-
JulkaisijaArtikkelit
-
Paloheinä Golf ry siirtyy sitten Hattulaan, muista alennuksista pääkaupunkiseudulla ’neuvotellaan’. Mielenkiintoista vain että PHG:n kautta Hattulaan liittyminen on 85€ ja suoraan 75€, sillä Hattulaan voi liittyä maaliskuun loppuun asti ilman liittymismaksua. Sadoille PHG:n jäsenille ei sitten saatu neuvoteltua tämän parempaa sopimusta, luulisi että rivijäsenille olisi löytynyt ottajia lähempääkin. Vaikea nimittäin nähdä miten Helsingin keskustasta lähdetään nyt sitten noin 100 km:n päähän golfille – 200 km edestakaisin on aika pitkä matka ajatellen 9-reikäistä Hattulan kenttää. Vanajanlinnasta tosin saanee alea…
Mitenköhän tilanne eroaa kahdesta edellisestä kaudesta? Ero on siinä, että tasoituskortissa lukee Hattula Golf.
Kysypä osso kymmeniltätuhansilta kaukojäseniltä mitä väliä sillä on, missä päin Pohjanmaata tai Pohjois-Karjalaa kotikenttä sijaitsee ellei maksa pelioikeudesta tietylle kentälle?
Jäsenmaksulla saa vain tasoituskortin, ei pelioikeutta, ellet sattunut tietämään?Niin miksi maksaa PHG:lle jäsenyydestä enemmän jos voi liittyä suoraan Hattulaankin tai mihin tahansa etäseuraan. Eikö sadoille PHG-jäsenille tosiaan saatu parempia alennuksia nykyisillä muuttuvilla golfmarkkinoilla. Herää sekin kysymys minkä takia viime vuonna PHG neuvotteli Löfkullan kanssa tai vastusti aikanaan Paloheinästä poistumista, jos kerran pääkaupunkiseudulla ei ole haluttu PHG-kenttää? Ainakin PHG:n uusilla www-sivuilla Juhani Nieminen esittää näkemyksen, että ’monien haaveena PHG:ssa oli parempikin ratkaisu’, kuin tämä toteutunut nk. Hattula-optio. Jotainhan Juhanikin tarkoittaa, mutta ilmeisesti hänkään ei sitten tiedä mitä kaukojäsenyys yms. oikein on…mitään parempia ratkaisuja ei siis ilmeisesti sitten edes olisi voinut olla, mikäli ymmärrän Ritari sinun viestisi nyt oikein.
osso kirjoitti: (24.3.2006 9:55:19)
200 km edestakaisin on aika pitkä matka ajatellen 9-reikäistä Hattulan kenttää.Mutta onhan se osso niinkin, notta kun Hämeenlinnan takaa lähtee ajelemaan Paloheinään, niin matka on sama ja 9 reikää on pelattavana.
Paloheinäläisiä ei vissiin haluttu mihinkään seuraan koska niitten henki haisee ja ne lyö saatanan isoja divotteja kentästä irti, osso hei. Eikä suostu maksamaan mukisematta mitään rahoja mitä pyydetään, tämä on osso nähty!
Jäsen XXL kirjoitti: (25.3.2006 23:42:28)
Mutta onhan se osso niinkin, notta kun Hämeenlinnan takaa lähtee ajelemaan Paloheinään, niin matka on sama ja 9 reikää on pelattavana.
Mä oon kyl pelannu Hattulassa 18 reikääkin. Sisääntulo muuten o huomattavasti vaikiampi…
osso kirjoitti: (24.3.2006 18:51:44)
..vastusti aikanaan Paloheinästä poistumista…Voihan olla, että jollekin 10 euron ero jäsenmaksussa vuositasolla on ratkaisevaa, vaikka en usko siihen. Opiskelijat etc. ovat tietysti oma lukunsa.
PHG ry joutui poistumaan Paloheinästä, koska yksimielisyyttä seuran ja oy:n kanssa ei syntynyt pakollisesta pelimaksusta/kausi jäsenmaksun lisäksi.NimetönJäsen XXL kirjoitti: (25.3.2006 23:42:28)
osso kirjoitti: (24.3.2006 9:55:19)
200 km edestakaisin on aika pitkä matka ajatellen 9-reikäistä Hattulan kenttää.Mutta onhan se osso niinkin, notta kun Hämeenlinnan takaa lähtee ajelemaan Paloheinään, niin matka on sama ja 9 reikää on pelattavana.
Paloheinäläisiä ei vissiin haluttu mihinkään seuraan koska niitten henki haisee ja ne lyö saatanan isoja divotteja kentästä irti, osso hei. Eikä suostu maksamaan mukisematta mitään rahoja mitä pyydetään, tämä on osso nähty!
Hei kaikille,
Olen tälläinen myöhään heräävä, koska mulla ei ole aikaa roikkua näillä sivuilla jatkuvasti.Kun taas pitkästä aikaa olen sivuille kirjautunut ja lueskellut erilaisia mielipiteitä niin olen jälleen tullut siihen tulokseen että suurinosa tänne jatkuvasti kirjoittelevista ei omaa minkäänlaista moraalia, eikä kanssapelaajien kunnioittamista, kuten ylläolevasta voidaan lukea!!!
Varmaankin monien teidän mielestänne tälläinen on ’huumoria’!!!
Käsittääkseni nämäkin pelaajat ovat valinneet harrastukseksen tämän hienon lajin, miksi pitää alkaa heittää lokaa ko pelaajien niskaan??Kaikilla ei ole mahdollisuutta, eikä haluja alkaa oskkeenomistajaksi!!
Tunnen paljon Paloheinägolfin pelaajia, jotka ovat käsittääkseni paljon ’fiksumpia’ kuin ylläolevan kirjoittaja!
Iste hankin parin etäjäseyyskauden jälkeen itselleni osakkeen oston Peuramaalta, mikä ei ole muuttanut, eikä tule muuttamaan asennoitumistani etäjäseniä kohtaan.
Etäjäsenyys on monelle pelaajalle ainoa mahdollisuus harrastaa lajia pääkaupunkiseudella, koska kilpailu pelaajien €uroista on kova muuallakin kuin golf-kentällä.
t. Kari Pohjola PGH hcp -4,9
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)