Aihe: Paloheinän tarkkuuslyöntikilpailu 23.4.2005 - Golfpiste.com

27.11.–3.12. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[3][6]
KilpailuaSuomalaista

Paloheinän tarkkuuslyöntikilpailu 23.4.2005

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Paloheinän tarkkuuslyöntikilpailu 23.4.2005

Esillä 19 viestiä, 76 - 94 (kaikkiaan 94)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Otitko ’panoraamaa’ ;o)?

laita DC++:lla videoo ammattilaisist jakoo.. eihä siin mitää kokorajotuksia ole.. vai? olis kiva nähä mite ne ammattilaiset lyö..

Tuntematon työkalu tuo DC++, ku en harrasta leffojen imurointia(?)…. ja eikös tuos pidä avata kaistat omalle koneelle? Ne on mulla kyl visusti kiinni. Joskus oli tosin oma ftp-palvelin, mut se vaati oman koneen käynnissä pitämistä jatkuvasti…

Raksu,

Järjestys tarkistettu tuloskorteista ja korjattu.

Kiitän tarkkaavaisuudesta ja pahoittelen sekaannusta.

Kiitos. Korjaus huomattu. Ei mulle paha mieli tullu lainkaan… 😉

Loistavaa toimintaa!

PT

’uusinta välierissä’ osui kohteeseen kolmaskin, mutta tuloksissa tuo ei näy… ja finaaliin en päässyt, koska toinen ketä osui- osui viimeiseen lyöntikohteeseen ja minä ekaan ja tuomaristo ilmeisesti oli sitä mieltä, että viimeinen kohde ratkaisi, mutta eipä tuo haittaa, koska ilmoittauduin kai liian aikaisin itse kisaankin , kun ilmoittautuneiden joukosta ei aamulla löytynyt nimeäni. Ehkä ensivuonna teillä homma paremmin hanskassa…

Voitko kertoa lyhyesti kisan kulun ? Miltä matkoilta lyötiin ja millaisiin maaleihin ?

Voi olla, että on jossain ollut. Ei vain ole sattunut silmiin.

PT

Tämä kopioitu teidän tarkkuuslyöntikisan säännöistä…

SÄÄNNÖT:

Kilpailijat käyttävät omia mailoja ja palloja, mutta voivat halutessaan käyttää myös Paloheinän rangepalloja.

Ensimmäisellä lyöntipaikalla kerkesin lyödä ’3 omaa palloani’ , mutta seuraavalla lyöntipaikalla omien käyttö jo kiellettiin… hyvä toimitsijat… Säännöthän on tehty muuten vaankokö?

Ensiraportti linkissä. Se oli jo valunu aika alas täs ketjussa…

Valitan PT, satuin osumaan vikaan maaliin tokalla karsintakiekalla ja pääsin vikana finaaliin.. 😉

Onnestahan tuo pärjääminen oli paljolti kiinni. Mul sattu oleen lottopäivä…

Maalit oli mainosplakaateja, eli pressuja. Etäisyydet arvioni mukaan 70m-180m. Maalien koko pienimmillään ehkä 3×5 metriä ja suurimmat (kauimpana) 5×9 metriä. Mut maalit oli n. 45 astetta pystyssä ja vain osumat suoraan ilmasta laskettiin. Eli kannatti lyödä isolla mailalla vajaita laakalyöntejä…

Ammattilaisilla oli siis 10 kohdetta ja meillä amatööreillä ’vain’ 5. Sinänsä tylsää, koska tuloksia ei voi nyt verrata yhtään. Ja proot löi vain kaks palloa per kohde ja ne sai treenata kohteita ennen kisaa, me ei!!!!!!! Epistä!

Lue lisää: raportti

Joo kyl ’kaikki’ löi niitä rangepalloja, koska aikaa ei ollu keräillä omia palloja takaisin… No, ellei ois lyöny kaikkia maalin ja siten tienny mistä hakea ne. 😉

Kuten sanoin, hiukan oli raakile tuo sääntötulkinta… Ens kerralla parempi? Mulle toki jäi hyvä fiilis siks, koska en kärsiny mistään tulkinnasta henk.kohtasesti. Päin vastoin…

Eli joku toinen (PT?) saattaa antaa huonomman arvosanan organisaatiolle…?

Kiitos Hannalle kisoista ja tietenkin koko järjestelyissä mukana olleelle organisaatiolle!

Kisat oli onnistuneet vaikka säänhaltija ei oikein suosinutkaan varsinkaan iltapäivällä.

Amatöörisarjarjaan osallistuneena voitin itseni kun ylipäätään osallistuin kisaan, luonnehtisinko korkeahkolla händärillä. Liki piti osumat monta kertaa, mutta jos lähellä olis mukana niin lehmätkin lentäis:)

Oli tapahtumana mukava kauden avaus ja kisoihin osallistuneet IHan mukavaa seuraa.

PT

Tota joo.. kun aikusen oikeesti olin ensimmäinen joka tippu finaalista niin olishan se ollu kiva, että tuloksissa olis ollu se yksi osuma…

Enpä niitä omia palloja olis lähteny kerään sieltä rangelta, kun ajettelin et olisin parista laatikosta palloja päässy eroon joista ’en tykkää’, mutta täytyy lyödä ne kotiseuran rangella…

Järjestelyt ei omalla kohalla kyllä oikein osunu kohalleen, mutta tiedänpä nyt missä Paloheinärange on…

Raksu on oikeassa tossa taktiikkapuolessa. Olis (jälkiviisautta) pitänyt otta pitempää keppiä ja lyödä vähä ’linkstyyliin’. Niin muuten teki noihin lähimaaleihin osa Poroistakin.

Kisapaikat ovat vielä paikallaan maanantaihin asti.

Jokainen voi vielä sunnuntaina käydä rangella kokeilemassa miten homma itseltään sujuu.

On mul pari sekuntia videokuvaa amatöörimestarista palkinnot kainalossa…

Onko kilpailu vuoden kuluttua samaan aikaan tai sitten voisi poistaa tuon oikealla vilkkuvan mainosbannerin? 😉

Lupaahan ne, että kisa on ens vuonna taas.
    Mulla ei onneks mitään mainoksia vilku…

Lue lisää: ’Tästä tehdään jokavuotinen juttu’

Pikku juttu, mutta ainakin minulla vilkkuu ’Keskustelu – otsikkosivulla’ Vihdin mainoksen alapuolella.

Jäin miettimään, että on alusta sen verran primitiivinen ettei mainoksen päättymisaikaa voi automaattisesti säätää. Itsellä on käytössä semmoinen alusta, että bannerin päättymisajan voi laittaa ennakkoon.

Mulla ei näy edes Vihdin mainosta… lienen huono kävijä?

Esillä 19 viestiä, 76 - 94 (kaikkiaan 94)
Vastaa aiheeseen: Paloheinän tarkkuuslyöntikilpailu 23.4.2005

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Paloheinän tarkkuuslyöntikilpailu 23.4.2005