Aihe: Paras kenttäsi, mitä olet pelannut?! - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Paras kenttäsi, mitä olet pelannut?!

Etusivu Foorumit Yleistä Paras kenttäsi, mitä olet pelannut?!

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 40)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

Siitä sitten vaan, se voi olla joko täällä suomessa tai ulkomailla, itse olen pelannut miami beachin kentällä.

enpä ole paljon pelaillut vieraskentillä, koska olen opiskelija ja rahat ovat tiukalla. Mutta Suomen paras kenttä on Kymen Golf tai Aura. Itävallassa olen pelannut muutaman kiepin. Kentän nimeä en muista, mutta se oli zel am zeen lähellä.

Laem Chapang Thaimaassa.

Jack Nicklauksen suunnittelema 27 reikäinen.

Nam !

Laem Chabang on tosi hieno, olen siellä muutaman kerran pelannut. Samoilla seuduilla on muitakin hienoja kenttiä: Natural Park Resort (tällä hetkellä konkurssissa!! pah), Khao Kheow ja St. Andrews 2000. Espanjassa Rio Real on hieno samoinkuin Torrequebrada. Ja Suomessa Tahko on ehdotonta huippua, toki muitakin erittäin hienoja kenttiä löytyy. Valinta on vaikea, sillä kenttien kunto vaihtelee ja paremmuuden määrittäminen on melkein mahdoton tehtävä – kriteereitä on niin paljon.

Parhaita kenttiä, missä olen käynyt:

– Paltamo

– Tahko

– Peurunka

Oikeasti huonolla kentällä en ole käynyt. Onko niitä edes? 🙂

Ulkomailla en ole pelannut, vielä. Tunisian matka jo häämöttää kuukauden päässä.

Suomalaisista kentistä suosikkini on ehkä Nordcenterin Benz ja Kytäjäkin on hyvä. Myös omista kotikentistä pidän (St. Laurence) aika paljon.

YKI

Thaimaassa Hua Hinin alueella kaksi lempikenttääni.

Majestic country club ja Springsfield royal

Paras kenttä, missä olen pelannut on Talman Par 3, koska rakastuin siellä tähän lajiin 🙂

Ulkomailla – Ria Bintan – Ocean, Indoneesia. Gary Playerin suunnittelema. Rankattu No2 Aasiassa. Layout upea, griinit kieroja kun korkkiruuvvi, väylät samettia ja bunkkerit sitä mitä GP:ltä voi odottaa.