Aihe: Paras golf-applikaatio Windows Phonelle - Golfpiste.com

13.1.–20.1. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[5][2]
KilpailuaSuomalaista

Paras golf-applikaatio Windows Phonelle

Etusivu Foorumit Välineet Paras golf-applikaatio Windows Phonelle

Esillä 17 viestiä, 1 - 17 (kaikkiaan 17)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mikä on mielestänne paras ilmainen golf-applikaatio Windows Phone -laitteille tällä hetkellä?

ts

Vois olla hyvä sen verran tarkentaa, että mihin käyttöön.

Tuloskortiksi ja statistiikkaa keräämään. GPS-etäisyyksien mittaaminen olisi plussaa.

mScorecard ainakin on hyvä.

Osaako joku kertoa miksi mScorecard laskee aina bogeypisteet alakanttiin? Sekä Vuosaaressa että Nivalassa antaa liian vähän pisteitä vs mitä pitäisi. Kenttien data oli oikein, sen tarkistin. Esim Nivalassa saan tasoituksella 36 vaan 36 lyöntiä päälle vaikka slopetaulukko antaa 39.

Moro!
    Katselin noita scorecardin kenttiä. Nivalaan antaa esim. Kaksi kenttää, Nivalan seudun golf ja Nivalanseudungolf. Ekaan antaa 36 tasoituksella 39 ja toiseen antaa sen 36. Vuosaareen taas antaa monta vaihtoehtoa.

Muutamiin virheellisiin kenttiin olen nimeen laittanut merkinnän väärä tai vastaavan viestin ettei pelin lopussa huomaa että munille meni. Muuten on mukava apps.

Apps tosiaan vaikuttaa hyvältä kunhan noihin pisteisiin ei luota sokeasti. Tuossa Nivalankin tapauksessa kaikki data on vielä oikein, joten en oikeastaan voi ymmärtää missä virhe syntyy.

Mscoren netti sivuilta kun katsoo niin Nivalan seudun golf:n tiedot on syötetty kun taas Nivalnseudun golf:n tietoja ei ole syötetty. Jotenkin kuin nuo saisi poistettua ilman helpdesk:n apua kun kerran muutoksiakin pystyy itse tekemään. Vuosaaresta 5 eri versiota.

Mutta ainakin minulla tuo Nivalan seudun golf (g) antaa oikeilla tiedoilla väärän oman parin 36 yli, vaikka sen todellisuudessa pitäisi olla 39. Oikein syötetyt oikeat tiedot antavat väärän tuloksen:)

Pikaisella testillä huomioin että pelatessa punaista pelitasoitus tulee oikein, muilla väreillä jotain muuta jos omatasoitus on yli 36. Tarkkatasoitus ollessa alle 36 niin kaikilla väreillä tuli oikeat pelitasoitukset. Olisiko ohjelma sitä mieltä että yli 36:n tasoituksella ei parane pelata kuin punaiselta, hölmö ajatus. Tämä siis Nivalasta (kaikki erikseen kirjoitettuna (NSG))

No nyt se vika löytyi, tai olettaisin että on vika eikä ominaisuus. App on sitä mieltä että HCP->Course HCP siis aina pelitasoitus on automaattisesti sama kuin tasoitus joka kentällä. En oikein ymmärrä miksei pelitasoitus päivity oikeaksi, manuaalisesti kun sen korjaa niin homma toimii..

Pistin vielä kyselyä supporttiin. Villi oletus että uusi WP-päivitys 8.1 on sotkenut tuon.

Saitko vastausta supportista?

Itse latasin uusimman version ja vaikuttaa tosi hyvältä. mScorecardin web-sivuilta löytyi seuraava vastaus:
    Q: Handicap is not calculated automatically, course handicap calculation is wrong?
    A: Please make sure that you have set the correct hcp system in the player profile.

Sain vastauksen ja tosiaan HC-järjestelmä oli valittu vääräksi.

Vielä kun löytäis kierroksella aikaa kerätä tuota dataa.

Viime vuonna käytin mScorecardia, tänä vuonna Golfarenaa (http://golfarena.com/). Golfarenan tulosten syöttö on mielestäni selkeämpi ja sovelluksen toimintavarmuus Lumiallakin erinomainen. Myös tilastointi toimii hyvin.

Eilen kokeilin taas mScorecardia gps-tietojen vuoksi, mutta puhelimen räplääminen väylällä vie ajatuksen pois itse pelistä. Myös mitat olivat vähän sinne päin.

Jatkan Golfarenalla.

Itse muutaman kerran käyttänyt Golfarenaa ’duuniLumialla’, kun iPhonesta päässyt akku loppumaan, niin voin todeta että hyvin toimii. Loistava ominaisuus tossa Golfarenassa on ollut että kun akku on päässyt iLuurista loppumaan, niin ei ole tarvinnut alusta asti scoreja ja statseja syöttää, vaan pystyy toisella laitteella jatkamaan siitä kohtaa missä akku loppui toisella.

Esillä 17 viestiä, 1 - 17 (kaikkiaan 17)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #301297 kohteessaParas golf-applikaatio Windows Phonelle

Etusivu Foorumit Välineet Paras golf-applikaatio Windows Phonelle