjässä kuin lyönneissä).Ihan mukavaa puuhaa….suosittelen.

Hah hah!

Tältä palstalta kannattaa kyllä kysyä, aina saa vastauksen 😀

hieno juttu putteri, olen iloinen puolestasi.

Olen käyttänyt niitä vaahtomuovisia vain swingiharjoitteluun. Lyöntialustana kokolattiamaton pala ja solukumimatto alla. Mattoon saa jäämään sen verran jälkeä että näkee mihin divotti olisi tullut.
    Chipeissä noilla ei oikein saa tuntumaa. Olen lyönyt oikeita palloja verkkoon, tavoitteena tietty lentorata. Pistin kokolattiamaton palasta jatketta myös 3m puttimattooni ja voin siinä harjoilella pidempiä putteja ja hyvin lyhyitä chippejä.

Meillä vaimo antaa löydä olohuoneessa ihan täyttä svingiä kunhan muistaa laittaa kokolattiamatosta irronneet divotit takaisin paikoilleen.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #232758 kohteessaPehmeät sisäharjoittelupallot

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Pehmeät sisäharjoittelupallot