Aihe: Paloheinä Golf Ry - Golfpiste.com

14.4.–21.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[12][12]
KilpailuaSuomalaista

Paloheinä Golf Ry

Etusivu Foorumit Yleistä Paloheinä Golf Ry

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Ritari kirjoitti taannoin ’Minun käsitykseni mukaan 3.4. vahvistetaan Golfliiton johdon ja PHG ryn sopimat käytännöt. Kuten esim. HCG:n sivulla todetaan, Golfliitto on lähettänyt jo tasoituskortit PHG ry:lle ja ne ovat puheenjohtajan halussa. Jotain perin ihmeellistä pitäisi tapahtua, elleivät kortit lähtisi postiin jäsenmaksunsa maksaneille maanantaina 5.4.’ Onko PHG Ry:n tasoituskortit nyt postitettu ja voimassa kaudelle 2004 ?? Pääseekö PHG Ry:n tasoituskortilla pelaamaan kaikille etelä-suomen golfkentille Green Feellä? Jossain vaiheessa oli puhetta, että jotkut seurat eivät toivota tervetulleeksi kentättömien seurojen jäseniä..

No itse oletan, että jasenkortti on tämänpäiväisen postin joukossa.

Kortin staus on sama kuin muiden Golliiton seuojen kortin. Sillä pitäisi päästä pelaamaan jopa Paloheinään (green feellä).

Näin meille viimeisimmässä jäsenillassa vakuutettiin.

Nimetön

PHG:n tasoituskortilla pääsee pelaamaan kaikkiin maailman kenttiin kunhan vain tasoitus riittää kentille..esim Luukkiin ja lakistoon tasoitusvaatimus on 36, maanantaisin tosin luukkiin pääsee kuka tahansa.

Olet oikeassa!

Tämä pätee yleensä, mutta PHG Ry on poikkeus.

Tutkimuksen mukaan 80% etelä-suomen golfkenttien seurajohdoista ei halua PHG Ry:n jäseniä kentilleen. Tämä tutkimus on luettavissa aiemmista kirjoituksista.

Tämä tarkoittanee sitä, että Itä Helsingin Golf Ry;n, PHG Ry:n tai muiden kentättömien seurojen tasoituskorttia ei hyväksytä ja näin ollen pelikierros jää pelaamatta.

Jokainen kenttä päättää itse siitä, kuka kentällä saa pelata ja kuka ei, riippumatta onko tasoituskortti vai ei!

Höpö höpö, hienoja prosenttilukuja mutta täysin hihasta nykäistyjä. Yritetään nyt puhua asioista joista jotain faktaa on olemassa.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #380886 kohteessaPaloheinä Golf Ry

Etusivu Foorumit Yleistä Paloheinä Golf Ry