Aihe: Parasta tänä kesänä? - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Parasta tänä kesänä?

Etusivu Foorumit Yleistä Parasta tänä kesänä?

Esillä 14 viestiä, 1 - 14 (kaikkiaan 14)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mikä on ollut parasta tänä kesänä/ vuotena sinun osaltasi golffissa?

Parasta: 290 metrinen avaus Virpiniemessä. Chippien tatsin palaaminen peliin.

Ikävintä: Totaalinen tatsin menetys raudoilla pitkissä lyönneissä…oikeestaan vaan rauta 9 toimii kohtuu varmasti.

eilinen leppoisa 18 ieiän kierros Tawastilla on paras kokonaisuutena tälle kesälle. Pallo pomppi kohtuusuosiollisesti mulle, peliseura parasta ykkösryhmää ja keli mitä mainioin. Vaikka ajoittain oli lähes kuuma, en käärinyt pikeepaitani hihoja kainaloihin, ruutuhousujeni punteista puhumatikaan.

Olispa ollutkin komiaa nähdä Kebax golfaamassa ruutuhousun puntit kainaloon käärittyinä!

Rusku kirjoitti: (6.8.2007 13:38:05)
    Olispa ollutkin komiaa nähdä Kebax golfaamassa ruutuhousun puntit kainaloon käärittyinä!

Siinä vaan taitaa olla muualtakin kuin golfklubin puolesta määräyksiä ettei saa pelata munasillee.

Ehdottomasti parasta on se, että olen päässyt pelaamaan enemmän kuin mitä viime kesänä. Ei sillä, että se tuloksen kannalta olisi mitenkään näkyvissä, mutta kyllä golfkierros kotiolot voittaa.

Niin ja se, että uskoin vihdoin yllyttäjiä ja vaihdoin driverin. Hyvästi liian löysän varren aiheuttama slice. Tervetuloa kaikki muut mahdolliset kierteet… Ja mahdottomatkin.

Yksittäisistä suorituksista paras: Pääsin puttaamaan eaglea par nelosella. Tulos: par.

tmv

Parasta lienee vihdoinkin kohdalleen loksahtanut puttitekniikka, joka antaa mahdollisuuden pitää tulos ’siistinä’ huonoinakin päivinä. Samoin tehty pelireissu ulkomaille oli mukava.

Negatiiviselle puolelle menee sitten heti loman alkuun hajonnut oikea käsi ja siitä saakka täydellinen pelaamattomuus. Ainakin pari viikkoa taitaa mennä vielä ennen kuin käsi sallii taas svingaamisen. Höh. Ja tietenkin olin viikkoa ennen aloittanut pron opastuksella svingin parantamisen…

Pitkän vaikean kauden jälkeen pelasin eilen (melkein) ehjän ysin. Yksi safety-avaus livahti outtiin, mutta silti 41.

Toinen ilonaihe on että jo heti kahden vuoden jälkeen olen luullakseni ymmärtänyt mitä ts on mulle yrittänyt puttaamisesta kertoilla. Puttipeli on ollut hyvässä uomassa, viime kierroksella 27 puttia. clow-grippi rules!

Parasta on se, että kova treenaaminen alkaa tuottaa hedelmää ja näkyä tuloksissa.

Lavantauti kirjoitti: (6.8.2007 16:39:07)
    Parasta on se, että kova treenaaminen alkaa tuottaa hedelmää ja näkyä tuloksissa.

No ei paha toi 75. Tais löytyä etäisyydet takatiiltäkin sitten. Ja Alphakin pysynee bägissä…

Alpha on Gaugen kanssa adoptoitu mun perheeseen!

Oon vihdoin saanut varmuutta omaan peliini..(lue: pitkiin lyönteihin….lähipeli toimii jos toimii). Jopa pitkään oikutellut 3W on löytänyt tiensä bägistä tositoimiin.
    Ton lyöntivarmuuden lisäksi on jostain kummasta pallon kaariin tullut reippaasti lisää mittaa. Ja ikävä kyllä ;), mun on tässä vaiheessa pakko antaa propseja GP:n omille TS:lle ja Fukkelle….joiden tarjoamia vinkkejä oon joskus itsekkin täällä epäillyt.
    Eli siis taikasana hommaan on olluna tuo oikea käsi. ….ja tarkemmin sen tehokkaampi käyttö nimen omaan tuossa läpilyöntivaiheessa.
    Aiemmin uskoakseni ongelmana on ollut se, että DS:n alkuvaiheessa on lähdetty kiiihdyttämään niin jurkeleesti, ja sit siinä osuman vaiheilla tuo mailanpään vauhti onkin sit jo lähtenyt hidastumaan. Nyt kun tuo oikea käsi on tullut onnistuneesti mukaan swingiin, on koko homma muuttunut paljon rauhallisemmaks ja tehokkaammaks.
    Joten tästä isoa kättä TS:lle, että on jaksanu tuota asiaa tuoda esille….

ts

El ninó kirjoitti: (6.8.2007 22:42:52)
    Ja ikävä kyllä ;), mun on tässä vaiheessa pakko antaa propseja GP:n omille TS:lle ja Fukkelle….joiden tarjoamia vinkkejä oon joskus itsekkin täällä epäillyt.

Joten tästä isoa kättä TS:lle, että on jaksanu tuota asiaa tuoda esille….

Kiittää, kumartaa ja ottaa hatun päästä. Ei ole suomalaisen miehen helppo tuollaista lausetta kirjoittaa 😉

Joo, ei auttanut kun nöyrtyä :).
    Sen verran on katsos olluna mukava viime aikoina swingailla, kun homma pysyy kasassa, ja pallikin tuntuu vielä lentävän ihan uljaalla kaarella. Se on nimittäin ihan eri laji nyt, kun tiettyjä väyliä voi painella 1:llä / 2:lla piälle. ……(ja sitten loppuihin 20meetriin käytetäänkin se 3-5 lyöntiä 🙂 )
    Lyönteihn on jopa ajoittain ilmaantunut sellainen outo asia, kuin draw. ….joskus jopa ihan hallitustikkin. Eri huisia sekin.

Esillä 14 viestiä, 1 - 14 (kaikkiaan 14)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #475310 kohteessaParasta tänä kesänä?

Etusivu Foorumit Yleistä Parasta tänä kesänä?